Jump to content

Digitaali mittaristo T/A:ssa


Mika

Recommended Posts

hei. gikimittareitahan ne on kaikki analokisella näytöillä vain ;)

Muistaakseni jossain -80 luvun puolivälin camaro berlinettassa taisi olla digi mittarit optiona.

 

Ei ihan kaikki ;) Olikohan 85 viimeinen analogi vuosi jonka jälkeen ruisku tekniikkaan siirryttäessä otettiin vss mukaan jolloin analoginen nopeusmittari poistui käytöstä.

 

Jossain Camaron mallissa taisi todellakin olla digi näytöt mutta valmistus määrät jäivät todella pieniksi. thirdgen.org sivustolta taitaa löytyä yksi tai kaksi ks. mallia. Suomessa ei liene ainoatakaan?

Link to comment
Share on other sites

hei. gikimittareitahan ne on kaikki analokisella näytöillä vain ;)

Muistaakseni jossain -80 luvun puolivälin camaro berlinettassa taisi olla digi mittarit optiona.

 

Ei ihan kaikki ;) Olikohan 85 viimeinen analogi vuosi jonka jälkeen ruisku tekniikkaan siirryttäessä otettiin vss mukaan jolloin analoginen nopeusmittari poistui käytöstä.

 

Jossain Camaron mallissa taisi todellakin olla digi näytöt mutta valmistus määrät jäivät todella pieniksi. thirdgen.org sivustolta taitaa löytyä yksi tai kaksi ks. mallia. Suomessa ei liene ainoatakaan?

olet oikeassa ajattelin lähinnä vain omaani kun kirjoitin olis pitänyt tarkentaa vielä vuosimalleilla

Link to comment
Share on other sites

hei. gikimittareitahan ne on kaikki analokisella näytöillä vain ;)

Muistaakseni jossain -80 luvun puolivälin camaro berlinettassa taisi olla digi mittarit optiona.

 

Ei ihan kaikki ;) Olikohan 85 viimeinen analogi vuosi jonka jälkeen ruisku tekniikkaan siirryttäessä otettiin vss mukaan jolloin analoginen nopeusmittari poistui käytöstä.

 

Jossain Camaron mallissa taisi todellakin olla digi näytöt mutta valmistus määrät jäivät todella pieniksi. thirdgen.org sivustolta taitaa löytyä yksi tai kaksi ks. mallia. Suomessa ei liene ainoatakaan?

 

Löytyyhän noita, taitaa jopa yhden kerholaisenkin autossa olla. Huuto.netissä oli muuten joku aika sitten myynnissä moinen mittaristo.

Link to comment
Share on other sites

Jojelilla on olisko nyt vuoden 85 Berlinetta PU jossa noi digimittarit on. Törkeen makeet, sille oon joskus ehdottanu et vaihettais ne ja Trans Amin mittarit päittäin....

 

Huuto.netissä oli muuten joku aika sitten myynnissä moinen mittaristo.

 

Uijui.... pitäisköhän hommata tommonen.... :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Jossain Camaron mallissa taisi todellakin olla digi näytöt mutta valmistus määrät jäivät todella pieniksi. thirdgen.org sivustolta taitaa löytyä yksi tai kaksi ks. mallia. Suomessa ei liene ainoatakaan?

 

Olen myös nähnyt yhden kahdeksankymmentäluvun alun berlinetan suomessa myynnissä missä oli digimittaristo.

Link to comment
Share on other sites

mä luulen vähä, että tytöt ei paljo erivärisistä ledeistä välitä. Niillä on muuta mieles! :o

 

Onko siis niin ettei autolla aina saakaan naisia? ???

Nyt menee camaro myyntiin >:( mua on taas huijattu >:(

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...