Jump to content

Putkistoa camaroon


IrocRocks

Recommended Posts

Eli pakoputkisto alkaa olemaan camarossa kohta vaihtokunnossa.

 

Onkos kellään kokemusta millaiset murinat tälläisestä irtoaa? Hinta ei olis ainakaan kauheen kova.

 

http://www.martelius.com/vanhat/usa/Ch8.htm

 

Vai mitä merkkiä suosittelette?

Käyttiksessä on marteliusta alusta loppuun ja

äänet ovat ihan pätevät vaikka starttimoottori onkin ;)

 

Äänet saa ollakkin kuuluvat...  ehtivätpähän alta pois, ja naapurit tykkää  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • IrocRocks

    21

  • rokzetä

    7

  • Hietala81

    4

  • Fenix

    4

toi linkin putkisto on ns. orkkisputkisto.oliko noi nyt simmons vai walker tms.

marteliukselta saa avaramman putkiston ,virtaavamman pöntön ,rosterisenakin ja peltisarjat,mut se ei oo toi satsi.sarjat on arvokkaat mut viriputkisto ei juur kalliimpi oo.edelbrookin virihormit

myös samoissa hinnoissa.

Link to comment
Share on other sites

Pari vuotta sitten vaihdoin 26 vuotta vanhan alkuperäisen putkiston.Marteliuksen 3" putkeen jossa tuo rosterivaimennin.

Heittämällä paikalleen.Aikamoinen ero virtauksessa,kun tuo 305n oli tullut vaihdettu tähän 350seen.Entinen(2"=mitattu!) oli varmaan posket pullollaan suuremmilla kierroksilla.

 

Nyt on mukavan matalat äänet,muttei mitenkään häiritse matka-ajossa.

Link to comment
Share on other sites

Pari vuotta sitten vaihdoin 26 vuotta vanhan alkuperäisen putkiston.Marteliuksen 3" putkeen jossa tuo rosterivaimennin.

Heittämällä paikalleen.Aikamoinen ero virtauksessa,kun tuo 305n oli tullut vaihdettu tähän 350seen.Entinen(2"=mitattu!) oli varmaan posket pullollaan suuremmilla kierroksilla.

 

Nyt on mukavan matalat äänet,muttei mitenkään häiritse matka-ajossa.

 

Muistatko paljonko kustansi tuo rosteriputkisto?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Marteliuksen RST vaimennin 3genneriin 282€

 

Tällästä vastausta tuli marteliukselta kun kyselin pönttöä omaani:

 

*********************************************************************************************************************************************************

Terve

 

Rosterivaimentajaa löytyy. 5.7 TPI:n vaimentaja on 3" -> 2 X 2,5". Pienempien vakion keskiputken mitta on 2 1/4", jolle löytyy myös vaimentajaa. Nämä versiot löytyvät suoraan varastosta. 2,5" sisääntuloinen versio pitäisi erikseen tehdä, siihen pitäisi toimitusaikaa varata 2-3 viikkoa. Hinta sisääntulokoosta riippumatta on 282 euroa. 2,5" ulostuloputket AISI 409-materiaalista maksavat 35 euroa per puoli.

 

Terveisin

Markus Martelius

 

*********************************************************************************************************************************************************

Link to comment
Share on other sites

Olisi bueno saada ääni sample tosta marteliuksen äänen vaimentimesta.

Etsin tossa yks päivä youtubesta, mutten löytänyt.

Marssin us partsiin kuukausi sitten mielessä tilata edelin std 3", mutta eipä ole kuulemma enää saatavilla heidän kautta.

Myyjakin ihmetteli asiaa ja joku kelmi kenties täältä oli hiljattain ostanut viimeisen poies hyllystä.

Kertoi että magnaflow:n 16829 cat backejä on tilattu ja matkalla suomeen, mutta vain 2.5" keskiputkella ja hinta olisi about. 475e. ilman alennuksia ja putkisto näyttää kuvissa pintakäsitetyltä.

