LOB Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2008 http://www.geocities.com/davidbr57105/ Siinä on vähän budjetti viritystä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2008 Ei ollu enää varaa putsareihin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Viitsi aloittaa uutta, niin lisätään tähän Tuossa itse mietiskelen kokoajan remmin ja twin turbojen välillä, mutta tälläistä miettinyt. 6.0 LQ4 ja siihen tuplana borg warner s257 sx-e, T4 twin port 0.83 AR pesällä. Tarkoitus olisi saada nopeasti heräävä, mutta kuitenkin voimaa tuottava kombo. Kompurakarttojen lukeminen itselle vierasta puuhaa, mutta jos oheisia kuvia oikein luen niin rähinä alkaisi n. 2200rpm ja päättyisi 5500rpm nurkilla. Jenkkilässä tuntuvat enempi käyttävän s366 sx-e mallia, mutt onko sitten liian iso, kun vakio sisuskalut rajoittaa periaatteessa 700-750hp , että pysyisi jollain tapaa luotettavana. Toki tässäkin jo elinikä lyhentyny vakiosta riittävästi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Borgin matchbot anto suositukseksi 70S75 paketin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapio.L. Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 tuohan ei anna suositusta vaan esittää tuossa mihinkä kohtaan kompurakarttaa nuo valitut datapisteet osuu milläkin ahtimella. Vaikka laittaisit että 10 litran moottori yhdellä ahtimella niin se tarjoaa tuota. Itse laittaisin jotain missä kompressorisiipi 60mm pintaan ja pakosiipi 60-65mm. holset hx40 superit on hyvä vaihtoehto, itse jos tekisin vastaavaa moottoria niin suoraan pro52 ahtimilla ja yli tonnin. Noilla hx40 supereillakin on otettu suomessa 1000hp ja 1200nm avaamattomasta lq4 mosasta kun ahtimet oli vedetty aivan tappiinsa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Oho olinkin kirjoittanut S200 vaikka piti S257. Tuo S257 sx-e olisi aika samoilla alueilla Holset HX40 kans, jos pakopesä 16-18cc. Ainakin näin maallikon silmin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapio.L. Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Nojuu, noilla s257:lla kyllä tuohon tavoitteeseen pääsee ja herää varmasti todella todella alhaalla. Kuitenkin todennäköisesti menee pakopuolelta tukkoon kun mennään yläkierroksille. Minkälaista nokkaa ja kierrosaluetta on tulossa? Jos mahdollista niin kannattaa käydä jonkun vastaavan rakennelman kyydissä ettei osta liian pieniä kun nälkä kuitenkin kasvaa syödessä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 Jaa Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2018 LS9:n nokka 211/230 @.050 valve lift and .558/.552 lift with 1.7 rockers and a 122.5 centerline. Kansina LQ4:n 317, joille tarkoitus näyttää dremeliä ja ottaa 0,5mm siivu tavaraa pois. Pac 1218rpm finished valve springs. Vetoalue sais olla joku 2000-7000max. Tosin vakio kampura lienee tasapainotettu 6400-6600rpm. Juu tuohan ois paras, kun pääsisi jonku kyytiin, niin tietäisi paremmin mikä ois sopiva ja mikä ei. Oma mieltymys enempi laaja voima alue, kuin niskat nurin teho pelkästään yläkierroksilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkus Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2018 Jaa Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2018 Mulle on tulos kitti jos on ymmärtääkseni tällaset https://www.cxracing.com/turbocharger/turbocharger-t4-turbo/TRB-GT35-2-T4-68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään