Jump to content

F1

-vellu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikalla on vajaa 2.vkoa lukemattomien nappuloiden opetteluun

"Moi, mä oon Mika. Onks tässä jotain sellasta mitä mun pitäis tietää ? Ai tällänen peli."

Kirjoitettu

"Moi, mä oon Mika. Onks tässä jotain sellasta mitä mun pitäis tietää ? Ai tällänen peli."

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/d050.gif

btw.Ferrarin tiedottajan mukaan Mikan formulapesti ei liity millään tavalla tallin kilpakuvioihin,Mika esiintyy yleisölle 16.-18.3. järjestettävässä Corse Clienti -tapahtumassa,ehkä polttaa kumia ja ajaa autolla jonkin verran,mutta ei mitään sen enempää   ::)

Kirjoitettu

http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/d050.gif

btw.Ferrarin tiedottajan mukaan Mikan formulapesti ei liity millään tavalla tallin kilpakuvioihin,Mika esiintyy yleisölle 16.-18.3. järjestettävässä Corse Clienti -tapahtumassa,ehkä polttaa kumia ja ajaa autolla jonkin verran,mutta ei mitään sen enempää   ::)

Tuo on kyllä vähän uskottavampi tarina kuin se, että Mika alkaa testaamaan...

Kirjoitettu

espanjalainen Maria de Villota,32.v,Marussian testikuskiksi  :)

Maria-de-Villota.jpg}

Kirjoitettu

espanjalainen Maria de Villota,32.v,Marussian testikuskiksi  :)

m/

Kirjoitettu

Kävin ottaa vähän datatietoa ja testaamassa ennakkoon melbournessa  m/

alberpave.JPG}

Kirjoitettu

Kävin ottaa vähän datatietoa ja testaamassa ennakkoon melbournessa  m/

m/ Mika oli aika?  ??? Mitsu paalupaikalla?  :W

Kirjoitettu

m/ Mika oli aika?  ??? Mitsu paalupaikalla?  :W

ajettiin lahinna rengastestia ja kokeiltiin uutta eturipustusta.. joten ei oikein kierrosajoista ota selvaa.. porsche nyt tuli kuitattua kun suora aukes, japaninihme kiersi 9000rpm (nykysaannos kierrosrajotin  m- ).. kaiken kaikkiaan ihan onnistunut setti.. vinkunaa ja formula aanta kuulu enemman auton sisalta kuin ulkoota ja se ehka nauratti radan rakentajia kun ajettiin ikkunat auki  ;D

Kirjoitettu

ajettiin lahinna rengastestia ja kokeiltiin uutta eturipustusta.. joten ei oikein kierrosajoista ota selvaa.. porsche nyt tuli kuitattua kun suora aukes, japaninihme kiersi 9000rpm (nykysaannos kierrosrajotin  m- ).. kaiken kaikkiaan ihan onnistunut setti.. vinkunaa ja formula aanta kuulu enemman auton sisalta kuin ulkoota ja se ehka nauratti radan rakentajia kun ajettiin ikkunat auki  ;D

*clap*

Kirjoitettu

grosjean paukutti kovaa mutta missa kimi ja ferrarit  m- kohta mennaan ja toivon etta raikkonen viiden sakissa

Kirjoitettu

grosjean paukutti kovaa mutta missa kimi ja ferrarit  m- kohta mennaan ja toivon etta raikkonen viiden sakissa

nooh Räikkösellä vähän lipsahti, autossa on onneksi potentiaalia

Kirjoitettu

Joo ei näy enää toi :( laittoivat kines

Mulla ainakin näkyy, tosin kuva on kehno ja epsanjankielinen selostus on  m-

Pitäkööt tunkkinsa  >:(

Kirjoitettu

Hommatkaa satelliittilautanen ja digiboksi. Näkyy formulat ja moto-gp kisat ilmaiseksi suorana ja tosi hyvällä kuvalla , ainut miinus on toi saksankielinen selostus. Formulat RTL ja moto-gp Sport kanavalta + parisataa muuta turhanpäiväistä ilmaiskanavaa.

Kirjoitettu

Formulat RTL

tulee katottua analoogi lautaselta  :) tänään oli vähän sälekaidin ilmiöö

Kirjoitettu

tulee katottua analoogi lautaselta  :) tänään oli vähän sälekaidin ilmiöö

samoin, m/ m/

Kirjoitettu

Heikki menettää 5 lähtöruutua viikon kuluttua ajettavassa Malesian GP:ssä

(ohitti liian aikaisin turva-auton poistuttua radalta)

Kirjoitettu

Heikki menettää 5 lähtöruutua viikon kuluttua ajettavassa Malesian GP:ssä

(ohitti liian aikaisin turva-auton poistuttua radalta)

Eli se lähtee paikalta 25 ;D ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...