Itse kun nettiä selailin niin monessa lähteessä sanottiin että sekin on 3" putkella ja olikohan äänen vaimentajan ulostulotkin 3 tai 3.5"...eli isommat kuin muissa.

Youtube videoissa niiden ääni on hieman räkäinen verrattuna muutamaan kilpailijaan, mutta on valmiiksi dual cat päkki joten sopi mulle ja ei tarvii alkaa itse hitsaileen y-adapteri putkea.

Putki on varattu, mutta viimeisen kyselyn perusteella kestää yhä 3vko että saapuu suomeen.

Saas nähdä mitä sen keskiputken sisähalkaisija todellisuudessa sitten on, kun netti sanoo 3" ja us partin myyjä 2.5" vai 2.75".

Link to comment
Share on other sites

Olisi bueno saada ääni sample tosta marteliuksen äänen vaimentimesta.

Etsin tossa yks päivä youtubesta, mutten löytänyt.

Marssin us partsiin kuukausi sitten mielessä tilata edelin std 3", mutta eipä ole kuulemma enää saatavilla heidän kautta.

Myyjakin ihmetteli asiaa ja joku kelmi kenties täältä oli hiljattain ostanut viimeisen poies hyllystä.

Kertoi että magnaflow:n 16829 cat backejä on tilattu ja matkalla suomeen, mutta vain 2.5" keskiputkella ja hinta olisi about. 475e. ilman alennuksia ja putkisto näyttää kuvissa pintakäsitetyltä.

Itse kun nettiä selailin niin monessa lähteessä sanottiin että sekin on 3" putkella ja olikohan äänen vaimentajan ulostulotkin 3 tai 3.5"...eli isommat kuin muissa.

Youtube videoissa niiden ääni on hieman räkäinen verrattuna muutamaan kilpailijaan, mutta on valmiiksi dual cat päkki joten sopi mulle ja ei tarvii alkaa itse hitsaileen y-adapteri putkea.

Putki on varattu, mutta viimeisen kyselyn perusteella kestää yhä 3vko että saapuu suomeen.

Saas nähdä mitä sen keskiputken sisähalkaisija todellisuudessa sitten on, kun netti sanoo 3" ja us partin myyjä 2.5" vai 2.75".

 

Magnaflow on kiillotettua ruostumatonta terästä eikä mitään pintakäsiteltyä diipadaapaputkee, 3 tuumaa sisään ja 2x2 1/2 ulos ja 3 1/2 tipsit, ääni on hyvä m/

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Olisi bueno saada ääni sample tosta marteliuksen äänen vaimentimesta.

Etsin tossa yks päivä youtubesta, mutten löytänyt.

Marssin us partsiin kuukausi sitten mielessä tilata edelin std 3", mutta eipä ole kuulemma enää saatavilla heidän kautta.

Myyjakin ihmetteli asiaa ja joku kelmi kenties täältä oli hiljattain ostanut viimeisen poies hyllystä.

Kertoi että magnaflow:n 16829 cat backejä on tilattu ja matkalla suomeen, mutta vain 2.5" keskiputkella ja hinta olisi about. 475e. ilman alennuksia ja putkisto näyttää kuvissa pintakäsitetyltä.

Itse kun nettiä selailin niin monessa lähteessä sanottiin että sekin on 3" putkella ja olikohan äänen vaimentajan ulostulotkin 3 tai 3.5"...eli isommat kuin muissa.

Youtube videoissa niiden ääni on hieman räkäinen verrattuna muutamaan kilpailijaan, mutta on valmiiksi dual cat päkki joten sopi mulle ja ei tarvii alkaa itse hitsaileen y-adapteri putkea.

Putki on varattu, mutta viimeisen kyselyn perusteella kestää yhä 3vko että saapuu suomeen.

Saas nähdä mitä sen keskiputken sisähalkaisija todellisuudessa sitten on, kun netti sanoo 3" ja us partin myyjä 2.5" vai 2.75".

 

Mulla kyseinen putkisto

3" oli katilta taakse ja 2x2½ vaimentajalta ulos

Jännää rosteria kun ruostuupi vuodessa...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...