Guest konna6 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 menee sormi suuhun mikähän on koetaulussa syttyvä keltanen nuoli joka osoittaa nokkaa päin ja lukee shift? purin mittariston innolla kun luin vikacoodeista ja yllättäen sieltä puuttu pari lamppua. korjasin asian ja aloin tarkastella että löytyiskö jotain vikacodeja. en kyllä löytänyt kun 6 napasen töpselin mistä tökin paperi liittimellä mahdollista a-b napaa etsien virrat päällä jolloin tuo lamppu syttyi mikähän mahtais olla? osaisko joku kertoa mitä tämä vin code tarkottaa suomenkielellä. vin 1G2FW87FIGL236378. OLISIN ERITTÄIN KIITOLLINEN! yritän pikkuhiljaa päästä jyvällä näistä hienoista autoista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Made in: United States Manufacturer: General Motors Make: Pontiac Carline Code: F-Body Carline Series: Trans Am Body Type: 2 door coupe Engine Code: 305 ci V8 LB9 (1985-1986) I is the CHECK DIGIT. Model Year: 1986 Assembly Plant: Van Nuys Production Sequence: 236378 Tadaa! Tulkkasin Thirdgenin dekooderilla. kandee joskus tsekata www.thirdgen.org sieltä löytyy kaikkea kivaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Keltanen valo käskee vaihtamaan isompaa vaihdetta silmään. Vikakoodien lukemisohjeet vaikkapa täällä: http://www.sunpoint.net/~just4fun/aldl.html Vin-koodin voit purkaa dekooderilla, joka löytyy täältä: http://thirdgen.org/newdesign/vin/ Eiköhän noista paikoista löydy tiedonmurusia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest konna6 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 kiitos paljon! näiltä palstoilta näyttää löytyvän tietoa ja taitoa. hienoa että on olemassa avuliaita ihmisiä.! ei muuta kun talliin. palaan taas asiaan kun opiskelen lisää coodeista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Joo se nuoli tosiaankin tarkoittaa manuaalissa että isompaa silmään ja kovaa ajoa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest konna6 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 terve taas! toimin ohjeiden mukasesti käytin autoa hieman ja sammutin ja laitoin liittimen ylös oikeanpuoleisiin napoihin ja käänsin virrat päälle ja taas se sytty kelt.nuoli shift eikä muita valoja onkohan liitin oikeissa navoissa? 6 napanen töpseli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GeeTA Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Mäki ehin jo vähä innostua ku lueskelin siinä auton penkillä sitä alkuperästä ohjekirjasta (missä on auton käynnistyskin neuvottu) siitä Shift valosta mut eipähän taia automaateis sellasta olla... Oishan se kiva katella millon vaihtaa pakko kakkosen kehii jne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Näkeehän sen kiekkamittarin neulasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2004 Vai oli sitten matikki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 noh joskus 6k jälkeen vaihetelee isompaa sit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msk383 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Onko tietoa miten sen valon saisi toimimaan esim haltechin kanssa ja kuinka vaihtovalon rpm:t voisi määrittää? Ei taida onnistua vaan pitänee ostaa kunnon vaihtovalo esim autometeriltä tms.. Näin epäilen mutta kunhan kysyin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Tukeeko haltec?? siitähän se vissiin on kiinni. Vai onko sulla mittaristo vakio ecm:n ohjauksessa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msk383 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Tuskin tukee. Mahtaako ecm ohjata mittaristoa? Mulla on jotenkin sellainen käsitys, että mittaristoa ohjaa erillinen, sellainen keltainen boksi ecm:n vieressä. Mutta mutta, en nyt taas tiedä.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilku Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Muakin on aina kiinnostanut, mikä se keltainen laatikko vakio ECM:n vieressä oikein on? Link to comment Share on other sites More sharing options...
88IROC Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Hannu on suuressa viisaudessaan tehnyt sivut tästä aiheesta: http://netti.nic.fi/~hannux/c/koodit.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest konna6 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 kiiitos! yritän löytää sen valon jos se vaikka vilkkuis mullekkii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest konna6 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 no hei taas! nyt vilkuu ses minullakii ensin 3 kertaa codi 12 ja sitte 1vilaus ja 4 nopeaa eil codi 14. samaan aikaan kuulu surinaa konehuoneesta läppärungon etupäästä kaasuläppien alapuolella oleva 4 napanen (joku anturi vissii) piti ihme surinaa ja tärinää. mikähän on nimeltää ei taida kuulua asiaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAKKU Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 IAC Idle Air Control. Oliko siinä tommonen liitin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest konna6 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 pitää muuten paikkansa! ja täris oikee kunnolla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAKKU Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 http://www.iroczone.com/techartcleaniac.html Ei sen nyt pitäs hirveesti metelödä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Eli IAC:n askelmoottori päätti lähteä askelmoottorien taivaaseen. Kysy, jos Crisis myisi omansa.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest konna6 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 mikä tän iac anturin tarkotus on? jos jollain on ylimääränen iac ni yhteystietoja ja hintaa palstalle ni tehää kaupat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2004 Kun ns. kaasupoljin eli läpät on nolla-asennossa ( tyhjäkäynti ), niin IAC ( Idle Air Control ) hoitelee ilman annostelun koneelle. Kylmästartissa aukaisee röörejä ja kun mylly on lämmennyt, ECM antaa käskytysvallan TPS:lle ( Throttle Position Sensor ). Pyöreästi ottaen näin. Ja tietty : käytännössä ECM vahtii näitä toimintoja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2004 kun ostat uuden mittaa männän halkaisia että toimii niitä on kahta eri kokoa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest konna6 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2004 no nii nyt on iac uusi 60euroa mutta code 14 ja 34 vilkkuu edelleen :'( auto toimii silti hyvin? mitä tekis seuraavaks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään