Jump to content

rengas kysely


v8camaro

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Z-mo

    6

  • Chevy

    6

  • JoukoY

    6

  • rstuning

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mä ajoin Kumhoilla viime kesän ja itse olin tyytyväinen. Ainakin hinta-laatusuhde on kohdallaan. Vannetukussa 245/18 ja 295/18 sarja maksoi 560€  :o

Hyvä pito niissä on kuivalla ja märällä. Rengasmelusta on paha mennä sanomaan, kun sisällä on muutenkin niin kova meteli  ;D

Niin malli taisi olla ku15. Se on varmaan aika vanha malli, kun ne oli niin halvat.

Link to comment
Share on other sites

275-17 Kumhot on ollu nyt - mitä, 3? vuotta ja vielä on reilusti pintaa vaikka sitä on jätetty jo muutamaan risteykseenkin... hyvin kestää  m/ ja kuten Kimmo tuossa totes, melusta paha mennä sanomaan...

Link to comment
Share on other sites

pelkkä merkki ei vaan kerro oikeen mitään, kun malleja on miljoona.

 

Itellä toimi ponussa 225/60/15 Kumho Ecsta KH11 mainiosti. hintaakin oli vaan joku 50e kpl vannetukku.fi:ssä.

Cooper Zeon 2XS 245/50/16 toimi kans loistavasti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Onko porukka löytäny mistään 255/50-16 kokoa? itse en ole siinä onnistunu joten sentillä pitää takarenkaita kaventaa,nekin oli ainakin tällä seudulla erittäin harvassa..Löyty semmonen kuuluisa rengas kuin BKT-metric.. :D Onko kellään tietoa kyseisestä rattaasta? 225-245 sarjana 440e asennettuna,joten suht.edullinen setti ois.Amerikkalaisrengas kuulemma.

Link to comment
Share on other sites

Tilattaessa on se rahti ja asennus...Täälläpäin 6-70e asennus eli noin satku lisää renkaitten hintaan tilattaessa.. :-\ Cooperia,kellyä tai marshallia ei taas tuntunu paikallisilta löytyvän..Niillä olis parhaiten näitä kokoja,leveitä ja pieniä. Viimeks oli kelly charger2:set koossa 215/45-17..Ne oli kyllä sairaan kovat..Ei pontsussa siis.

Link to comment
Share on other sites

Onko porukka löytäny mistään 255/50-16 kokoa? itse en ole siinä onnistunu joten sentillä pitää takarenkaita kaventaa,nekin oli ainakin tällä seudulla erittäin harvassa..Löyty semmonen kuuluisa rengas kuin BKT-metric.. :D Onko kellään tietoa kyseisestä rattaasta? 225-245 sarjana 440e asennettuna,joten suht.edullinen setti ois.Amerikkalaisrengas kuulemma.

BFG G-Force ja Ýokohama Avid sekä Hoosierilla  A6 on ainakin tuota kokoa ...

Link to comment
Share on other sites

Euromaster joo...Oulussa oli ennenvanhaan semmonen oikea rengaspaja kun toppilan rengas ja vannepörssi...Muuttui sittemmin e-masteriks,ja kysyin sieltä ensimmäisenä...Ei kyseisen koon renkaista hajuakaan! En tiä,jossain voi olla fiksumpi euromaster-liike.Ei ollu kuulemma edes 245:sena.

Link to comment
Share on other sites

kysyin sieltä ensimmäisenä...Ei kyseisen koon renkaista hajuakaan! En tiä,jossain voi olla fiksumpi euromaster-liike.Ei ollu kuulemma edes 245:sena.

 

LAISKOJA  myyjiä  m-     

 

kyllä löytyy,joutuvat vaan tilaamaan (Cooperin maahantuoja on Kesko)

Link to comment
Share on other sites

Jaa...7 vuotta keskon kyljessä enkä tuota tajunnu.. :-[ Pitää kysyä.Se on totta että kaikkea saa tilattua jos haluja on.Miten lie paikalliset jenkkipajat ottaa tulevaisuudessa ton rengasmyynnin..Voipi olla että chargereihin,satellite sebringeihin ynnä muihin pikkuautoihin.......Ei ole ainakaan helpompaa tuo renkaan löytyminen.toivottavasti tällekkin seudulle tulee paikka josta saa renkaat ja osat samasta.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...