Nupa Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Sellanen tässä nyt selvis, kun kyselin Yankiltä (Dave vastas)... eli esim. niitten LT1 3200 öljytilavuus on n. litran (about 1 quart) pienempi kun vakioturbiinin. Sitäkään ei mun mielestä missään erikseen mainita... Että tällasta. Link to post Share on other sites
z 28 jari Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Onkos se 3200 jankki 9.5" limppu? Link to post Share on other sites
Nupa Posted August 25, 2008 Author Share Posted August 25, 2008 Oliskohan se? "245mm, 3200 stall, 2.1 STR) The Yank Super Street 3200 is for enthusiasts running stock 3.15 gears, but want more "thrust" off the line. It bridges the gap between the Stealth 3000 and will hit the tires harder for excellent throttle response." Link to post Share on other sites
Senior Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Sellanen tässä nyt selvis, kun kyselin Yankiltä (Dave vastas)... eli esim. niitten LT1 3200 öljytilavuus on n. litran (about 1 quart) pienempi kun vakioturbiinin. Sitäkään ei mun mielestä missään erikseen mainita... Että tällasta. Hmmm... ylivuoto johtunee tuosta ? Link to post Share on other sites
-vellu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Ylivuotoa oli myös mulla aluksi Vigilanten kanssa. Lisäjäähdytin lienee siksikin tärkeä näissä kun öljymäärä kokonaisuutena vähenee Link to post Share on other sites
Nupa Posted August 25, 2008 Author Share Posted August 25, 2008 Jaa meinaat, että lisälauhdutin olis aikuistenoikeesti "tärkeä" Link to post Share on other sites
-vellu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Jaa meinaat, että lisälauhdutin olis aikuistenoikeesti "tärkeä" Katsoin Kiikalassa ajon laatikon lämpöjä Datamasterin logista ja olivat esim. kolmannen lähdön lineupissa 62 astetta ja kuumimmillaan paluutiellä 86 astetta. En ole aiemmin huomannut noita lämpöjä seurailla, vakiolaatikolla tai sillä entisellä laatikolla. Mulla on siis lisäjäähdytin. Link to post Share on other sites
balez Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 en tiedä kuuluuko tänne mutta mutkin laitettiin panemaan keulille lisälauhdutin laatikolle ekan poikimisen jälkeen... Link to post Share on other sites
-vellu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Katsoin Kiikalassa ajon laatikon lämpöjä Datamasterin logista ja olivat esim. kolmannen lähdön lineupissa 62 astetta ja kuumimmillaan paluutiellä 86 astetta. En ole aiemmin huomannut noita lämpöjä seurailla, vakiolaatikolla tai sillä entisellä laatikolla. Mulla on siis lisäjäähdytin. Pari 2005 ajettua Alastaron kiihdytystä vakiokoneella ja -laatikolla -> lämmöt 86 - 102 astetta Link to post Share on other sites
Nupa Posted August 25, 2008 Author Share Posted August 25, 2008 Mikä lisäjäähy sul o? Summitin sivuilla just... Link to post Share on other sites
Senior Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Mikä lisäjäähy sul o? Summitin sivuilla just... Tilaa mulle kans. Link to post Share on other sites
-vellu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Mikä lisäjäähy sul o? Summitin sivuilla just... Ei taida löytyä Summitilta, mutta osviittaa tästä saa: TRU-COOL LPD 22,000 lb GVW 4490 Ekös Mikkelläkin ole joku? -e- http://www.bulkpart.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=2&Product_Code=4490&Category_Code=tru-cool-lpd&Product_Count=5 Link to post Share on other sites
balez Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 mulla on BM:N lisäjäähy.. ei maksa kotimaassakaan montaa kymppiä en tiedä kuinka hyvä on mutta huonoakaan en oo kuullut Link to post Share on other sites
-vellu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 mulla on BM:N lisäjäähy.. ei maksa kotimaassakaan montaa kymppiä en tiedä kuinka hyvä on mutta huonoakaan en oo kuullut Ei niissä varmaan ole isoja eroja. Sopiva koko lienee tässä se tärkeä. Link to post Share on other sites
mikke Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Ekös Mikkelläkin ole joku? ei ollu ku vakio lauhdutin, lisälauhdutinta en kerinny hommaamaan. Link to post Share on other sites
Chevy Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 lämmöt 86 - 102 astetta järkyttävän korkea noissa lämpötiloissa öljy alkaa jo hapettumaan ja muodostamaan lakkamaisia ja lietemäisiä kerrostumia Link to post Share on other sites
Nupa Posted August 25, 2008 Author Share Posted August 25, 2008 Ok, laitetaan B&M 70264 (7.25 in. x 11 in. x 1 1/2 in) siis... Link to post Share on other sites
-vellu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Ok, laitetaan B&M 70264 (7.25 in. x 11 in. x 1 1/2 in) siis... ...vai Summit SUM-G4960A Link to post Share on other sites
pantera Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 ...vai Summit SUM-G4960A noissa summitin coolereissa on letkunipat liimalla kiinni, mulla on jo 2 coolerista on alkanu nippa liimauksesta vuotaan ,ja vaha nitkuttamalla irtos koko nippa Link to post Share on other sites
-vellu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 järkyttävän korkea noissa lämpötiloissa öljy alkaa jo hapettumaan ja muodostamaan lakkamaisia ja lietemäisiä kerrostumia Jep Tämä oli siis vakio mun kone ja vakio laatikko vuodelta 2005. Olisko siis LT1 + 4L60E vakionakin syytä vähän jäähdyttää Link to post Share on other sites
Chevy Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Jep 200 F = 95 C taitais olla max.mitä sais olla 90% laatikko tuhoista johtuu liian kuumasta öljystä http://www.perma-cool.com/Catalog/Cat_page02.html Link to post Share on other sites
Juhani LS1 Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 No jaa toi on vähän jyrkkä arvio Dextron III kestää 270F mutta jotain 300 tuntii ei kauempaa, synteettiset kestää enemän ja kauemmin. Mitä korkeempi stall sitä enemän lämpöö syntyy tietty, turbiinin hyötysuhde momentinmuunos toiminnassa on 50-70% loppu menee lämmöks askiöljyyn Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now