Jump to content

4gen 18" vai 19" vanne?


Guest RR Racing

Recommended Posts

Olen ostamassa uusia vanteita birdiin ja ei ole hajuakaan mikä et vanteissa pitäisi olla ja kuinka leveät olisi sopivat... Voisiko joku kertoa vähä mikä et ja leveys sopii birdiin noissa koko luokissa?

Link to comment
Share on other sites

Itse ostaisin omaan 17" vanteet. Tämä on nyt makuasia, josta voi jokainen olla eri mieltä, mutta minusta 18" ja isommat ei sovi 4geniin. Ainakin näin peltojen lähellä asuessa ei tule mieleen laittaa sellaisia... ;D

Link to comment
Share on other sites

Olen ostamassa uusia vanteita birdiin ja ei ole hajuakaan mikä et vanteissa pitäisi olla ja kuinka leveät olisi sopivat... Voisiko joku kertoa vähä mikä et ja leveys sopii birdiin noissa koko luokissa?

 

17  ja 9,5  leveet  et 55

 

18  ja 9,5  leveet  et sama

 

renkaat 275  40 17    toimii hyvin  eikä vetele mihinkään

 

renkaat    275 35  18  toimii hyvin mutta aika uraherkkä  ( joka tapauksessa hyvät kumminkin)

 

275  leveet mahtuu pyöriin edessä ilman että ottaa mihinkään kiinni.

 

vanteita ei kannata ottaa mitään bemarin vanteita vaan ihan oikeesti näihin tehdyt vanteet oikealla jaolla ja et  llä.

 

puhun nyt kokemuksesta enkä mutu tuntumalla ;)

Link to comment
Share on other sites

Mistähää kannattais alkaa kyselee vanteit? oon nettii selaillu mut en oo oikee löytän tol 5x4.75 jaol ja 55 et mitää... pyöriiks muut et miten eessä? noit 40 et olevii ois kyl saatavil 5x120 jaol.

Link to comment
Share on other sites

Mistähää kannattais alkaa kyselee vanteit? oon nettii selaillu mut en oo oikee löytän tol 5x4.75 jaol ja 55 et mitää... pyöriiks muut et miten eessä? noit 40 et olevii ois kyl saatavil 5x120 jaol.

 

5x120 ja et 35-40 käy

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...