DC Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Ai niin nämäkin hommasin. Rosterisarjat maksoi kokonaiset 92 dollaria...toimituskulut taas ihan jotain muuta mutta halvat silti mielestäni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Ai niin nämäkin hommasin. Rosterisarjat maksoi kokonaiset 92 dollaria...toimituskulut taas ihan jotain muuta mutta halvat silti mielestäni... Kuis hyvin magneetti tarttuu 92$ rosterisarjoihin Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Tämä testi on kyllä toistaiseksi tekemättä...hmmm...ehkä jo tänään kunhan töistä pääsen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Rostereita on myös ferriittisiä joihin magneetti tarttuu. Ovat jopa parempia pakosarjamateriaaliks kuin austenniittiset, eivät karkene lämpökäsittelyllä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyMichael Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Ai niin nämäkin hommasin. Rosterisarjat maksoi kokonaiset 92 dollaria...toimituskulut taas ihan jotain muuta mutta halvat silti mielestäni... 2. ja 8. pyttyjen primääriputkilla aika paljon pituuseroa... Niin se on kyllä Edelin TES-sarjoissakin. Ei kalliit tosiaankaan ja hyvän näköiset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Rostereita on myös ferriittisiä joihin magneetti tarttuu. Ovat jopa parempia pakosarjamateriaaliks kuin austenniittiset, eivät karkene lämpökäsittelyllä. AISI 409:iin tarttuu ainakin magneetti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rale Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 ainoa oikea pakosarja rosteri 304 , siihen ei ota magneetti yhtään. hapokkaaseen ottaa vähäse ja duplexiin ihan kuin mustaan. smo:ta taikka 321:tä tulenkestävää rosteria tuskin kukaan käyttää pakosarjoissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 " Full stainless steel header. Made of high quality T-304 stainless steel " Sellainen kännykänpidikemagneetti ottaa hiukan kiinni primääriputkiin mutta pakosarjan laippaan tosi hanakasti... hmmm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TPI-5.0 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2011 Taloja myydään rosterikodinkoneilla ja silti on jääkaapinovet täynnä magneetteja Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Tämäkin on...hmmm...valmistumassa...pikkuhiljaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Tämäkin on...hmmm...valmistumassa...pikkuhiljaa... Väri ainaki on oikee prkl kun sais omankin joskus maalattua uusiksi KOHTUU hinnalla Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2012 Vähän mustaa akryyliä ja sitten hiontaa ja sitten kiillotuslaikkaa jne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Kiiltoa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
avogta-89 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 hieno pinta maalissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2013 No niin...itsestäni riippumattomista syistä johtuen tämä projekti jatkuu vasta nyt. Maalausreissu kesti siis karkeasti 19,5kk. Maalari teki kovasti töitä ja edullisesti mutta tietynlaisen epäonnen ym. takia tämä venyi. Ihan täydellinen tämä ei ole vieläkään mutta tehdään ensin jarrut, bensalinjat, pakoputket ja sitten kone käyntikuntoon ja vasta sitten tutkitaan maalipintaa mahdollisten korjaustoiminpiteitten suhteen. Ai niin, olin jo hehkuttanut ettei rälläkkää ja hitsausta enää tähän autoon tarvita...no, vaihteiston palkki ja suuruudenhulluuksissani myös takapyöränkotelot ja vaativat kuitenkin pientä hienosäätöä... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DC Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2013 Mahtuihan se 295/30/20 kumi 10" leveällä vanteella ja 25ET:llä sittenkin alle, eikä tarvittu edes rälläköintiä...vähän määrätietoista naputtelua kylläkin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään