tppk Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 mikähän laatikkoa vaivaa, kun ei vaihda isompaa vasta kun löysää hieman kaasua,autona 84 firebird.olen kyllä lukenut nämä laatikko keskustelut,voiko tuota kd vaijeria sitten löysätä jotenkin,vai onko vika jossain muualla,öljyt vaihdan viikon loppuna mutta tuskin vika siellä on.
Nupa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Öljymäärästä taitaa olla suht tarkka, eli jos siellä on pikkasen liikaa vajetta...
z 28 jari Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Ota se "kick down"vaijeri irti kaasuläpänpäästä ja nyi muutamankerran kovemmin.Voipi olla vaihtoventtiili jumissa,ja toi nykiminen saattaa irrottaa sen.Mulla itellä autto ko. temppu samankaltaiseen vikaan.
tppk Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 kokeilin nykiä tuota vaijeria, säätäkin löysemmälle mutta ei vaihda jos on kaasupohjassa, pikkusen kun löysää niin sit vaihtaa.
letkume Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 kokeilin nykiä tuota vaijeria, säätäkin löysemmälle mutta ei vaihda jos on kaasupohjassa, pikkusen kun löysää niin sit vaihtaa. mille vaihteelle? neloselle ei vaihda ilman modifikaatiota.
tppk Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2011 ei millään vaihteella?
-PM- Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2011 Mulla on vähän sama ongelma. Rauhallisessa ajossa ei vaihda tarpeeksi ajoissa ellei vähän nosta kaasua, Kaasu pohjassa vaihtaa liian aikaisin isommalle ja kiihdyttäessä ei vaihda pienempää tarpeeksi kovassa vauhdissa. esim. ajaa kolmosella 65km/h -> kaasu pohjaan, ei vaihda kakkoselle. Tarviiskohan se "Governor" (vai mikä onkaan) säätää? Johtuu ilmeisesti siitä että perä välitys on niin paljon eri kun vakiona.
tppk Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2011 öljyt vaihdettu,ei mitään muutosta
tppk Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2011 se pelaa sittenkin,tänään alko pelaamaan, ei tietoa mikä vaivasi,mutta pääasia että toimii
Crisis Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2011 se pelaa sittenkin,tänään alko pelaamaan, ei tietoa mikä vaivasi,mutta pääasia että toimii Jotain oli jumissa... uus oljy putsas. ei voi muuta arvata.
Johnny Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2011 Mistä mä kuulin tai luin että TH700 ei vaihda kolmoselta suurempaa jos on kaasu pohjassa, tää olis joku varotoimenpide ettei paikat hajoa? Korjatkaa toki (kun) jos olen väärässä
camaro82 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2011 Mistä mä kuulin tai luin että TH700 ei vaihda kolmoselta suurempaa jos on kaasu pohjassa Pitää paikkansa. Tuohon on olemassa joku modifikaatio, sit menee/pysyy nelonen(ylivaihde) päälle/päällä
somnamnaa Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Ja muistaakseni corvetessa pysyy nelkku päällä, äffissä ei.
camaro82 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Ja muistaakseni corvetessa pysyy nelkku päällä, äffissä ei. Jep
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään