ikiliikkuja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Jaa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Camaro vaihtoi alkuvuodesta kotia ja kun tallissa oli vapaa tila niin pitihän se täyttää. 2006 Suomeen rekisteröity yksilö. Tekniikka v 75 400 mylly ja Th 400 laatikko. Aikanaan melko perusteellisesti läpikäyty yksilö ja säilytetty hyvin eli kunto varmaan lähellä kunnostushetkeä. Ruuvattavaa toki riittää. Ajolleen aika epämääräinen mutta josko pyöränkulmilla saisi jonkinlaista parannusta kun alusta osat näyttävät uusituilta... Perä ulisee todella häiritsevästi joten vaatii perehtymistä. Ja putkisto liian hiljainen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Jaa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Camaro vaihtoi alkuvuodesta kotia ja kun tallissa oli vapaa tila niin pitihän se täyttää. 2006 Suomeen rekisteröity yksilö. Tekniikka v 75 400 mylly ja Th 400 laatikko. Aikanaan melko perusteellisesti läpikäyty yksilö ja säilytetty hyvin eli kunto varmaan lähellä kunnostushetkeä. Ruuvattavaa toki riittää. Ajolleen aika epämääräinen mutta josko pyöränkulmilla saisi jonkinlaista parannusta kun alusta osat näyttävät uusituilta... Perä ulisee todella häiritsevästi joten vaatii perehtymistä. Ja putkisto liian hiljainen?? Itsellä tehtiin viime vuonna 69 birdiin nelipyöräsuuntaus ja ajo muuttui huomattavasti parempaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
JP Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Jaa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Jaa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Hieno! Onko tämä Tammisaaressa liikkeessä myynnissä ollut yksilö? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikiliikkuja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Sama yksilö. Pyöränkulmiin eteen lisättiin pystykallistusta ja ohjaustuntuma parani selkeästi. Pitää vielä tutkia onko joku nivel kuiva kun renkaat ilmassakin vähän nahkea käännellä Link to comment Share on other sites More sharing options...
406cid Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2020 Jaa Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2020 Itsellä -67 Camarossa nämä etupään säädöt : CAMBER : NEG 0.5 deg CASTER : POS 3.5 (voisi olla enemmänkin) AURAUS : 0.15deg / rengas Onko Birdissä etuvakaajaa? Jos ei, hommaa. Orkkispuslat etupäässä vai uretaanit? Tehostettu simpukka vai manuaali? Jos nahkea ohjaus renkaat ilmassa, nivelien lisäksi voi olla vaikka nämä : - Simpukan säätöruuvi säädetty perseelleen - Rattiakselin laakerointi paskana, lähinnä konehuoneen puoleinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikiliikkuja Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Casteria nyt sen verran kun kohtuullisilla camber arvoilla saa. Haritukselta siirrytty auraukselle . Nyt palauttaakin ihan ok, tais paikat vetristyä kun saanut maileja taas alle. Ainut ihmetys on että keskialueella pitää kääntää rattia paljon tuntuisesti kun tulee mutkaan. Sitten taipuu kyllä lisää kohtuullisella ratin käännöllä. Tässä ratti kääntyy vain reilun pari kierrosta tapista tappiin eli ei kuitenkaan mikään hidas simpukka. Tehostettu on. Edessä ohkainen vakaaja (korin puslan reiät vähän löysät). Nyt jo ihan mukava cruisailupeli. Jouset enemmän mukavuusviritteiset ja iskarit samoin. Aika korkeallakin tuo kulkee.. Ehkä tulee tehtyä jossain vaiheessa pientä alustajumppaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään