Jump to content

pakoputkisto + katalysaattori 3 gen? (firebird -91 vakio 5.0 tbi)


olds-442

Recommended Posts

millanenhan kannattaisi ostaa?...edelbrock catback on mielessä

vai onko jotain vastaavaa suunnilleen samanhintaista/laatuista/toimivaa?

kattikin pitäis uusia...ehdotuksia?

alkuperäistä reittiä sais kulkea ja putket takaa ulos (ei samalta puolelta)

racersplacelta ois tarkoitus tilata...tainnu moni muukin sieltä putkiston hommata.

ulostulojenkaan ei tarttis olla mallia : kottikärryn kahvat...eli suorat pillit auton taakse!

saahan ne kyllä muutettua jos putkisto muuten ok.

...eli kellä kokemusta/tietoa kohtuu hyvästä putkistosta.

neuvot otetaan kiitollisuudella vastaan

 

Link to comment
Share on other sites

RP:ltä tilasin Dynomaxin putkiston viime kesänä. Pyysin 3" putkea mutta 2,75" tuo näyttää olevan.

Tuntuu toimivalta 5.0 tpi -koneen perässä.

Ei yhtä paksu, äänekäs eikä kallis kuin Edelbrock mutta mielestäni ihan ok.

 

Link to comment
Share on other sites

En kyllä jaksa ymmärtää miten ihmiset sietää tollasia toimituksia :D

 

Viisaampi olisi varmasti palauttanut...

Mutta mitä sen jälkeen? Isosti lisää rahaa että saa 3" putken. Paljon vaivaa ja hyöty kyseenalainen tommoisen mopokoneen perässä.

Link to comment
Share on other sites

RP:ltä tilasin Dynomaxin putkiston viime kesänä. Pyysin 3" putkea mutta 2,75" tuo näyttää olevan.

Tuntuu toimivalta 5.0 tpi -koneen perässä.

Ei yhtä paksu, äänekäs eikä kallis kuin Edelbrock mutta mielestäni ihan ok.

 

onko toi dynomax paljonkin edullisempi kuin edelbrock?

millaiset ulostulot siinä on?...molemmilla sivuilla vai?

 

 

Link to comment
Share on other sites

onko toi dynomax paljonkin edullisempi kuin edelbrock?

millaiset ulostulot siinä on?...molemmilla sivuilla vai?

 

 

 

230 euroa oli ainakin viime vuonna.

Saa valita ulostulot joko molemmilla sivuilla tai samalla sivulla, ovat samanlaiset kuin alkuperäiset.

dynomax1.jpg}

Link to comment
Share on other sites

taisipa mennä dynomaxin putkisto tilaukseen.

asennuskin on varmaan läpihuutojuttu.eli käy kaikki kiinnikkeet

ja taivutukset on niissä kohdin missä pitääkin?

putken koko (halkaisija) riittää kyllä vallan mainiosti tuohon

mun pontiaciin.kun kone kuitenkin on ihan vakio ja ois tarkoitus se sellaisena pitääkin.

ulostulotkin näyttää tosiaan (kuvassa) alkuperäisen kaltaisilta...hyvä niin.

kiitoksia vaan "naruarskalle" vastauksesta.

Link to comment
Share on other sites

Juu, ei asennuksessa ollut mitään ongelmaa - paitsi tietenkin vanhan putken irroituksessa.

 

Hyvin se vanha putki irtoaa kun näyttää vähän rälläkkää  \m/

 

kannattais varmaan samalla laittaa peltisarjat ja y-putki, ahdistaa melko paljon näissä 3geneissä? ei maksa kuitenkaan paljoa, sarjat 120€ ja y-putki samanverran

 

ja niin tietty tuo -91 on vähäpäästöinen ilmapumpulla? eli sarjoissa pitäis olla ilmaputket ja silloin hinta pompsahtaa, ellei tee niitä itse.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

tuli kuitenkin ostettua toi edelbrocin 3" cat-back (ede5672) kun sai ihan sopivaan hintaan.

toi ei kai vissiin käy laittaa suoraan alkuperäiseen kattiin?...kartion sopivuus?

kai samalta toimittajalta löytynee 3" kartiolla olevia katteja...lieneekö vastaavia/edullisempia

muillakin puljuilla? sitten vielä...käykö y-putki suoraan alkuperäisiin pakosarjoihin?

ja vastaavasti onko y-putki suoraan käypänen 3"kattiin?...vai onko niitäkin eri putken halkaisijalla olevia?

peltisarjat laitan vasta myöhemmin (ensi talvena) kun muutakin laitettavaa konehuoneen puolella.

sen kummemmin kuitenkaan virittämättä...josko sais vaan hiukka paremmin hengittämään ton koneen.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...