Jump to content

Eri turbiinien öljymäärästä


Nupa

Recommended Posts

Sellanen tässä nyt selvis, kun kyselin Yankiltä (Dave vastas)... eli esim. niitten LT1 3200 öljytilavuus on n. litran (about 1 quart) pienempi kun vakioturbiinin.

Sitäkään ei mun mielestä missään erikseen mainita...

 

Että tällasta.

Link to comment
Share on other sites

Oliskohan se?

"245mm, 3200 stall, 2.1 STR) The Yank Super Street 3200 is for enthusiasts running stock 3.15 gears, but want more "thrust" off the line. It bridges the gap between the Stealth 3000 and will hit the tires harder for excellent throttle response."

Link to comment
Share on other sites

Sellanen tässä nyt selvis, kun kyselin Yankiltä (Dave vastas)... eli esim. niitten LT1 3200 öljytilavuus on n. litran (about 1 quart) pienempi kun vakioturbiinin.

Sitäkään ei mun mielestä missään erikseen mainita...

 

Että tällasta.

 

Hmmm...  ylivuoto johtunee tuosta ?

 

Link to comment
Share on other sites

Jaa meinaat, että lisälauhdutin olis aikuistenoikeesti "tärkeä"  ???

 

Katsoin Kiikalassa ajon laatikon lämpöjä Datamasterin logista ja olivat esim. kolmannen lähdön lineupissa 62 astetta ja kuumimmillaan paluutiellä 86 astetta. En ole aiemmin huomannut noita lämpöjä seurailla, vakiolaatikolla tai sillä entisellä laatikolla. Mulla on siis lisäjäähdytin.

Link to comment
Share on other sites

Katsoin Kiikalassa ajon laatikon lämpöjä Datamasterin logista ja olivat esim. kolmannen lähdön lineupissa 62 astetta ja kuumimmillaan paluutiellä 86 astetta. En ole aiemmin huomannut noita lämpöjä seurailla, vakiolaatikolla tai sillä entisellä laatikolla. Mulla on siis lisäjäähdytin.

 

Pari 2005 ajettua Alastaron kiihdytystä vakiokoneella ja -laatikolla -> lämmöt  86 - 102 astetta ???

Link to comment
Share on other sites

mulla on BM:N lisäjäähy.. ei maksa kotimaassakaan montaa kymppiä  m/ en tiedä kuinka hyvä on mutta huonoakaan en oo kuullut  ::)

 

Ei niissä varmaan ole isoja eroja. Sopiva koko lienee tässä se tärkeä.

Link to comment
Share on other sites

...vai Summit SUM-G4960A

noissa summitin coolereissa on letkunipat liimalla kiinni, mulla on jo 2 coolerista on alkanu nippa liimauksesta vuotaan ,ja vaha nitkuttamalla irtos koko nippa m-

Link to comment
Share on other sites

järkyttävän korkea  ::)

 

noissa lämpötiloissa öljy alkaa jo hapettumaan ja muodostamaan lakkamaisia ja lietemäisiä kerrostumia

 

Jep m-

 

Tämä oli siis vakio mun kone ja vakio laatikko vuodelta 2005.

Olisko siis LT1 + 4L60E vakionakin syytä vähän jäähdyttää ;D

Link to comment
Share on other sites

No jaa toi on vähän jyrkkä arvio Dextron III kestää 270F mutta jotain 300 tuntii ei kauempaa, synteettiset kestää enemän ja kauemmin. Mitä korkeempi stall sitä enemän lämpöö syntyy tietty, turbiinin hyötysuhde momentinmuunos toiminnassa on 50-70% loppu menee lämmöks askiöljyyn

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...