Hurja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2010 On tulevaisuuden suunnitelmissa laittaa jonkinlainen häkki tuonne camaron sisään. Onko porukalla kokemusta, miten noi esim spohnin kaaret istuu? Vai kannattaako heti suosista teettää mittatilauksena jotta saa varmasti sopivat? Mitä tuollaanen 8-pisteen häkki yleensä muuten painaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2010 Kävin tuosta omasta mittailemassa kaariputken määrän kun ei ole aikaisemmin tullut sitä selvitettyä. 21,6 m putkea, halkaisija 45 ja pääasiassa 3 mm seinämällä. Painoa kertyy siten noin 65 kg + kiinnityslaput lisäksi. Tuosta määrästä on ylimääräistä ei pakollista putkea noin 5,3 metriä. Jos meinaat yhtään ajaa kilpaa missään luokassa niin itse tehdyt tai teetetyt putket tarvit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurja Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2010 Kävin tuosta omasta mittailemassa kaariputken määrän kun ei ole aikaisemmin tullut sitä selvitettyä. 21,6 m putkea, halkaisija 45 ja pääasiassa 3 mm seinämällä. Painoa kertyy siten noin 65 kg + kiinnityslaput lisäksi. Tuosta määrästä on ylimääräistä ei pakollista putkea noin 5,3 metriä. Jos meinaat yhtään ajaa kilpaa missään luokassa niin itse tehdyt tai teetetyt putket tarvit. Ei sulla olisis kuvia kaarista sattuusi olemaan yhtään,hä? Kilipaa meinaan ajaa juu. Ajattelinki jos olis hankkiis putkentaivuttajan ym vehkeet, vois niille olla muutaki käyttöä, joskus Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2010 Kyllä mulla kuvia on kaarista ja uusiakin voin ottaa, lähetän sulle kun ehdin kasata sopivan nipun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Kyllä mulla kuvia on kaarista ja uusiakin voin ottaa, lähetän sulle kun ehdin kasata sopivan nipun. Paa mieluuten tänne niin saa muutkin ihastella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Vesballahan on myös kaaret, Vesban projektista näkyy varmaan jotain... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Mikäs noissa valmiissa kaarissa mitä ameriikasta saa on vikana jos ei niillä kilpailumista voi ajaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2010 Mikäs noissa valmiissa kaarissa mitä ameriikasta saa on vikana jos ei niillä kilpailumista voi ajaa? www.akk.fi Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2010 Paa mieluuten tänne niin saa muutkin ihastella Harkitaan mutta luultavasti en laita ainakaan tänne yleiselle puolelle kuvia. Kyllähän noista amerikan valmiista kaarista jotkut voi AKK:n määräykset täyttääkin, vaatimuksena on kylmävedetty saumaton putki 45 x 2.5 tai 50 x 2 pääkaarien osalta. Hydrauliikkaputki täyttää vaatimuksen ja löytyy nuo putkikoot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rale Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2010 laakkonen suositteli CroMo putkia jotka ovat tavallista jonkun verran kevyempiä ja lujempia. pokkarilla taivutukset ja hitsaukset tekisin ainakin putkiliitoksissa tig:llä , unohtamatta 0.2-0.5L takakaasuja. joita esim. teollisuuden putkihitsaus kokeessa wps:ssä (suomeksi, hitsaus ohje) suositellaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään