GTATL Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2011 Mitä tapahtuu, kun lyödään avolavan 6.0 litraseen L92 kannet ja Compin XR281HR? No ei paljon muuta ku 550hv. Vanha artikkeli, mutta tieto ei vanhene, saattaa olla hyvinkin ajankohtaista yhdelle jos toiselle: http://www.carcraft.com/techarticles/ccrp_0705_chevrolet_ls2_l92_cylinder_heads/index.html Käytännössä kaverit hakee tonnilla junkyardilta vanhan 6.0 koneen, lyö siihen tuhat taalaa maksavat L92 kannet ja Compin nokan. Juu, jostain luin kun vaihtoivat tohon mosaan mannat/veivit/nokan/kannet ja puhalsivat konetta tupla whiplella 12psi, takapyoratehot tais olla 750hv luokkaa tollanen pikkasen viritetty tekis teraa sun avoon, pikkasen kun saisit pitoo lahtisit valoista keulien Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Trukkikoneet on aika rokrok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Pito vie hauskuuden. Joku tollanen 750hv nakeilla, 245-fillareilla... olis varmaan samanlainen fiilis ku jääradalla vetelis. Jonku pitäis ladata kontti täyteen noita myllyjä ja laittaa tulemaan Suomeen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Pito vie hauskuuden. Joku tollanen 750hv nakeilla, 245-fillareilla... olis varmaan samanlainen fiilis ku jääradalla vetelis. Jonku pitäis ladata kontti täyteen noita myllyjä ja laittaa tulemaan Suomeen... 500hv nakeille on jo tarpeeksi sytyttamaan luistoneston valon lahes joka kiihdytyksella Ei ole kauan kun miamissa oli myynnissa 6L trukkikone noilla paremmilla kansilla 2100$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Ei ole kauan kun miamissa oli myynnissa 6L trukkikone noilla paremmilla kansilla 2100$ On muuten maailman halvimmat 500hv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 http://dallas.craigslist.org/dal/pts/2456371340.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mika Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 http://dallas.craigslist.org/dal/pts/2456371340.html Jaahas, no ei olisi kallis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2011 http://dallas.craigslist.org/dal/pts/2456371340.html Ihan sitte pikkasen houkuttelis... Tossa on siis normaalilla logiikalla kaikki muut mukana paitsi startti ja laturi? ECM ja piuhat on messissä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2011 Uusimmassa Hot Rodissa oli tuommoseen hajottamolta ostettuun 5,3 trukkikoneeseen lyöty kaksi turboa ja oli otettu ulos yli 1200 hp:tä ilman suurempia muutoksia. Paineet oli 26 psi:tä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2011 Uusimmassa Hot Rodissa oli tuommoseen hajottamolta ostettuun 5,3 trukkikoneeseen lyöty kaksi turboa ja oli otettu ulos yli 1200 hp:tä ilman suurempia muutoksia. Paineet oli 26 psi:tä. Mita nyt asiantunteva kasaus, huimasti portatut kannet+isommat imuvenat, fast.n imari, 102mm kaasulappa mutta kuitenkin hienot lukemat ja vaikka stoorissa vetivat penkissa enemman kun 60 kertaa pysyi nipussa veikkaisin kuitenkin etta stripilla saattais avautua aikas nopiasti sit kun katot jutun tarkasti niin konehan oli 4.8l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2011 \ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2011 Tuttu aihe jatkuu: Romikselta complete 150 000 mailia rullattu 5.3 litranen ($449), kylkeen 76mm kiinanturbo eBaystä ($425), ähräämistä ja väkertämistä = 550hp. http://www.hotrod.com/techarticles/engine/hrdp_1104_594hp_53l_gen_iii_small_block_for_3252/viewall.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Hmmm... Pitaiskohan mukin lyoda turpo tohon mun viispistekolmosen jatkoks ja painaa menemaan vaan...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Hmmm... Pitaiskohan mukin lyoda turpo tohon mun viispistekolmosen jatkoks ja painaa menemaan vaan...? Kannatetaan! Ja sen jälkeen kaivat sen trukista irti ja lähetät tänne, niin lyödään se avoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Hehee! Sounds like a plan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2011 Tuttu aihe jatkuu: Romikselta complete 150 000 mailia rullattu 5.3 litranen ($449), kylkeen 76mm kiinanturbo eBaystä ($425), ähräämistä ja väkertämistä = 550hp. http://www.hotrod.com/techarticles/engine/hrdp_1104_594hp_53l_gen_iii_small_block_for_3252/viewall.html Tuttu teema Vakio 4.8 litranen +LS6 nokka +LS2 imusarjalla + MPT70 turbo = 509hp renkailta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Tuttu teema Oujea! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2012 3g Firebird ja vakio 6.0 + kotitekonen turbo kit = 623hp renkailta, sairas laite (Eikäku onhan siinä LS1 imusarja, koska trukin imari ei mahu 3genin konehuoneeseen. Mutta LS1 imusarjahan on väitetysti tukkosempi mitä trukki imusarja, joten moottoria on oikeesti anti-viritetty!) Dynossa: Stripillä 9.97s/220km/h: Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2012 3g Firebird ja vakio 6.0 + kotitekonen turbo kit = 623hp renkailta, sairas laite (Eikäku onhan siinä LS1 imusarja, koska trukin imari ei mahu 3genin konehuoneeseen. Mutta LS1 imusarjahan on väitetysti tukkosempi mitä trukki imusarja, joten moottoria on oikeesti anti-viritetty!) Dynossa: Stripillä 9.97s/220km/h: Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2012 \ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Mitä tapahtuu, kun lyödään avolavan 6.0 litraseen L92 kannet ja Compin XR281HR? No ei paljon muuta ku 550hv. Vanha artikkeli, mutta tieto ei vanhene, saattaa olla hyvinkin ajankohtaista yhdelle jos toiselle: http://www.carcraft.com/techarticles/ccrp_0705_chevrolet_ls2_l92_cylinder_heads/index.html Käytännössä kaverit hakee tonnilla junkyardilta vanhan 6.0 koneen, lyö siihen tuhat taalaa maksavat L92 kannet ja Compin nokan. LS3 kannet $359.95/kpl. Olis sittenki pitäny hommata 6.0 litranen. On nimittäin niiiiiiin halvat palapelin osaset +500 hevoseen, ettei mitään järkeä. http://www.summitracing.com/parts/NAL-12629063/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 LS3 kannet $359.95/kpl. Olis sittenki pitäny hommata 6.0 litranen. On nimittäin niiiiiiin halvat palapelin osaset +500 hevoseen, ettei mitään järkeä. http://www.summitracing.com/parts/NAL-12629063/ Alumiinin kilohinnalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Olis sittenki pitäny hommata 6.0 litranen. Helpommin sanottu kuin tehty. Ainakaan mihinkaan jarkevaan rahaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2012 Helpommin sanottu kuin tehty. Ainakaan mihinkaan jarkevaan rahaan. Näinpä. On vissiin aika haluttuja patteja... Kumma juttu. Summit heti kärppänä: http://www.summitracing.com/parts/SUM-150105/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään