Jump to content

98-02 (LS) Takajarrulevyt Borg&Warner/9-pulttiseen perään


rstuning

Recommended Posts

Onko joku tehnyt tälläsen jarruswapin?

 

Sovitelin eilen jarrun alumiinikikkaretta akseliston päähän eilen:

-pulttijako ei täsmää

-alumiinikikkare jossa on satulan kiinnityskorvat ja rumpujarrun käyttösylinteri yms.

on huomattavasti paksumpi kuin alkuperäinen n.4mm paksu laippa+jarrukilpi yhdistelmä.

 

Joten vaikka LS malliin porais uudet reiät niin kuinkas vetoakselin kiinnityslaippa sit viritellään?

Link to comment
Share on other sites

Onko joku tehnyt tälläsen jarruswapin?

 

Sovitelin eilen jarrun alumiinikikkaretta akseliston päähän eilen:

-pulttijako ei täsmää

-alumiinikikkare jossa on satulan kiinnityskorvat ja rumpujarrun käyttösylinteri yms.

on huomattavasti paksumpi kuin alkuperäinen n.4mm paksu laippa+jarrukilpi yhdistelmä.

 

Joten vaikka LS malliin porais uudet reiät niin kuinkas vetoakselin kiinnityslaippa sit viritellään?

 

Eikös LS jarrujen kiinnitys ole rautainen. Näin ainakin mulla on ollut. Letukan perään toi on helpoompi kun ei tarvii sitä levyä miettiä. Se levy pitää olla tai korvata jollain että vetari pysyy paikoillaan. Se kun pitää laakerin ja tiivisteen kautta vetaria.

Link to comment
Share on other sites

Eikös LS jarrujen kiinnitys ole rautainen. Näin ainakin mulla on ollut. Letukan perään toi on helpoompi kun ei tarvii sitä levyä miettiä. Se levy pitää olla tai korvata jollain että vetari pysyy paikoillaan. Se kun pitää laakerin ja tiivisteen kautta vetaria.

Ei voi olla "LS" jarruissa kun on valu-alumiininen kikkare joka on reilu sentin paksu ja sisältää rumpujarrun sylinterin ja kengän

kiinnikkeet. "LE1" eli -89 eteenpäin jarruissa (jotka tossa persiissä nyt on) on sellanen rautalaippa n.4mm paksu.

 

Joo eli B&W on siis sama kuin 9-pulttinen, eli 7.75" ja yleisempi on se 10-pulttinen eli 7.65" johon ilmeisesti viittaat

"letukan" perällä, mutta kun en voi sitä kuraperää käyttää, koska se kuitenki antautuu vielä helpommin kuin tämä

ja jos joku pitää hankkia erikseen niin se on sit jotain parempaa ku tehtaalta... Mutta kun pitäs halavalla saada :-X ;D

 

Varmaanki helpoin sit teettää ne vetarin laipat uudet joissa olis syvemmälle painuva keskirengas ???

Ihme kun en oo törmänny tähän ongelmaan ennemmin. Ilmeisesti kukaan ei oo laitellu noita B&W

perään vaan niihin pirun 10-pulttisiin :(

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...