Markkien Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2008 Jos joku lyhyesti selvittäisi noiden eroista, kiitos: http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+400018+4294924928+115+4294908153 - Powertrax Lock-Right Lockers = "paukkuu ja rutisee käännettäessä" vastaava kuin "detroit"...ei mukavaa...ei tahdo? - Powertrax No-Slip Traction Systems Mitä eroa noilla kahdella on "käytännössä"? PWT-92-0776-2805 Powertrax No-Slip Traction Systems - Stock Case Style Open case PWT-92-0776-2885 Powertrax No-Slip Traction Systems - Stock Case Style Limited slip Tämmöinen on alkanut kiinnostaa laittaa tuohon lukottomaan 1991 ponun perään Laittaisi tuollaisen ja uuden pyörän laakerit sekä stefat, niin perähän olisi kuin "uusi"? Lisätään asiaan "liittyen" vielä tuollainen lista "Locking Differential Reference Guide" : www.differentials.com/pdfs/42.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2008 Eikös noi kaikki ole lockereita. Ns. tekohengitystä. Samalla rahalla kun saa uusia lukkojankin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markkien Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 Eikös noi kaikki ole lockereita. Ns. tekohengitystä. Samalla rahalla kun saa uusia lukkojankin. Taitaisi noita vaihtoehtoja olla muitakin, mutta onko se nyt helpompi/edullisempi vaihtoehto laittaa koko perä uusiksi? Tuon Powertraxin laitto pitäisi olla "simppeli" homma? Nuo on ymmärtääkseni hieman erilaisia eli tuo "Powertrax No-Slip Traction Systems" on normiajossa mukavampi/hiljaisempi? Noitahan taisi Ezzyllä tai jollain muullakin kerholaisella olla käytössä/asennettuna Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 powertraxi on hiton hyva avonaiseen peraan, asennus on tunnin juttu , hammaskosketuksia ei tarvi saataa, ja pitaa ku tauti eika saa rikki yrittamallakaan, jep pitaa aanta mutta vanhat autot yleensa pitaa kaikenkaista aanta..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markkien Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 powertraxi on hiton hyva avonaiseen peraan, asennus on tunnin juttu , hammaskosketuksia ei tarvi saataa, ja pitaa ku tauti eika saa rikki yrittamallakaan, jep pitaa aanta mutta vanhat autot yleensa pitaa kaikenkaista aanta..... Jotain tuollaista ajattelinkin ja vanha perä on "lukoton" eli siinä vielä syytä laittaa tuollainen? Tuolla jotain mainintaa tuosta "hiljaisuudesta": http://gbodyforum.com/viewtopic.php?p=21781 " Powertrax makes two different units. Thay have the quiet NO-SLIP version part# 92-0776-2805 and they have the original and more economical LOCK-RIGHT part# 1931. " 92-0776-2805 GM 10-Bolt /Open Stock Case Style Open case 92-0776-2885 GM 10-Bolt /Gov-Lok Stock Case Style Limited slip ..eli joku kun osaisi lyhyesti selittää noiden erot Minä näistä taas mitään ymmärrä Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2009 Jotain tuollaista ajattelinkin ja vanha perä on "lukoton" eli siinä vielä syytä laittaa tuollainen? Tuolla jotain mainintaa tuosta "hiljaisuudesta": http://gbodyforum.com/viewtopic.php?p=21781 " Powertrax makes two different units. Thay have the quiet NO-SLIP version part# 92-0776-2805 and they have the original and more economical LOCK-RIGHT part# 1931. " 92-0776-2805 GM 10-Bolt /Open Stock Case Style Open case 92-0776-2885 GM 10-Bolt /Gov-Lok Stock Case Style Limited slip ..eli joku kun osaisi lyhyesti selittää noiden erot Minä näistä taas mitään ymmärrä open case= avoin (perinteinen) tasauspyörästö ilman lukkoa sisältää siis vaan isot ja pienet kartiopyörät, ylempi osa käy tähän. limited slip= alkuperänen lukollinen perä jonka sisuskalut korvataan uudella lukolla siis tolla alemmalla. vai enkö ymmärtäny kysymystä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään