Jump to content

Saitko hyvää vai huonoa palvelua laita juttu tänne


Marko

Recommended Posts

Aloitetaanpa tälläisellä. Tilasin USAPOWERSHOPista muutamia osia n kk sitten. Sanoivat osien tulevan heille viikon. Tässä vaiheessa kaikki ok.

No meni se viikko ja toista sitten kysäsin kun ei kuulunut mitään, kun oli puhetta että he soittaa kun samoilla rahdeilla tulee siinä siivellä muutakin.

No yllättäen osat oli justiinsa tullut kun satuin soittamaan tehtiin lisäykset ja aikoi laittaa paketin matkaan. Tällöin oli torstai ajattelin että varmaan maanantaina osat mulla.

No ei kuulunut ja soitin sitten tiistaina. Oli kuulemma lähtenyt ja aikoi selvitellä asiaa ja palaavamsa aivan heti. No sitä ei kuulunut. Sama rumba jatkui kahtena seuraavana päivänäkin kun soittelin ja aina luvattiin palata ei vain kuulunut mitään. Annettiin sitten yksi postin seuranta numero mutta eipä ollut minun tilauksen soitin aj luvattiin ihan heti palata... Sitten päätin että mulle riittää pitäkööt osat ja vaikka nyt tulisivatkin niin EN lunasta koska tällä viikolla tulee täyteeen 2 viikkoa siitä kun osat muka lähetettiin.

No nyt osat tilauksessa toisaalta, vaan palataan sitten kun paketti on pöydällä siihen..

Link to comment
Share on other sites

Kyseisen firman palvelua on paha mennä enään huonontamaan.pahimmillaa jonkun käytetyn pikkuosan tuleminen Paraisilta (siellä niillä on joku varasto halli) Turkuun on kestänyt kohta 2,5 vuotta,kyselin pari kertaa osa perään ja lupasivat soittaa kun tulee,eipä ole soittoa kuulunut..joten eipä ole tarvinnut asioida kyseisessä liikkeessä enään pariin vuoteen.

Link to comment
Share on other sites

-ehkä itsestään selvä mutta SUMMIT on hyvä! valitut tavarat nopeasti ja edullisesti kotiin ilman takkuja m/

 

-MODERNDAYMUSCLE ei vastaa maileihin ja jos vastaa niin ensimmäiseen lähetettyyn pitkällä odotusajalla m- kuitenkin ilmeisesti toimii kun tilaa netissä ja maksaa paypalilla niin tavara tulee kotiin. ::)

 

-RACERSPLACE ei vastaa puhelimeen eikä maileihin juuri koskaan  m-  mutta silloin kun vastaa tiedetään paljon joskin aina kiire ja tavara nopeasti kotona jos heillä kotona ja edullisesti m/

 

-US-PARTS vastaa puheluihin ja tavaraa on ja nopealla aikataululla kotiin m/ hinnat tutuille ok

 

-SKINNARSverkstad huippupalvelua neuvotaan ja tiedetään asioista sekä lähes aina tavara kotona m/

Link to comment
Share on other sites

Kyseisen firman palvelua on paha mennä enään huonontamaan.pahimmillaa jonkun käytetyn pikkuosan tuleminen Paraisilta (siellä niillä on joku varasto halli) Turkuun on kestänyt kohta 2,5 vuotta,kyselin pari kertaa osa perään ja lupasivat soittaa kun tulee,eipä ole soittoa kuulunut..joten eipä ole tarvinnut asioida kyseisessä liikkeessä enään pariin vuoteen.

nopeimmin saa kun sanoo että hakee itse paraisilta kamat....

kesti mullakin kerran tulla puolivuotta peltisarjat(edelbroc)power shopista kun ei ollut ruotsin varastossa,mutta kun ei ollut kiire niin hintakin oli melkein 200e halvempi kuin partsissa m/

saan itse ainakin hyvät alennukset power shopista ainoastaan tilaustavarat kestää tulla aika kauan ::)

Link to comment
Share on other sites

-SKINNARSverkstad huippupalvelua neuvotaan ja tiedetään asioista sekä lähes aina tavara kotona m/

Skinnarssi ei varmaan oo kaikkein halvin. en oo ostanu sieltä viriosia vaan pelkästään normaaleja kulutusosia ja varaosia ja monta kertaa olis auto jääny talliin seisomaan viikoksi, jos ei skinnarssia olisi. Mä en viitti ruveta jotain normaaleja varaosia tilailemaan ympäri maailmaa vaan haen ne mieluiten tutuilta äijiltä. Mun mielestä siitä voi maksaa vähä ekstraa että saa sen osan käteensä NYT eikä viikon päästä. Ainut miinus siitä että se on vaasas eikä esim seinäjoella

Link to comment
Share on other sites

-ehkä itsestään selvä mutta SUMMIT on hyvä! valitut tavarat nopeasti ja edullisesti kotiin ilman takkuja m/

 

-MODERNDAYMUSCLE ei vastaa maileihin ja jos vastaa niin ensimmäiseen lähetettyyn pitkällä odotusajalla m- kuitenkin ilmeisesti toimii kun tilaa netissä ja maksaa paypalilla niin tavara tulee kotiin. ::)

