Jump to content

pickup kelan vaihto?

rokzetä

Recommended Posts

Kirjoitettu

hyvät ohjeet ois tarpeen kun ei mistään löytyny ja mitä pitää ottaa huomioon.tarkotus vaihtaa ens kerralla ku jakajan kimppuun

joutuu menemään.88 tpi jakaja (se uudempi modulimalli,ei puolaa kannessa).

Kirjoitettu

Ittellä sama homma edessä, kuulema lähtee purkaantumaan kun irrottaa jakajan hammasrattaan.

Kirjoitettu

elikä kansi pois,merkkaa jakajan rungon ja pyörijän suunnan.irrottaa jakajan ja purkaa alapäästä ensin joku tappi->ratas pois->akseli jne.????

onks kelalla joku määrättyasento tai jtn muuta mis voi töpätä.???

toi magnetti ei oo irrotettava vai?jostain jenkkisivuilta olin tavaavinani et joku ois purkanu tosta päästä, :D

DSCN0097.jpg}

Kirjoitettu

Melkein helpommalla pääsee kun nykäsee jakajan irti.

Eli helppo homma,

merkkaa jakajan paikan ja pyörijän paikan (tästedes laitan ykkösmännän ylös kun viimeksi meni vituilleen... eli pyörittää ajoitusmerkin 0 kohtaan niin että pyörijä osoittaa ykköspytyn johtoa kohti. 2 asentoa joten joko osoittaa 1:stä kohti tai 180 astetta väärään suuntaan).

Jakajan alapäässä on tappi joka pitää ratasta siellä kiinni eli se irti jolloin jakaja lähtee purkautumaan niin että ratas lähtee irti sekä akseli lähtee 'ylöspäin' irti rungosta jolloin pääsee käsiksi siihen osaan jossa on coili.

Siinä on lukituspelti joka ainakin mulla hajos kun irroitti sen mutta uuden coilin mukana tuli uus, eli se irti jolloin se purkaantuu nätisti ja pääsee vaihtaan. Uus coili menee vain yhteen asentoon siellä joten kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.

Kirjoitettu

ok. m/ sytkä pysyy siis paikallaan kun laittaa jakajan takas merkkiin ja pyörijän oikein päin?

Kirjoitettu

ok. m/ sytkä pysyy siis paikallaan kun laittaa jakajan takas merkkiin ja pyörijän oikein päin?

Ainakin mulla pysyi ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla kämmäsin sen laiton tosiaan, 1/2 onnistunut joten...  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...