Jump to content

LT4 top end kit


Z 28 convertible -94

Recommended Posts

Z 28 convertible -94

Onko kellään kokemusta http://paceperformance.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=240783  ja saako tuota sarjaa ostettua suomesta mistään? Vai onko jollakin jotakin parempia ehdotuksia? Ensi talvena olisi tarkoitus autoa piristää, mutta eipä juurikaan hajua mitä kannattaisi hommata :( mielellään kuitenkin pulttaa kiinni osia ;D vaikka kaikkihan ne periaatteessa on ;D ;D Lisäksi mitkä peltisarjat ja putki kannattaisi ostaa?

Link to comment
Share on other sites

Seniorilla on em. sarja, mutta jossain taitaa olla jotain "feilua" ???  ::)  kun ei tule tehoja...  ::) http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8121.0

Senior sanokoon varttimailiaikansa jos haluaa (en muista)...

Mulla on http://www.summitracing.com/parts/NAL-12480002/ kairatuilla vakiokansilla yms. pikkuhilpettä, renkailta 326hp ja vartti menty 13.0 eli ei ihan ole kaikki kohillaan täälläkään...  :-\  ::)

 

Molemmat tilattiin kamat itse Summitilta, helppoa  m/

 

Tohon tulee sit lisäksi tosiaan kaikkea pikkujuttua mitä tarttee, esim. isommat suuttimet, paremman ketjun ja ehkä tärkeimpänä ohjelman (joku tekee tai ostat tekovälineet itse, ei muistaakseni käy enää vakio-ohjelmalla).

Link to comment
Share on other sites

Z 28 convertible -94

kestääkö laatikko tuon lisääntyneen tehon, vai joutuuko sillekkin tekemään jotain? niin mulla on automaatti ;) On kyllä ny hiukan hakusessa tää koko homma :-\ kokemusta ei yhtään ja en tiedä uskaltaisko ite ees ruveta asentaa :( no onneks on näppärä kaveri :) tää eka usa auto mulla ja oon kieltämättä ihan pihal näist ;D mulle kyl riittäs jo ihan 350hv, mutta 400hv ois ainaski täs vaiheessa jo ihan unelma ja tarkotan ny koneesta ;)

Link to comment
Share on other sites

sen verran apina olen ;D et pakko kysyy mitä käytännössä tarkoitaa korkeastallinen turbiini  ::)

Stall-speed tarkoittaa sitä kierrosnopeutta, jonka moottori enintään saavuttaa tietyllä turpiinilla vaihde päällä, kytkimien luistamatta ja vetävien pyörien sutimatta.

Tjsp    ::)

Vakiona näissä on joku ~1600 kierrosta ja kaikki mitä tosta noustaan ylöspäin on tietenkin korkeampaa.

 

Eli, esim mulla 3200 tarkottaa, että kun lyön valoista kengän konehuoneeseen niin kierrokset nousee sinne 3200 tuntumaan ennenkuin ottaa täysiä kiinni. (seurauksena yleensä paljon savua ja pari leveetä mustaa viivaa satoja metrejä... ;D )

Link to comment
Share on other sites

Riippuu tietenkin budjetista. Mutta vakio kansista saa porttaamalla hyvät ja siihen tietenkin nokka, suuttimet... Ja jos on automaatti niin siihen menee kyllä rahaa. Manuaali on varmaan helpompi ja halvempi  ;D

Itse tykkään tuosta 383 ihan päivittäisessä käytössä  m/

Link to comment
Share on other sites

Z 28 convertible -94

Millanen nokka ja millaset suuttimet? Onko Kouvolan lähel ketään, joka sais kannet muokattuu? Mä en tiedä ku Myllärin Esan, mutta en tiedä lähteekö se tollasia tekemää ::) jotain euro autoja ainaski tehny

Link to comment
Share on other sites

Millanen nokka ja millaset suuttimet? Onko Kouvolan lähel ketään, joka sais kannet muokattuu? Mä en tiedä ku Myllärin Esan, mutta en tiedä lähteekö se tollasia tekemää ::) jotain euro autoja ainaski tehny

lappeenrannasta löytyy taitava kannen portaaja. J.Solja , on tehny mulle yhet veten kannet ja paranteli tehdas uusia dart pro1 kansia.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...