Jump to content

3.8. käy vajaalla???

jjartsa

Recommended Posts

Kirjoitettu

tulpat uusittu just viime syksynä...uudet piuhat...puolat mitattu ja ilmeisesti kunnossa mutta vajaalla käy. laitettiin tuo koodinlukijakin kiinni mutta eipä vaan tunnista ko. vehjettä, kaikki sattanan japskit ym. kyllä. Auto toimi ajossa ihan ok. tuossa viime perjantaina mutta Tampereelta tullessa ja Ikaalisissa pysähdyksen jälkeen tyhjäkäynti hakee ja tehot puuttuu, pintakaasulla ettepäin juuri ja juuri...oliskoos kellään tietoo tai kokemuksia missä vika vois olla????

Kirjoitettu

ootko kattonu ihan perinteisellä strobolla tulpanjohdoista  ???

btw.mulla ollu samanlainen auto ja mulla puola vika ilmeni siten :

että pintakaasulla ja tyhjäkäynnillä kävi normaalisti,mutta kaasua painettaessa alkoi käymään vajaalla

Kirjoitettu

Täytyypi tsekata valolla jos ei muuten selviä. Laitetaan tänään tietokone perään, jos vaikka sieltä tulisi jotain koodia vianetsintään.

Kirjoitettu

Niin juu, jos meinaan ilmenee, että vika puolissa niin tietääkö kukaan oliskoos Tampereella tai Porissa kellään. Vois meinaan pikasesti käydä vaikka hakemassa.

Kirjoitettu

Tällä viikolla yhtä samanlaista tapausta kattelin,oli tulpanjohto peräytynyt tulpalta,mut ei kokonaan irti.Johto pohjaan ja taas hyrisi nätisti.

Kirjoitettu

Oliskohan sittenkin ollu niin, että mulla oli puolia mitatessa liian huono mittari meinaan käväsin Treella SouthWestistä hakemassa varoiksi uudet puolat ja vaihdoin...ja katso valkeus tuli sano...heti ei mitn propleem....no kattotaan ny kumminkii viel koodit koneella ni varma o sit varmaa ettei muuta löydy. Kiitokset kaikille neuvoista.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...