Jump to content

ohjauskulmien säätö pks

Recommended Posts

laittakaas paikkoja missä tietää että tekevät homman.. konalassa rs huollossa ei aikoja tällä viikolla, ja nimenomaan tällä viikolla loppuviikosta pitäs saada tehtyä

Soittele Vianorit, ainakin tossa Hyrylässä homma onnistuu vaikka olis omat arvot paperilla...

jees... täytynee soitella kun selkii toi ajankohta viel.. kiitoksia  m/

König Lauttasaaressa. "Kallis", mutta äijät tekee huolellisesti. Mulla ei ole niiden varauskirjaa kotona, joten en osaa sanoa onko tilaa  ;)

König Lauttasaaressa. "Kallis", mutta äijät tekee huolellisesti. Mulla ei ole niiden varauskirjaa kotona, joten en osaa sanoa onko tilaa  ;)

tänne torstaina.. tosin pienellä varauksella  m/

näyttää siltä että ei torstai aamuna ainakaan ehdi.. täytynee soittaa huomenna tänne..prkl

heh, toi on tossa meen firman alakerrassa :) Välillä ihan hienoja autoja niiden pihassa.

• 2 years later...

Aiheeseen liittyen , mistä löytyy 4-gen firebirdin nelipyöräsuuntauksen arvot jotta pääsis mittaamaan ja säätämään ?

Hesan Konalan Shellin vierestä löytyy paikka ja Klaukkassa sqaman firman toinen paikka,

mutta ei näihin saa mitään 4-pyörä suuntausta, jäykkä perä,

etupyörät voi suunnata,

en nyt saanu kuiteista selville sen firman nimeä, voin huomenna selvittää sen, :W :W

RS-Superhuolto on firman nimi, mahtaako olla jenkkeihin erikoistuneita kuitenkaan?

mä olen käyttäny siellä

sekä -99 transua että -95 camraatoa,

heillä on WinAlign ohjelma joka löytää myös jenkkien säädöt, m/ m/