vee8 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Auto on toi -99 Trans Am, LS1 koneella. Alkoi toi nestepinnan merkkivalo palamaan, se joka on säiliön muotoinen ja nestepinta on alhaalla ja nuoli alas. palaa punasena.Katoin paisuntasäiliöstä, ja nestepinta oli ihan normaalilla tasolla. Eli ei voi lisätä nestettä. Ulkona on 31 astetta lämmintä....kävin ajelemassa lenkin, ja oma lämpömittari näyttää kokoajan ihan normaalia, eli on keskimmäisessä viivassa.... OBD2 porttiin laitettava ScanGauge-mittari näyttää alimmillaan 95 astetta ja ylimmillään kävi jopa 107 asteessa. Missä vika. Oiskohan termostaatissa vikaa, ku mielestäni lämmöt nousee turhankin korkeelle. Mut suurempi ihmettelyn aihe on toi merkkivalon syttyminen, ku kerran nesteet on riittävällä tasolla. Auttakaa, jos jollain on mielessä, mikä on vikana. Kiitos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 oisko coolant level sensorissa häikkää.syylärin kyljes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindgame Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jep, tuo on ihan tyyppivika. Itselläkin aloitti ensin oireilemaan kuumilla keleillä. Rokkiautossa alta kolmenkympin, muistaakseni Suomessa jotain 70-90 eur uusi anturi. Saahan sen valon muistaakseni katoamaan nappaamalla liittimen irti jos sille linjalle haluaa lähteä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 OBD2 porttiin laitettava ScanGauge-mittari näyttää alimmillaan 95 astetta ja ylimmillään kävi jopa 107 asteessa. ihan on normaalit lämmöt,ei hätää coolant level sensor temppuilee Link to comment Share on other sites More sharing options...
vee8 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Näin itsekkin ajattelin, että level sensor se siinä kiukuttelee. Ei oo paljoo vaihtoehtoja, jos kerran nesteitä on riittävästi, ja nestepinnan merkkivalo palaa....( tuli mieleen, että jos moottori ylikuumenee, syttyykö sama merkkivalo silloin? )Tietty termostaatinkin vois vaihtaa, ku joutuu nesteitä jokatapauksessa laskemaan pois, menee siinä samalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 ( tuli mieleen, että jos moottori ylikuumenee, syttyykö sama merkkivalo silloin? )Tietty termostaatinkin vois vaihtaa, ku joutuu nesteitä jokatapauksessa laskemaan pois, menee siinä samalla. ei syty ehdottomasti termari kannattaa vaihtaa ja koko jäähd.järjestelmä huuhdella ja laittaa uudet litkut Link to comment Share on other sites More sharing options...
vee8 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Kiitos nopeista vastauksista.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaiRai Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2014 Aiheuttaako tämä herja myös SES-valon syttymisen ja vajaat tehot? Yhdessä koeajamassani Transussa oli tällaista, ja mittarin mukaan koko lenkin kone vajaalämpöinen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vee8 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2014 SES ei syty siitä. Ei myöskään alenna tehoja. Myöskään vikamuistiin ei jää mitään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2014 muistaakseni Suomessa jotain 70-90 eur uusi anturi. alkuperäinen 95€ ja tarvike 82€ btw.jouduin tällä viikolla uusimaan,ei häiritse valo enään Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään