Jump to content

Car covers


set28

Recommended Posts

olisko joku tilaamassa näitä? voisin olla kiinnostunut

 

Mulle tulee jossain vaiheessa jotain roinaa tuolta(naapuri tilaa peltiosia -60 Caminoon,niin tulee samassa läjässä),laita vaik YV:llä,mitä olis tarpeen niin lisään ne sit vielä samaan kasaan
Link to comment
Share on other sites

Mitäs eroa noissa hupuissa mahtaa olla käytännössä?

Mulla on BILTEMAn suurin peitto 39,90 € (Tuotenro372934, KOKOPEITE POLYESTERIÄ, X-LARGE) ja sopii oikein hyvin tuon 4gen TA:n päälle m/

 

Link to comment
Share on other sites

Mitäs eroa noissa hupuissa mahtaa olla käytännössä?

Mulla on BILTEMAn suurin peitto 39,90 € (Tuotenro372934, KOKOPEITE POLYESTERIÄ, X-LARGE) ja sopii oikein hyvin tuon 4gen TA:n päälle m/

 

toi mikä mulla on, on vain pöly- ja näkösuoja.toimii kuivassa tilassa hyvin. estääisikö auringon valon vaikutuksen? en ole testannut.

Link to comment
Share on other sites

Eroa materiaaleissa esim. hengittävyydessä, jos lämpötila vaihtelee. Hyvät on myös tehty niin, ettei saumat hinkkaa maalipintaa yms. Hifistelyä  ::)

Mulla on wolffin peitot autoissa, 2 layer on hyva sisasaiilytyksesa mutta ulkona tarvitaan 4 layer , wolffit on dupontin materialeista tehty m/

Link to comment
Share on other sites

Mulla on wolffin peitot autoissa, 2 layer on hyva sisasaiilytyksesa mutta ulkona tarvitaan 4 layer , wolffit on dupontin materialeista tehty m/

 

Minulla myös Wolf; Wolf Block-It Noah Vehicle Covers

Vehicle Cover, Noah, Gray, Custom-Fit, Chevy, Pontiac, Camaro/ Firebird 1988-92

 

Löytyy myös Uv-suojaa; Wolf Block-It Evolution Vehicle Covers

Vehicle Cover, Evolution, Gray, Custom-Fit, Chevy/ Pontiac, Camaro/ Firebird 1988-92

 

Tuollahan noita on

http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+4294908153+4294924930+4294907958+115+400234

 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...