DC Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Joo olen kuullut että appelsiinimehukaan ei ole kovin terveellistä maksalle...no projekti etenee hitaasti kun uudet visiot pyörii päässä,toisaalta kuulin että konekkin on vielä sielä ameriikassa ja tulee suomeen vasta toukokuussa joten ei kiirettä...ja eiku tallille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Ja projekti etenee ... hitaasti.No jos tällä viikolla sais vietyy sen hiekkapuhallukseen kunhan saa rakennettua siihen eturenkaan(liekö suomen ensimmäinen trike camaro...).Puhalluksen jälkeen vielä joitain hitsauksia ja sitten ne jäykisteet pohjaan.Myrkkyväri kun on pinnassa niin ehkä se alkaa jo näyttää siltä että sillä vielä ajetaan ennen juhannusta!!! Ostin tuossa penkitkin,eli sellaiset halpis sporttipenkit, paremmat ovat ulkonäöltään ja istumismukavuudeltaan kuin alkuperäiset...ainakin omasta mielestä."Ralli"rattikin on hyllyssä odottelemassa mokkapintaansa rasvaisia sormenjälkiä....ja kaverilta taidan ostaa vielä uudet poljinpinnat niin ompi sitten vähän sitä thyninkiä...ja eiku tallille.MOI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salkki Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Tulipahan mieleen että meinasitko stanssata runkonumeron uusiksi. "Alkuperäinen" maahantuonnin yhteydessä meistattu taisi lentää jo takapihan puolelle Niin juu ja tuo Pu mistä taka-akselin veit alkaa kanssa olemaan kohta puoliin hiekkapuhallusta vailla (ensi talvena sitten ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Ei tarvitse sen irtopalan vuoksi stanssailla kun on noissa camaroissa kai apukuskinpuolella se runkonumero(tosin se on vaarassa tuhoutua hiekkapuhalluksessa...)kun taas noissa pontiac merkkisissä taitaa olla numero kuskin puolella tolpassa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Ja sitten thyninki osastoo...tuninkii.JPG_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Ja fiilistely kuva siitä miltä se vanne näyttää auton alla(ja KAMARA on sitten musta kun se ensi kesänä liikkuu ja peräkin saattaa olla alempana "hieman")P4040115.JPG_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Ei tarvitse sen irtopalan vuoksi stanssailla kun on noissa camaroissa kai apukuskinpuolella se runkonumero(tosin se on vaarassa tuhoutua hiekkapuhalluksessa...)kun taas noissa pontiac merkkisissä taitaa olla numero kuskin puolella tolpassa?? miulla on ainaki kuskinpuolen tolpassa numeero. ja auto on siis kaamaro. Jos ei muu auta, niin irtopala hangesta korin mukana konttorille ja sanokaa, että eikös vaan laiteta numero aapparin puolelle, eikös, ja viisot siinä niitä hitsisaumoja hokien että on tää tästä otettu pala Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Anteeksi huono ulosanti,se numero on siis siinä apukuskin tolpassa edelleenkin ja sehän on sitä alkuperäistä autoa ei vaihdettua uutta osaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 niin ja eikös tuo runkonumero ole meistetty maahantuontikatsastuksen yhteydessä, eli voi olla vaikka keskellä kattoa, jos inssi on niin päättänyt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Ja jos ihan tarkkoja ollaan niin ei se numero ole edes meistetty vaan kirjoitettu sellaisella surisevalla kynällä joilla omaisuuttakin merkataan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 jos nyt pilkkua nuzzitaan, niin luulempa ettei ne sitä ihan keskelle kattoa suristele sillä "kynällään" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salkki Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 No numeroita on lätkitty aikoinaan mihin sattuu yleensä ovat sen kuskin puolelle vissiin taiteilleet jollain tapaa. Niin ja mikäs sen estää ettei itse sitä numeroa runkoon naputtelisi? (Laki mutta mitä pienistä) Turha sitä inssiä on mukaan ottaa moiseen pikku operaatioon Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2005 No jos se numero tuhoutuu siinä hiekkapuhalluksessa niin kyllä mie aion olla katsastuskonttoriin yhteydessä ja tehdä niin kuin kuuluu eli sen numeron saa kai sitte naputella ite ja inssi sit varmistaa sen niillä tähti yms. meisteillä. Tuossa omassa autossa löytyy kyllä runkonumero muualtakin kuin siitä tolpasta ja ikkunan alareunasta,enkä kerro mistä ,ettei rosvot ala "väärentelemään" näitä autoja Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Nyt on Kamara viety hiekkapuhallukseen.Lupailivat valmiiksi ensviikolla.No nyt kun talli on suht tyhjä niin tein sellaisen uroteon että siivosin tallin... Nyt kun on hirveä työinto päällä ajattelin viritellä painepesurin ja pestä lattiamaton ja kun se joskus kesemmällä kuivuu niin maalia päälle että tulee vähän mieleisempi eli musta.Taidan kokeilla ihan vinyyli spray ainetta vai oliko parempia ehdotuksia?? Racers Placesta on tulossa uretaanipalikkaa vähän joka kohtaan ja samalla jarruosasia.Tilasin sitten levyjarrulliseen perään tarkoitetun pääsylinterin enkä edes kysynyt hintaa,mahtaakohan olla kalliimpi kuin rumpujarrulliseen... No kai niissä joku ero on... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 rumpujarrullisen sylkkä on isompi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2005 Ja asiathan on laitettava tärkeysjärjestykseen joten optimistina ostin eilen illalla käytetyt katusliksit kokoa 27-10,5-15.Saa nyt nähdä tekkeekö niillä mittää vai haihtuvatko savuna ilmaan ja toinen juttu on saanko Kamaran liikenteeseen ja pääseekö niitä radalle edes kokkeilemmaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2005 Tässä ois nää silestonet...P4150128.JPG_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Erottuuko tällä joukosta??P4190142.JPG_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Pitäiskö tälle hakee patentti,on nimittäin yksinkin erittäin helppo likutelltava,kunhan ei ole isompia mäkiä...P4190130.JPG_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Hae ihmeessä! On loistavan näköinen yhdistelmä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Tuolla oli aiemmin juttua siitä runkonumerosta ja tänään kävin kats.konttorilla samalla kun hain Kamaran pois puhalluksesta.Kysyin että miten on sen vanhan numeron kanssa kun se on "heikko" ja jää poikkituen alle piiloon.Inssi antoi meistit ja vasaran ja sanoi että lyö johonkin muualle, niin hän sitten varmistaa sen omilla meisteillä.Helppo homma paitsi että siitä numerosta tuli aika ruma kun ei oo tullu naputeltuu noita numeroita...mut kelpas se inssille Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Vähän pelotti et meneeks nuo sliksit edes tuonne koteloihin mutta pelko oli turha.Asiaa helpottaa vielä liian kapeat vanteet.P4190143.JPG_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Onkos kukaan löytänyt omista 3-gen autoista tällaista murtumaa apukuskinpuolen pyöränkotelon ja lämppärinmoottorin "kanavan" yhtymäkohdan liepeiltä.Saattaa johtua kolaroinnista vai onko tyyppivika?P4190149.JPG_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 hienon kolmipyörän oot tehnyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 hienon kolmipyörän oot tehnyt Juu, ei camarosta oo kun tommoseksi "riksaksi"! Hahaa!! kerkesimpäs ennen luukkulamppumiehiä!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään