Jump to content

Bensapumppu?


Joppe

Recommended Posts

Minkälaisia bensapumppuja olette käyttäneet viritarkoituksiin? Ovatko viripumput toimineet luotettavasti? Itse olen miettinyt vanhan pumpun korvaamista esim. Granatellin tai Walbron pumpulla. Vanhan pumpun "kilometreistä" ei ole tarkkaa tietoa, joten vaihdan varmuuden vuoksi. Pitää ottaa huomioon tulevaisuuden virittelyt jo nyt ja laittaa sellainen pumppu, jossa tuotto piisaa.

Link to comment
Share on other sites

Minkälaisia bensapumppuja olette käyttäneet viritarkoituksiin? Ovatko viripumput toimineet luotettavasti? Itse olen miettinyt vanhan pumpun korvaamista esim. Granatellin tai Walbron pumpulla. Vanhan pumpun "kilometreistä" ei ole tarkkaa tietoa, joten vaihdan varmuuden vuoksi. Pitää ottaa huomioon tulevaisuuden virittelyt jo nyt ja laittaa sellainen pumppu, jossa tuotto piisaa.

 

Tällainen riittää vähän pidemmällekin: http://www.racetronix.com/Racetronix-F-body_LT1_Pump_Kit.html

 

Link to comment
Share on other sites

Nooo... kaikenlaista suunnitelmissa. Tällähetkellä haaveissa tehdä sellainen suht äreä vapari 383 ehkä ilokaasu(dry)optiolla.

 

Mikä pulju tuota racetronixiä myy, kun näyttää oleva "dealer item" eli eivät myy ite?

Link to comment
Share on other sites

Tuolla E-bayssa näyttäis olevan firmoja jotka toimittaa Walbron pumppuja myös Suomeen ilman rahtikuluja  m/

Ite meinasin tilata tuon in-line Walbron 255 lphr, hinta 116 usd, rahtivapaasti. \m/

 

Tarkoittanet tätä?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Walbro-255-lph-HP-External-In-Line-pump-gsl392-Free-S-H_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33555QQhashZitem8075870997QQihZ019QQitemZ8075870997QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

 

Tuo on siis bensalinjaan tuleva pumppu tankissa olevan pumpun lisäksi.

 

Free S&H -  Ships to: Worldwide  :o

Link to comment
Share on other sites

taitaa samalta myyjältä löytyä myös noita tankkiin meneviä pumppuja, jos sellaista mielii.

Lähetyskulut voisivat olla samaa tasoa kuin jakajalla jonka ostin e-baysta,siinä kulut oli USPS rahtina 15 dollaria. *clap*

Tosin kulut olivat lähes yhtä paljon kuin itse jakajan hinta joka oli 19 taalaa... ;)

ps. Taas huomattiin että kannattaa lukea myös se "pieni präntti" alareunasta. m/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Pumppu saapui vihdoin tänään. Ensiarvio kitistä on vakuuttava. Johtosarjassa asialliset kosteussuojatut liittimet ja releet. Kaikki tykötarpeet ovat laatukamaa. Tätä voi suositella.

 

Täysin samaa mieltä, vakuuttava setti.

 

Kaikki tarvikkeet ja ohjeet mukana täydelliseen konversioon.

Yksityiskohtana voisi sanoa pumppupuketin avaamisohjeet, liima uudelleen kiinnitykseen, liittimien irroittamiseen tarvittava "työkalu" ym.

 

Huippu sarja m/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Kunnossa oleva vakio riittänee ainakin n. 380 hp asti.

Wanha aihe, mutta ajankohtainen...

Olikos tästä jotain faktaa hommaa, että riittää tuohon? Elikkäs CHP -tms. testiä? Lienee koneteho kyseessä?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...