Jump to content

Hanskin ja Heidin Camaro


camaro82

Recommended Posts

Do dii, sain tuon kulkineen sentään tallista pihalle m/  Mukavampi käytellä ulkona kuin pienessä tallissa..köh!

Tosin kierroksia keräämällä ja rysäyttämällä D:n päälle, ei siis vielä vörki kunnolla

 

Vaihdoin muutaman tulpan eikä käynti siitä juuri parantunut, käyttelin tuota jonkun aikaa ja möykkää putkeen tosi rajusti. Pyttyjen 1, 2, 7 ja 8 putket olivat huomattavasti viileämmät kuin muut eli ei polta kaikilla. Sillä ei ole merkitystä oliko ko. sylinterissä uusi tulppa vai vanha toimivana poistettu.

Pitäisköhän nuo venat säätää vielä kerran?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • camaro82

    338

  • Cosa

    19

  • rstuning

    18

  • repa

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hemmetti, piti täs iltavuoron jälkeen testata puristuspainemittarilla tuo venojen tila mutta juuri noitten huonosti polttavien sylintereiden tulpat ei lähde irti ilman pakosarjojen irroitusta >:(

 

Eli säädän venat huomenna ja katsotaan sit. Ihmeen helposti tuo kone pyörii vaikkapa laturin mutterista jakarilla kääntämällä eli tuntuisi ettei siellä juuri ruttua ole

Link to comment
Share on other sites

JESSSS!!! Camaro toimii, tuli just käytyä testilenkillä m/

 

Muutama venttiili kantoi pahasti ja sytkä oli (yllätys yllätys) hampaalla pielessä ::)

 

Hemmetin Tapiolan nettisivut, päivittävät justiin niin en saa ilmoitettua laitetta liikenteeseen. Pakko mennä ooppelila iltavuoroon :-[

Link to comment
Share on other sites

onpas.. soittaa "hätänumeroon" mikä on tapiolan kortissa, mikä tulee kotiin kun on vakuutukset tapiolasta... sieltä ne osaa laittaa sun vakuutukset pois seisonnasta  ;) näin ainakin itse olen aina tehnyt... ei niin vaikeeta miltä tuntuu  ;D

Link to comment
Share on other sites

Säätöjä tuo vielä kuitenkin kaipaa, miettii hieman kaasua painaessa mutta sit kyllä menee nätisti. Toinen homma olis selvittää miksi esim. risteyksestä ripeästi lähdettäessä (ainakin vasemmalle kurvatessa)  bensan saanti katkeaa. Meno hyytyy sekunniksi ???

Link to comment
Share on other sites

Tuon miettimisen sain melkein kokonaan pois kun säädin sytkää hieman myöhäisemmälle  10ast -> 8 asteeseen :)

Kaikenlaista pientä puuhattavaa toki löytyy mutta pääasia että onpi laite liikuntakykyinen

Link to comment
Share on other sites

Kerroppa mistä valkoset parkit sait m/

Tuolla tokalla sivulla juuri on tuosta modifikaatiosta tarinaa. Eli nuohan ovat Camaron alkuperäiset parkki/vilkku-umpiot. Rakentelin hieman niin sain valkoiset parkit/keltaiset vilkut ja katsurikin hyväksyi mutinoitta :)
Link to comment
Share on other sites

Tuolla tokalla sivulla juuri on tuosta modifikaatiosta tarinaa. Eli nuohan ovat Camaron alkuperäiset parkki/vilkku-umpiot. Rakentelin hieman niin sain valkoiset parkit/keltaiset vilkut ja katsurikin hyväksyi mutinoitta :)

Kyllä ne taitaa olla sinunkin lasit keltaset. Tietääkseni 82-84 etupuskurissa on keltaiset vilkunlasit. Kertokaa joku jos olen väärässä. Helppohan tuohon ois rakentaa kiinnitykset jonku muun auton parkeille, mutta missä autossa ois lähellekkään samanlaiset ???

Link to comment
Share on other sites

Kyllä ne taitaa olla sinunkin lasit keltaset. Tietääkseni 82-84 etupuskurissa on keltaiset vilkunlasit. Kertokaa joku jos olen väärässä. Helppohan tuohon ois rakentaa kiinnitykset jonku muun auton parkeille, mutta missä autossa ois lähellekkään samanlaiset ???

siis tässä topicissa sivu 6

http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=3482.msg54020#msg54020

Link to comment
Share on other sites

Kyllä ne taitaa olla sinunkin lasit keltaset. Tietääkseni 82-84 etupuskurissa on keltaiset vilkunlasit. Kertokaa joku jos olen väärässä. Helppohan tuohon ois rakentaa kiinnitykset jonku muun auton parkeille, mutta missä autossa ois lähellekkään samanlaiset ???

Kyllä nuo mun auton vilkun/parkin lasit on valkoiset ja sisälsivät oranssit polttimot. En tiiä sit ovatko alkuperäiset
Link to comment
Share on other sites

Ekana tuli mieleen että onko bensanpinnat ok ::)

Enpä oo tuota ees tarkistanu, kaasari on niissä säädöissään bensanpinnan osalta kuin se paketista ottaessa oli. Muuten on kyllä säädetty kaasutinhuollossa ja taidan sen sinne taas ajella säädettäväksi. Kiitos vinkistä :)
Link to comment
Share on other sites

Pitänee vissiin kokeilla erilaisia neuloja tuohon kaasariin kun tuos ajelin konetiellä 120 lasissa (oikeastaan ihan sama mikä nopeus) ja kun siitä painaa kaasun pohjaan niin ei tapahdu mitään vähään aikaan, sit kyllä lähtee kulkemaan. Saa liikaa ilmaa käsittääkseni eli rikkaammat neulat??? Vai kuin?

 

Eli ei tuo miettiminen sit kadonnutkaan >:(

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...