L-valine Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Terve, olen tässä koittanu miettii että kuinka iso kaasari olisi sopiva katukäyttöiseen autoon, Edelbrock 650cfm vai 750cfm? Moottorin speksejä: Edelbrock 7111 (rpm series) imusarja ja toinen vaihtoehto on Edelbrock 3711 (performer series) imusarja Comp cams 268/280, 485/490 nokka Comp cams Hi-tech double roller jakopää Comp cams high energy pushrod kit Comp cams jäykemmät single jouset (901-16) Kampura kiillotettu ja uudet laakerit vaihdettu sekä uudet männänrenkaat. MSD 8529 pro-billet ready-to-run jakaja
BB Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Moottorin kokoa tietämättä,kadulle 650 on parempi kuin 750.
L-valine Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Aivan, koneena olds 403
Z-mo Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Itsehän en ymmärrä kaasareista juuri mitään, mutta kaverin uudenliiton 5.3 litraseen lyötiin Quickfuelin 850cfm. Ainakin moottoridynossa ei olis kaasarivalinta voinu paremmin osua.
Rale Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2016 http://www.jegs.com/p/Holley/Holley-600-cfm-Aluminum-Street-Carburetors/1434023/10002/-1 holley on hyvä, helppo säätää ja toimii "out of box". 600 cfm riittää katukäyttöön sun kombolla. jos all out pikkulohko konetta ajatellaan 1050cfm on hyvä, tunnel ram + 2x 1050 cfm kaasareita sitten kun halutaan tehoa +9000rpm
markkuj Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2016 Mulla on sbc400cid kone. Brodixin T1 kannet, rulla nostajat, nokka 630 608 lift 108 lsa 250/255 @.050 arvoilla. Destroukattu kampiakseli, kiertää mukavasti. Kaasarina Holleyn 670 street avanger. Kokonaisuus toimii ainakin kadulla loistavasti. Tehoa sais varmasti vielä lisää isommalla kaasarilla, mutta tällä pysyy kulutuskin aisoissa. Eikä kulkukaan mitenkään tukkoista ole
selli Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2016 Mulla on sbc400cid kone. Brodixin T1 kannet, rulla nostajat, nokka 630 608 lift 108 lsa 250/255 @.050 arvoilla. Destroukattu kampiakseli, kiertää mukavasti. Kaasarina Holleyn 670 street avanger. Kokonaisuus toimii ainakin kadulla loistavasti. Tehoa sais varmasti vielä lisää isommalla kaasarilla, mutta tällä pysyy kulutuskin aisoissa. Eikä kulkukaan mitenkään tukkoista ole Tää kombo olisi kiva kuulla livenä mitenä tuollainen paketti raikaa! Itellä oli 383 RPM kansilla,air-capillä,pro-billet ja Lunatin Voodoo sarjalainen jossai siellä 240/248 korvilla. kaasarina Hollikan HP sarjan 750tuplapumppu. Hyvin se pelas ku rimmas sqruitterit yms kohilleen. Liki nelosen perällä myös bensa maistui raikkaasti. Nyt kaiketi kadulle laittasin 650 tupliksen. Isompi sitte jos pääasiassa läpät auki ajelisi.
markkuj Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2016 Kun kerran tuli puheeksi.. poika otti muutaman sekunnin videonpätkän viime talvena.XiaoYing_Video_1475690287016.mp4
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään