Jump to content

Lukollista lukottomaan perään


Markkien

Recommended Posts

Jos joku lyhyesti selvittäisi noiden eroista, kiitos:

 

http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+400018+4294924928+115+4294908153

 

- Powertrax Lock-Right Lockers = "paukkuu ja rutisee käännettäessä"  ??? vastaava kuin "detroit"...ei mukavaa...ei tahdo?

 

- Powertrax No-Slip Traction Systems

 

 

Mitä eroa noilla kahdella on "käytännössä"?

 

PWT-92-0776-2805 Powertrax No-Slip Traction Systems

 

- Stock Case Style Open case

 

PWT-92-0776-2885 Powertrax No-Slip Traction Systems

 

- Stock Case Style Limited slip

 

Tämmöinen on alkanut kiinnostaa laittaa tuohon lukottomaan 1991 ponun perään  ???

Laittaisi tuollaisen ja uuden pyörän laakerit sekä stefat, niin perähän olisi kuin "uusi"?  ::)

 

Lisätään asiaan "liittyen" vielä tuollainen lista "Locking Differential Reference Guide" :

 

www.differentials.com/pdfs/42.pdf

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eikös noi kaikki ole lockereita. Ns. tekohengitystä. Samalla rahalla kun saa uusia lukkojankin.

 

Taitaisi noita vaihtoehtoja olla muitakin, mutta onko se nyt helpompi/edullisempi vaihtoehto laittaa koko perä uusiksi?  ::)

Tuon Powertraxin laitto pitäisi olla "simppeli" homma?

 

Nuo on ymmärtääkseni hieman erilaisia eli tuo  "Powertrax No-Slip Traction Systems" on normiajossa mukavampi/hiljaisempi?

 

Noitahan taisi Ezzyllä tai jollain muullakin kerholaisella olla käytössä/asennettuna  ???

Link to comment
Share on other sites

powertraxi on hiton hyva avonaiseen peraan, asennus on tunnin juttu , hammaskosketuksia ei tarvi saataa, ja pitaa ku tauti eika saa rikki yrittamallakaan, jep pitaa aanta mutta vanhat autot yleensa pitaa kaikenkaista aanta.....

Link to comment
Share on other sites

powertraxi on hiton hyva avonaiseen peraan, asennus on tunnin juttu , hammaskosketuksia ei tarvi saataa, ja pitaa ku tauti eika saa rikki yrittamallakaan, jep pitaa aanta mutta vanhat autot yleensa pitaa kaikenkaista aanta.....

 

Jotain tuollaista ajattelinkin ja vanha perä on "lukoton" eli siinä vielä syytä laittaa tuollainen?  ::)

 

Tuolla jotain mainintaa tuosta "hiljaisuudesta":

 

http://gbodyforum.com/viewtopic.php?p=21781

 

" Powertrax makes two different units. Thay have the quiet NO-SLIP version part# 92-0776-2805 and they have the original and more economical LOCK-RIGHT part# 1931. "

 

 

92-0776-2805  GM 10-Bolt /Open    Stock Case Style Open case

92-0776-2885 GM 10-Bolt /Gov-Lok    Stock Case Style Limited slip

 

..eli joku kun osaisi lyhyesti selittää noiden erot  ??? Minä näistä taas mitään ymmärrä  :o

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jotain tuollaista ajattelinkin ja vanha perä on "lukoton" eli siinä vielä syytä laittaa tuollainen?  ::)

 

Tuolla jotain mainintaa tuosta "hiljaisuudesta":

 

http://gbodyforum.com/viewtopic.php?p=21781

 

" Powertrax makes two different units. Thay have the quiet NO-SLIP version part# 92-0776-2805 and they have the original and more economical LOCK-RIGHT part# 1931. "

 

 

92-0776-2805  GM 10-Bolt /Open     Stock Case Style Open case

92-0776-2885 GM 10-Bolt /Gov-Lok    Stock Case Style Limited slip

 

..eli joku kun osaisi lyhyesti selittää noiden erot  ??? Minä näistä taas mitään ymmärrä  :o

 

open case= avoin (perinteinen) tasauspyörästö ilman lukkoa sisältää siis vaan isot ja pienet kartiopyörät, ylempi osa käy tähän.

limited slip= alkuperänen lukollinen perä jonka sisuskalut korvataan uudella lukolla siis tolla alemmalla.

vai enkö ymmärtäny kysymystä?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...