 

-RACERSPLACE ei vastaa puhelimeen eikä maileihin juuri koskaan  m-  mutta silloin kun vastaa tiedetään paljon joskin aina kiire ja tavara nopeasti kotona jos heillä kotona ja edullisesti m/

 

-US-PARTS vastaa puheluihin ja tavaraa on ja nopealla aikataululla kotiin m/ hinnat tutuille ok

 

-SKINNARSverkstad huippupalvelua neuvotaan ja tiedetään asioista sekä lähes aina tavara kotona m/

 

- SUMMITista ollaan samaa mieltä  m/

 

- RP vastaa puhelimeen ja sähköpostiin, tavara tulee miten tulee, mutta hinnat on ystävälliset ja palvelu muutenkin  m/

 

- US-P vastaa puheluihin, mutta eivät tiedä juuri mitään LT1sen osakyselyistä. Hinnat järjettömät (mikä kerhoalennus?)  m-, mutta toisaalta tavaran saa tarvittaessa nopeasti

 

- SKINNARSsilta kysyin kerran (iso tilaus), vastaus oli tylynomainen ja hinta US-P:kin järjettömämpi  m-

 

- laitetaan vielä ROCKAUTO, vakiokamat tulee hyvin ja nopeasti (jopa kahdessa päivässä) ja kerran on ollu puutteellinen lähetys, reklamoin myyjää ja puuttuvat osat tuli viikossa no problem  m/

 

Näköjään siitä riippuu mistä roikkuu ja kuka kysyy  ::)

Link to comment
Share on other sites

Summit +++++  m/

 

SWT: muutaman kerran kyselly jotain osia,pitäny soittaa takasin,oon soittanu uudelleen lupaavat soittaa tai laittaa meiliä jne. tästä n. vuosi aikaa,ei vielä ole kuulunu kumpaakaan. Enkä kyselly mitään parin euron osaa....

 

RP: pari kertaa tilannu,muuten homma ollut ihan 10+ asiakaspalvelun,hintojen ym kanssa,paitsi pakosarjojen kanssa joissa meni 3kk'tta (tosin eräs toinen jäsen taisi saada mun sarjat siinä välissä)

 

Rautakumpu Loimaa: Hienoa toimintaa! mm. laturin ja vesipumpun olen tilannu sieltä kun on ollu OIKEESTI kiire saada ne! Soitto enne klo17 ja osat aamulla tuossa mein matkahuollossa. ehkä hiukan kalliimpi tapa,mutta jos sen oikeesti TARVITSEE niin sillon ei väliä! Paljon tavaraa hyllyssä.

 

Mahlamäki Noormarkku: Ei lähetä kamoja,mutta hinnoiltaan erittäin harrastajaystävällinen,ainakin tutummille... ja tuohan on suorassa suhteessa jo kannettuun euromäärään  ;D

-myöskin puhelimessa saadut neuvot ja ohjeet olleet liki kullan arvoisia  m/

 

 

Seppo Niemensivu: Mun ei tarvii enä ikinä soittaa ko. ukolle! Kerran olin menossa hakemaan jotain suodattimia,eikä äijä ollut edes paikalla vaikka hiukan aikaisemmin olin soittanut asiasta. Toisen ja viimeisen kerran soitin noista camaron peltiosista. "Ei oo,pitää tilata" sanoin,että mulla ei niitten kanssa mikään kiire,johon vastasi: "Soita kuule sitten kun tarviit niitä,tuut tuut.."  >:( >:( RISTUS MIKÄ ASIAKASPALVELIJA!!

 

Rengas-onlinea käyttäny kerran ja aion käyttää myös toisen kerran. nopea toimitus ja hinta  m/

Link to comment
Share on other sites

Tampereen South West Tradesta oon saanu aina hyvää palvelua  m/. Yleensä löytyny kaikki osat hyllystä mitä on tarvinnu ja on vielä 90%:sti olleet oikeita.

 

Tampereen SWT:llä on kyllä todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Ei voi kun kehua. m/

 

MODERNDAYMUSCLE lähettää tavarat nopeasti, mutta ei todellakaan vastaa sähköposteihin.

 

US-Centeriltä ja US-Partsilta tilattaessa osat on usein jo seuraavana päivänä postissa.

 

Ja sitten Nupan mainitsema nippelimies. Paljon tarpeellista sälää ja nopea toimitus.

Link to comment
Share on other sites

Summitin kanssa on homma toiminut hienosti. Kyselyihin vastataan nopeasti ja tavarat tulee äkkiä  m/

Us-partissa vastaan hyvin puhelimeen/ maileihin ja tavarat tulee yleensä tosi nopeasti.

RP:n kanssa on nyt ollut sen verran paljon ongelmia, että olen alkanut tilaamaan muualta. Viime keväänä odotin osia yli kolme kuukautta ja sitten jouduin tilaamaan muualta. Ja nyt olen odottanut konepeltiä melkein puoli vuotta.

