Teevee82 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Mitäs jos annat sen EGR:n olla? Se on jo prommin muutoksella tehty toimimattomaksi; jos se ei vuoda niin ei siitä ole mitään haittaakaan. Totta, en tullut heti ajatelleeksi tuota.. Eipä tarttis johtojakaan tukkia tai irroitella. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Huomasin, että omissa runnereissa on pari lommoa, vois ostaa uudet, eikös näihin saa uusia, erilaisiakin kuin nuo vakiot? Tai jos ostaa Holleyn Stealth Ramin, niin tuleeko siinä mukana? Saahan niitä uusia runnereita. Esim. http://www.summitracing.com/parts/SLE-20002/?rtype=10 Stealth Ramissahan ei ole erillisiä runnereita. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teevee82 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2012 Eli kun tuon Stealth Ramin laittaa, on egr:n disablointi välttämätöntä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teepee Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2012 Kuvassa oleva tatti ei ole EGR. Se on venttiili, mikä ohjaa kuuman veden kiertoa lämppärin kennolle. EGR sijaitsee TPI-koneessa imusarjassa. Kurkkaa plenumin alle, siellä se on keskellä imusarjaa. Ja tarkennukseksi se on vesiventtiili joka katkaisee kennolta kierron alipaineella kun ilmastointi laitetaan päälle. Jos sen jättää pois täytyy vain vähän funtsia sitä vesikiertoa ettei tule lämpöonkelmia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2015 Jaa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2015 Ponusta on aiemmin egr poistettu toiminnasta prommilla ja nyt imusarjan vaihdon myötä poistettu ihan fyysisesti. Voinko poistaa egr solenoidin letkuineen ja johtoineen ja jättää solenoidin töpselin irti ilman että ecu reagoi tähän? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoukoY Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2015 Jaa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2015 Ponusta on aiemmin egr poistettu toiminnasta prommilla ja nyt imusarjan vaihdon myötä poistettu ihan fyysisesti. Voinko poistaa egr solenoidin letkuineen ja johtoineen ja jättää solenoidin töpselin irti ilman että ecu reagoi tähän? Kyllä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F-Jape Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Hei tossa mietin, kun minulla on prommilla disabloitu toi EGR pois käytöstä, mutta nyt herjaa koko ajan code 32? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoukoY Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Hei tossa mietin, kun minulla on prommilla disabloitu toi EGR pois käytöstä, mutta nyt herjaa koko ajan code 32? EGR on disabloitu nostamalla lämpötilaraja 152 asteeseen, ei pitäisi aktivoitua alemmalla moottorin lämmöllä. Jos boxin lämpötila-anturin johto vastaa runkoon tai anturi rikki niin silloin saattaa tulla noinkin hurjia lämpötilalukemia. Mutta jos siitä ei ole kyse niin pitää käyttää se prommi uudelleen ohjelmoitavana. -Jouko- Link to comment Share on other sites More sharing options...
F-Jape Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Niin jos ymmärsin niin ECUn ei pitäis kiinnittää huomiota EGR toimintaan, kuin vasta tuossa lämpötilassa? Lukeeko se lämmön siitä anturista mikä on EGRssä kiinni, vai jostai vesitila anturista Eli vois tehdä samanlailla kuin Fenix? Mietin et onkohan kalvossa jotain häikkää jos kerran kylmänä heti ilmoittaa koodin ja käy raskaasti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inhuman Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2019 Jaa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2019 Terve Suuttimien vaihto menossa ja aika huonossa hapessa tuo lämpötila-anturi EGR kyljessä.(eli halkipoikki) Saako enää mistään vai eliminoinko suoraa koko höskän? Lyhyesti Jos eliminointi- > Alumiinista laippa tiivistemassalla kiinni?, letkut tukkoon ja toivotaan ettei SES syty? Jos syttyy -> Joku ohjelmoi promista lämpöasteet tappiin? Vai -> Vastuksen kautta johto runkoon? montako ohm? Auto firebird -88 TPI305 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään