Jump to content

Chevy 383ci / 480hp LT1 Long Block


Z 28 convertible -94

Recommended Posts

Z 28 convertible -94

Mitäpä olette mieltä tuommoisesta http://www.golenengineservice.com/html/lt1_lt4.html  kannattaako unohtaa saman tien, vai olisiko tuossa mitään järkeä ostaa? Olisiko kenelläkään tietoa, että mitä tämä tulisi maksamaan kaikkine kuluinee? rahti, alvi yms. riittäiskö tuo koneen hinta euroiksi muutettuna + - 500,-? Kestääkö vakio perä? laatikko vaati vahvistamisen varmasti, mutta mitä muuta? Olis vaan niin helpon tuntunen ratkaisu :) vai olenko taas ymmärtänyt jotakin väärin :(

Link to comment
Share on other sites

Voisin paiskata tarjouksen kun tietäs minkä noista oot ajatellu ostaa...

rahti kun on sama $3 k koneelle ja $8.5k koneelle,

Yks longblocki on golenilta tullu ahdinkäyttöön ja ei valittamista...

mikä kannattaa ja mika ei riippuu tietenkin omista resursseista

Link to comment
Share on other sites

tossahan se otsikossa seisoo, eli varmaankin tämä  ::) 

 

Chevy 383ci / 480hp LT1 Long Block

The 383/480 LT1 is a great daily driven performance engine that runs on 91+ Octane Pump Fuel. It works best with a 2800 rpm + Stall Converter and 3.73 gears.

 

Peak Horsepower:  480bhp@6300rpm

Peak Torque:  460lb/ft@4500rpm

 

383ci / 480hp LT1 Long Block

Specifications

 

Base Price: $6,899.00

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Z 28 convertible -94

sitäpä tässä itsekkin miettinyt ja tuskin tuota leimattua saa muutenkaan, mutta eikai niin huono tuuri voi olla, että sen konttorin setä huomais ??? vai onko täällä yhtään 383ci lt1 autoa joka on ihan katsastettu kyseiselle koneelle?  nyt oon ruvennut katselemaan noita  400hp ja 440hp versioita :) ei vaan osaa päättää kumpi ois sit järkevämpi >:( aika samanlaiset käyrät kummassakin koneessa ja ei niin hirvee toi tehoero ::) tosin hinnassa 1000,- taalaa... kaikkea täs jo ehtiny miettimään ja kävi jo mielessä, että oiskohan täällä ketään osaavaa, joka tietysti korvausta vastaan tekis tost auton omasta moottorista vastaavan ja mitähän se sit maksais?

Link to comment
Share on other sites

Onhan noita täällä tehty, mutta en tiedä yhtään joka olisi muutoskatsastettu 383ci.

 

Tämmöinenkin 355 olisi ihan jouten moottoripukissa odotellen uutta omistajaa :W

Dynossa otettu ahdettuna 480hp.

Vellun_LT1_355_all_forged.jpg}

Link to comment
Share on other sites

Z 28 convertible -94

no mulla auto kumminkin normi käytössä, ni sen ahtimen kyl älyäis tuperämpikin sielt ;D senpä takia ihan vaparia aatellu ;) mut jos täällä innokkaita rakentajia, ni hintoja saa heitellä. eli osat + työ = ? vai tuleeko sittenkin halvemmaksi tilata  ???

Link to comment
Share on other sites

no mulla auto kumminkin normi käytössä, ni sen ahtimen kyl älyäis tuperämpikin sielt ;D senpä takia ihan vaparia aatellu ;) mut jos täällä innokkaita rakentajia, ni hintoja saa heitellä. eli osat + työ = ? vai tuleeko sittenkin halvemmaksi tilata  ???

 

Mun auto on tuolle koneelle ja ahtimelle muutoskatsastettu eikä se nyt mikään ihme juttu ole ;)

Link to comment
Share on other sites

Z 28 convertible -94

öööh.. miten käytännössä onnistui? jos 20% sais olla enempi tehoja ku vakio moottorissa ja tuo camaron lt1 on kai se mallisarjan suurin moottori ??? eli eli miten ihmeessä sait leimaan :) vai oliko ahtopaineet rullilla olessa nollassa ;D no joo ja saahan ne nostettua takasin tietysti, jos näin oli, mutta itse aatellu, et jos vaikka kietoutuu johonkin lyhtypylvääseen, ni varmast huomaavat helpommin sen, että onko ahtopaineet ollut ne mitä leimalla, kuin sen että onko siellä pellin alla 383 moottori ;) tosin nämä nyt vaan mun ajatuksia, eli olen varmasti väärässä joka suhteessa ;D ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

öööh.. miten käytännössä onnistui? jos 20% sais olla enempi tehoja ku vakio moottorissa ja tuo camaron lt1 on kai se mallisarjan suurin moottori ??? eli eli miten ihmeessä sait leimaan :) vai oliko ahtopaineet rullilla olessa nollassa ;D no joo ja saahan ne nostettua takasin tietysti, jos näin oli, mutta itse aatellu, et jos vaikka kietoutuu johonkin lyhtypylvääseen, ni varmast huomaavat helpommin sen, että onko ahtopaineet ollut ne mitä leimalla, kuin sen että onko siellä pellin alla 383 moottori ;) tosin nämä nyt vaan mun ajatuksia, eli olen varmasti väärässä joka suhteessa ;D ;D ;D

 

Tehopainosuhde tulee muuten ensin täyteen kuin tuo 20% (eli tarkkana tässä).

Ahtopaine pitää näyttää ahdetun muutoskatsastuksessa. Voihan se vaan olla, että läppärungon läpi ei vaan jostain syystä dynossa virtaa koneeseen riittävästi ilmaa :-X

Link to comment
Share on other sites

Z 28 convertible -94

niin se vaan sit eriasia et tuleeko yhtään halvemmaks ??? autolla kuitenkin ajettu 120 000 mailia, joten kannattas sit varmasti käydä läpi koko kone ja siihen sit viel ne palikat, millä sen 400hp ottas irti, ni ei ole varmast ihan halpaa  :'( tosin halvallahan ei mittään saa :) sinäänsä kyl kiinnostas alkuun vaikka tuollainenkin vaihtoehto, kunhan joku vaan tekisi sen listan minkä kanssa vois kauppaan lähtä ostelee ;D itelläni ei mitään tajua, että millaset kannet tai nokka yms. ja täytyy kyl sanoa, et jo väännön puolesta tuo 383 kiinnostaisi ja siihenhän jää vielä varmasti varaa muutella ::)  mutta tuosta 350 koneesta ei sit varmasti enempää otetakkaan

Link to comment
Share on other sites

Päästöthän tulee helposti ongelmaksi, kun vaparista aletaan ottamaan tehoa. Mulla lähti omasta 383 XFI 280 nokalla 455hp, mut päästöt vaan meinaa olla hieman ongelmana.

Muuten moottori on mukava ajettava, kun vääntö käyrä on tosi laaja m/

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...