Hinnat on kyllä edulliset  m/

Link to comment
Share on other sites

Rokkiauto +

jos jaksaa kikkailla ja vaihdella kamoja et saa rahdit kohilleen. Joskus kun ottaa tavaran pois ja pistää saman takas muuttuu rahti... Tarvittaessa erittäin nopea.

 

Summit +

joskin rahdin määrää saa hieman jännittää ja tunkevat sen kilon luettelonsa pakettiin vaikka olis kuin pieni ja kevyt (=halpa rahti) tilaus.

 

Modern day muscle +

Netistä tilaamalla toiminut hyvin ja on nopea.

 

US-Parts +

mutta kalliinlainen (ei aina).

 

SWT (postimyynti) +(-)

Pari kertaa on saanu oottaa kamoja syystä tai toisesta

 

RP + (-)

Meni puoli tuntia ympäri ajellessa enkä löytäny vaikka oikealla kadulla olin. Kysyin viereisestä autoliikkeestä ja myyjä nauroi et kyl hän huomas sut kun viidesti ohi menit ja arveli mitä haet ;D Palvelu ok.

 

Rautakumpu +

Kerran tuli (vahingossa ?) vajaa paketti osia mutta palauttivat rahat tilille kun perään kyselin.

 

Toivotutosat +

Topia joskus hankala saada kiinni kun käy vuorotöissä. Vastaa kyllä maileihin.

 

Omalle kohdalle ei varsinaista "en mee/tilaa enää" autotarvike-liikettä oo sattunu paitsi "Cadillac-king" hajottamo jenkeissä.

Muita on täälläpäin sitten montakin...

Link to comment
Share on other sites

meinasin jo kehua täällä yhtä firmaa kun olin niin hyvillään kun tilattu paketti tuli mutta sitten kun avaisin paketin niin siellä olikin väärä osa, vaikka varta vasten tilattiin jus se sopiva osa jota joutu odottamaan koska sitä ei ollut hyllyssä. nyt kyllä hatuttaa \m/, ei kyllä jaksa alkaa lähettään takasi enään, pitää tehdä adapteri >:(          aaaaaAAAARG

Link to comment
Share on other sites

Tääl on näemmä vaan osalafkoja arvosteltu, mites huoltopuljut niiden kuskien osalta, jotka ei tee kaikkea huoltohommaa aina itse.

Missä olette käyttäneet ja saaneet laatupalvelua tai jopa halvalla? Olis vähän ajankohtainen juttu :D

 

Ite kävin päästöt tarkistuttamassa viime kesänä Jamantilla ja siel on kyl aina hyvä palvelu.

Link to comment
Share on other sites

rp:eelle taas piiiitkä miinus ensin ooteltiin tulpanjohtoja 2,5 viikkoo ja väärät tuli  >:( >:( nyt on menossa 3 viikko (yht.yli 5vk) eikä vieläkää oo tullu oikeita

sama homma oli taannoin takajarrupaloissa mallia hawk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

rp:eelle taas piiiitkä miinus ensin ooteltiin tulpanjohtoja 2,5 viikkoo ja väärät tuli  >:( >:( nyt on menossa 3 viikko (yht.yli 5vk) eikä vieläkää oo tullu oikeita

sama homma oli taannoin takajarrupaloissa mallia hawk

 

taasen soittelin että missähän viipyy paketti..... jumalauta ootettu jo **tun pitkään... nii siellähän markku rupes huutaa ja pauhaa. ei muuten mitään mutta ku on jo maksettu osat. on muuten viimenen kerta ku tilaa MITÄÄN RP:STÄ  >:( >:( >:( >:(

Link to comment
Share on other sites

RP:stä saatu hyvää palvelua. Joskus tulee turhankin nopeasti tavaraa maahan. ;D Lauantainakin siellä käydessä heti ovelta morjestettiin ja ihan oikeat tavarat löyty hyllystä, kuten oli tilattukin. Ja kiitos valuuttakurssien, myös hinta sorvattiin sopivaksi. m/

Link to comment
Share on other sites

Powershopista ei kannata muuta kysellä kuin jotain sytytystulppia ja öljynsuodattimia, ts. varmaa hyllyroinaa. Viimeksi hain sieltä pyöränmuttereita blazeriin ja niitä sattui löytymään ihan hyllystä. Tilata ei kannata mitään, on niinku tuuleen huutais.

Viimesin hyvä palvelukokemus on http://www.automodels.fi/ , tilasin tuolta kaverille synttärilahjaksi pienoismallin ja kaikki sujui täysin moitteetta. Hienoja malleja tuolla, tosin jenkkejä aika niukasti.

Link to comment
Share on other sites

Tampereen South West Tradesta oon saanu aina hyvää palvelua  m/. Yleensä löytyny kaikki osat hyllystä mitä on tarvinnu ja on vielä 90%:sti olleet oikeita.

sä kun hymyilet niin  varmasti saat hyvää palvelua  ;D

 

Mahlamäki noormarkussa palvelusta 10+ ja kamojen toimituksesta! kesäisin vaan niin pirun PITKÄ jono m-

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...