Jump to content

Kamara


DC

Recommended Posts

Joo olen kuullut että appelsiinimehukaan ei ole kovin terveellistä maksalle...no projekti etenee hitaasti kun uudet visiot pyörii päässä,toisaalta kuulin että konekkin on vielä sielä ameriikassa ja tulee suomeen vasta toukokuussa joten ei kiirettä...ja eiku tallille.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DC

    77

  • BlackZ

    4

  • HFB

    4

  • gmc63

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja projekti etenee ... hitaasti.No jos tällä viikolla sais vietyy sen hiekkapuhallukseen kunhan saa rakennettua siihen eturenkaan(liekö suomen ensimmäinen trike camaro...).Puhalluksen jälkeen vielä joitain hitsauksia ja sitten ne jäykisteet pohjaan.Myrkkyväri kun on pinnassa niin ehkä se alkaa jo näyttää siltä että sillä vielä ajetaan ennen juhannusta!!!

Ostin tuossa penkitkin,eli sellaiset halpis sporttipenkit, paremmat ovat ulkonäöltään ja istumismukavuudeltaan kuin alkuperäiset...ainakin omasta mielestä."Ralli"rattikin on hyllyssä odottelemassa mokkapintaansa rasvaisia sormenjälkiä....ja kaverilta taidan ostaa vielä uudet poljinpinnat niin ompi sitten vähän sitä thyninkiä...ja eiku tallille.MOI.

Link to comment
Share on other sites

Tulipahan mieleen että meinasitko stanssata runkonumeron uusiksi. "Alkuperäinen" maahantuonnin yhteydessä meistattu taisi lentää jo takapihan puolelle ;D

 

Niin juu ja tuo Pu mistä taka-akselin veit alkaa kanssa olemaan kohta puoliin hiekkapuhallusta vailla :o (ensi talvena sitten :-[ )

Link to comment
Share on other sites

Ei tarvitse sen irtopalan vuoksi stanssailla kun on noissa camaroissa kai apukuskinpuolella se runkonumero(tosin se on vaarassa tuhoutua hiekkapuhalluksessa...)kun taas noissa pontiac merkkisissä taitaa olla numero kuskin puolella tolpassa??

Link to comment
Share on other sites

Ei tarvitse sen irtopalan vuoksi stanssailla kun on noissa camaroissa kai apukuskinpuolella se runkonumero(tosin se on vaarassa tuhoutua hiekkapuhalluksessa...)kun taas noissa pontiac merkkisissä taitaa olla numero kuskin puolella tolpassa??

miulla on ainaki kuskinpuolen tolpassa numeero. ja auto on siis kaamaro. Jos ei muu auta, niin irtopala hangesta korin mukana konttorille ja sanokaa, että eikös vaan laiteta numero aapparin puolelle, eikös, ja viisot siinä niitä hitsisaumoja hokien että on tää tästä otettu pala

Link to comment
Share on other sites

No numeroita on lätkitty aikoinaan mihin sattuu yleensä ovat sen kuskin puolelle vissiin taiteilleet jollain tapaa.

 

Niin ja mikäs sen estää ettei itse sitä numeroa runkoon naputtelisi? (Laki mutta mitä pienistä) Turha sitä inssiä on mukaan ottaa moiseen pikku operaatioon ;D

Link to comment
Share on other sites

No jos se numero tuhoutuu siinä hiekkapuhalluksessa niin kyllä mie aion olla katsastuskonttoriin yhteydessä ja tehdä niin kuin kuuluu eli sen numeron saa kai sitte naputella ite ja inssi sit varmistaa sen niillä tähti yms. meisteillä.

Tuossa omassa autossa löytyy kyllä runkonumero muualtakin kuin siitä tolpasta ja ikkunan alareunasta,enkä kerro mistä ,ettei rosvot ala "väärentelemään" näitä autoja >:(

Link to comment
Share on other sites

Nyt on Kamara viety hiekkapuhallukseen.Lupailivat valmiiksi ensviikolla.No nyt kun talli on suht tyhjä niin tein sellaisen uroteon että siivosin tallin...

 

Nyt kun on hirveä työinto päällä ajattelin viritellä painepesurin ja pestä lattiamaton ja kun se joskus kesemmällä kuivuu niin maalia päälle että tulee vähän mieleisempi eli musta.Taidan kokeilla ihan vinyyli spray ainetta vai oliko parempia ehdotuksia??

 

Racers Placesta on tulossa uretaanipalikkaa vähän joka kohtaan ja samalla jarruosasia.Tilasin sitten levyjarrulliseen perään tarkoitetun pääsylinterin enkä edes kysynyt hintaa,mahtaakohan olla kalliimpi kuin rumpujarrulliseen... :o No kai niissä joku ero on...

Link to comment
Share on other sites

Ja asiathan on laitettava tärkeysjärjestykseen joten optimistina ostin eilen illalla käytetyt katusliksit kokoa 27-10,5-15.Saa nyt nähdä tekkeekö niillä mittää vai haihtuvatko savuna ilmaan ja toinen juttu on saanko Kamaran liikenteeseen ja pääseekö niitä radalle edes kokkeilemmaa...

Link to comment
Share on other sites

Tuolla oli aiemmin juttua siitä runkonumerosta ja tänään kävin kats.konttorilla samalla kun hain Kamaran pois puhalluksesta.Kysyin että miten on sen vanhan numeron kanssa kun se on "heikko" ja jää poikkituen alle piiloon.Inssi antoi meistit ja vasaran ja sanoi että lyö johonkin muualle, niin hän sitten varmistaa sen omilla meisteillä.Helppo homma paitsi että siitä numerosta tuli aika ruma kun ei oo tullu naputeltuu noita numeroita...mut kelpas se inssille :-[

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...