TAKKU Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Miten kannattais "hoidella" tuo auton pohja. Massaukset on joistain paikoin karissu pois ja pinta ruoste vaanii joka mutkassa. Tarkoitus olis saada kestämään myös talven ja suolapeikkojen hyökkäykset. Onko järkeä hiekkapuhaltaa jo pintaruosteiset paikat ja maalata jollain. Millä, miten? Vai pitäisikö vetää koko pohja kerralla? Päälle tarkoitus on laittaa kunnon massa. Mikä olisi kunnon massa?
xaekx Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Itse tein homman helpomman kautta. Hioin ruostekohdat puhtaalle pellille. Pellin päälle kunnollinen automaalikaupasta ostettu happopohjamaali (mikä lie punertava tökötti, suosittelen). Siihen päälle kotelonsuoja-ainetta ohut kerros. Sitten massaus. On pysynyt. Tosin vain kesäajossa...
TAKKU Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2004 Kuka tietää noista ns. happo maaleista? Tavallisella ruiskullako voi vetää vai miten?
Senior Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2004 Ja monelta taholta olen kuullut, että epoksipohjamaali on poikaa.... Itse asiassa sellainen tuote ( kaksikomponentti-epoksi ) kuin Temabond ST 200 kelpaa kys. tarkoitukseen hyvin. Ja kiveniskumassan voi vetää päälle, jos haluaa. ( huom. tämä ei ollut mainos.... )
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään