rstuning Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Onko joku tehnyt tälläsen jarruswapin? Sovitelin eilen jarrun alumiinikikkaretta akseliston päähän eilen: -pulttijako ei täsmää -alumiinikikkare jossa on satulan kiinnityskorvat ja rumpujarrun käyttösylinteri yms. on huomattavasti paksumpi kuin alkuperäinen n.4mm paksu laippa+jarrukilpi yhdistelmä. Joten vaikka LS malliin porais uudet reiät niin kuinkas vetoakselin kiinnityslaippa sit viritellään? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Jaa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Onko joku tehnyt tälläsen jarruswapin? Sovitelin eilen jarrun alumiinikikkaretta akseliston päähän eilen: -pulttijako ei täsmää -alumiinikikkare jossa on satulan kiinnityskorvat ja rumpujarrun käyttösylinteri yms. on huomattavasti paksumpi kuin alkuperäinen n.4mm paksu laippa+jarrukilpi yhdistelmä. Joten vaikka LS malliin porais uudet reiät niin kuinkas vetoakselin kiinnityslaippa sit viritellään? Eikös LS jarrujen kiinnitys ole rautainen. Näin ainakin mulla on ollut. Letukan perään toi on helpoompi kun ei tarvii sitä levyä miettiä. Se levy pitää olla tai korvata jollain että vetari pysyy paikoillaan. Se kun pitää laakerin ja tiivisteen kautta vetaria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Eikös LS jarrujen kiinnitys ole rautainen. Näin ainakin mulla on ollut. Letukan perään toi on helpoompi kun ei tarvii sitä levyä miettiä. Se levy pitää olla tai korvata jollain että vetari pysyy paikoillaan. Se kun pitää laakerin ja tiivisteen kautta vetaria. Ei voi olla "LS" jarruissa kun on valu-alumiininen kikkare joka on reilu sentin paksu ja sisältää rumpujarrun sylinterin ja kengän kiinnikkeet. "LE1" eli -89 eteenpäin jarruissa (jotka tossa persiissä nyt on) on sellanen rautalaippa n.4mm paksu. Joo eli B&W on siis sama kuin 9-pulttinen, eli 7.75" ja yleisempi on se 10-pulttinen eli 7.65" johon ilmeisesti viittaat "letukan" perällä, mutta kun en voi sitä kuraperää käyttää, koska se kuitenki antautuu vielä helpommin kuin tämä ja jos joku pitää hankkia erikseen niin se on sit jotain parempaa ku tehtaalta... Mutta kun pitäs halavalla saada Varmaanki helpoin sit teettää ne vetarin laipat uudet joissa olis syvemmälle painuva keskirengas Ihme kun en oo törmänny tähän ongelmaan ennemmin. Ilmeisesti kukaan ei oo laitellu noita B&W perään vaan niihin pirun 10-pulttisiin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään