Jump to content

nopeus tunnistin

pate

Recommended Posts

Kirjoitettu

niin. onko kukaan sattunu purkaan tuota, pystyykö

tuosa akselisa on vähän sivuttais klappia, onko normaalia :(

mitähän on maksanu uudet?

p.s nyt on päässy sähköisessä tiedon siirrossa uudelle tasolle, kun kuvan lähetys onnistu :-[ ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Kirjoitettu

onneksi olkoon! itse en ole vielä kyennyt tolle asteelle! :'(

Kuvan liittäminen:

Aloita luomalla viesti kuten tavallisesti. Tuon liite-kentän vieressä on nappi "Choose". Siitä painat ja valitset halutun kuvan koneeltasi. Kirjoita viestin teksti ja sitten painat vain "Lähetä" -nappia kuten tavallisesti. Kuvan tiedostokoko on sitten rajoitettu, eli pitää olla alle 100KB. Ilmoitus tulee, jos on liian iso. Yhteen viestiin voi laittaa vain yhden kuvan.

• 1 month later...
Kirjoitettu

tietääkseni mötikkä sisältää vain akselin päässä pyörivän kestomagneetin ja pienen käämin.

vehje pelaa kun ratas on ehjä ja yleismittarilla mitaten liittimessä kulkee virta eli ei ole täysin poikki. klapit ei haittaa.

maksaa muistaakseni n. 100 e uusi, onneksi ei tarvinnu itse hankkia, vika löytyi ECM-boxin liittimistä. olivat hapettuneet vaikkei siltä näyttänytkään.

vikana aiheutti sen, että nopeusmittari lakkas näyttämästä, jolloin cruise ja turbiinilukko hyppäs pois päältä.

Kirjoitettu

vikana aiheutti sen, että nopeusmittari lakkas näyttämästä, jolloin cruise ja turbiinilukko hyppäs pois päältä.

Itsekkin kuvittelin että turbiinilukko oli hajonnut, vaan ei ollut. Kun itse en ole nopeutta kurkannut nopeusmittarista, kun tulee kurkattua GPS:stä.

Nyt oli perjantaina kaveri kuskina, ja se ihmetteli kun ei nopeusmittari toimi. Todennäköisesti ei ole toiminu reiluun kuukauteen, koska sen aikaa on turbiinilukko ollu pimeenä :-[

Kirjoitettu

Missä tuo nopeuden tunnistin sijaitsee?

Pitäis itsekkin tutkia toimiiko.

-91 Z28 ja noupesmittari mykkänä!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...