Jump to content

Uudet tiivisteet olikin erilaiset ku vanhat


bathory

Recommended Posts

Eli tollanen ongelma tuli vastaan. Uudet tiivisteet tuli.

Olin ottamassa noita t-top tiivisteitä vanhoja siis pois. Niissä oli amerikan jimin silikonia vähän niin vaikeutti. Mutta vanha tiiviste on sieltä takareunasta, etureunasta ja korin puolelta n.centin paksu. Oven karmien kohdalta paksumpi. Ja tää uus tiiviste setti on sitä leveetä ja paksua all the way.. Ei nyt niinku mitään käryä et miten toi tarttis laittaa. Pistäisi kuvankin jos dropbox ei herjais.

 

Olis kellään kuvaa, että miltä noi t-top.tiivisteet näyttää paikassa?????  :'(

 

 

Esim tässä videossa noin 24min kohdalla näkyy, että tiivisteen kolo on aika leveä ja tuo näyttää samanlaiselta tiivisteeltä kuin omani. Ainut, että tossa videossa tiiviste näyttää olevan pätkissä? Oma ei ole mutta tuntuu, että se korin puoleinen osa olisi muutaman sentin liian pitkä.

No enivei toi kolo mihin toi menee niin mulla kiertää kolon keskellä koko matkalta sellainen ohut peltiseinä keskellä sitä koloa. Tossa videossa ei ainakaan moista näytä näkyvän.

Link to comment
Share on other sites

Thirdgenin forumilta sain käsityksen, että mulla on C&C t-top mikä on siis aftermarket tuote. Siihen on omanlaiset tiivisteet mutta niitten valmistus näköjään lopetettu. No tarttee modata sitten vaan. Tässä kuvaa: https://www.dropbox.com/s/0emw9wl00p764c0/20120821_203538.jpg

 

Oikeella siis toi mun uusi tiiviste ei-asennettuna..

Link to comment
Share on other sites

 

Kiitos linkistä mutta olisin tarvinnut noi jo aiemmin. En ala noita uusia mihinkään kyllä palauttelemaan. Kattelin, että ku rälläköi sen peltiseinän siitä kourusta niin toi uus menee sinne. Ainut, että kulmia joutuu vähän modaamaan ku uudet on terävät ja noi vanhat on pyöreekulmaset.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos linkistä mutta olisin tarvinnut noi jo aiemmin. En ala noita uusia mihinkään kyllä palauttelemaan. Kattelin, että ku rälläköi sen peltiseinän siitä kourusta niin toi uus menee sinne. Ainut, että kulmia joutuu vähän modaamaan ku uudet on terävät ja noi vanhat on pyöreekulmaset.

 

Kyllä t-toppien tiivareita jonku luulis tarvitsevan täällä ennemmi tai myöhemmin, myyt täällä ne eteenpäin ja tilaat tuolta kerralla sopivat.

Säästyy rälläköinti ja raiskaus. Ja ehkä vois pitää vedenkin ulkopuolella...  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Rälläköisin ja veistelin noi sopivaksi. Eivät ole sen huonommat kun vanhatkaan. Vedet pysyy paremmin ulkona mutta siitä palan keskeltä vuotaa edelleen vähän. Mutta siinä onkin vielä vanha tiiviste. Luultavasti ensi kesänä sikaflexillä vähän viimeistelyä niin hyvä tulee.

Auttais kans jos ikkunoiden moottorit ei vetelis viimeisiään :D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...