Jump to content

sivuvilkuista

Jani

Recommended Posts

Kirjoitettu

nyt sitten jo alkaa askarruttamaan tässä nuo sivuvilkut. Nehän pitää suomen lain mukaan käsittääkseni olla.

autoon tulee ne kirkaat etuvilkut, ja nehän kääntyy hieman sivulle asti. Onko niisä päissä myös polttimon paikat? jos on niin kelpaako ne sivuvilkuista vai pitääkö vilkkujen olla etupyörän jälkeen?

jos pitää olla jälkeen niin onko kenelläkään tietoa löytyisikö mistään peiliin upotettavia vilkkuja? ne voisi olla kova juttu, koska kaikein mieluiten sen peilin kuoren rei'ittää, ja voisi jopa saada ihan hyvännäköisenkin tehtyä :)

toivottavasti tuosta soperruksesta jotain selvää sai :-[

niin ja se auto on camaro -95

Kirjoitettu

Jos peiliin haluat sivuvilkkuja, niin ainakin Bilteman uusimmassa kuvastossa oli muutama malli sellaisia... :)

Kirjoitettu

Sitte kun väsäät niitä vilkkuja kii(tai mieluummin ennen...)varmista että niiden e-hyväksynnät ym riittää leimalle...Ettei tuu tilannetta että konttorilla hahmot käskee repimään vilkut irti ja vaihtaa hyväksyttyihin kun niistä puuttu joku joutenpäivänen e-merkintä...

Kirjoitettu

Yks "tuttu" toi corveten ja meinas laittaa "suomi"vilkut vaan katsastuksen ajaks paikoilleen ja ottaa sit pois.omasta lähtee kans

noi jälkiasennus vilkut ens kesänä.(rumat kun ovat) 8)

Kirjoitettu

nyt sitten jo alkaa askarruttamaan tässä nuo sivuvilkut. Nehän pitää suomen lain mukaan käsittääkseni olla.

autoon tulee ne kirkaat etuvilkut, ja nehän kääntyy hieman sivulle asti. Onko niisä päissä myös polttimon paikat? jos on niin kelpaako ne sivuvilkuista vai pitääkö vilkkujen olla etupyörän jälkeen?

jos pitää olla jälkeen niin onko kenelläkään tietoa löytyisikö mistään peiliin upotettavia vilkkuja? ne voisi olla kova juttu, koska kaikein mieluiten sen peilin kuoren rei'ittää, ja voisi jopa saada ihan hyvännäköisenkin tehtyä :)

toivottavasti tuosta soperruksesta jotain selvää sai :-[

niin ja se auto on camaro -95

Joo, onhan siinä etuvilkussa 2 lamppua jos sitä tarkoitat...

Mutta tarvinnee myös sen vilkun sivulle kuitenkin.

-e- Tuosta projektiosista burnout teki peilivilkut http://koti.phnet.fi/paivj/sivupeilit.html ponuunsa. Katso sieltä lisää.

Kirjoitettu

Miulla on -95:ssa Camarossa BMW:n n.1.5 x 7 cm vilkut Z28 merkin alla. Muutettuani kotomaahan kattelin pitkät tovit parkkihalleissa & paikoilla enne ku löyty miun mielestä sopivan näköset. EDIT: Eteenpäin on viistetty "kärki", ei ne oo ihan suorakaiteet, taitavat olla vinoneliöt???.

-Mika-

BMW.jpg}

BMW.jpg_thumb

Kirjoitettu

Pitääkö oven ja eturenkaan välissä olla vilkkua? Mulla ei meineen ole, edessä oranssit parkkivilkut, palaa muuten mutta vilkku päällä vilkuttaa, ja etulokarissa eturenkaan edessä vilkkuu. Katsastuksessa ei mitään oo sanoneet.

On rumat ne sellaset pyöreet vilkut etupyörän ja oven välissä lokarissa. Ja peileihin en vilkkuja laittais ellei ois pakko.

Tosin noi Z4FUNin Camaron suorakaiteen (vaiMikäNytOlikaan) muotoset vilkut kyllä näyttää siisteiltä.

Kirjoitettu

On rumat ne sellaset pyöreet vilkut etupyörän ja oven välissä lokarissa. Ja peileihin en vilkkuja laittais ellei ois pakko.

Eli siis tällasiako tarkotat?

Mä oon noihin jo tottunu ni olkoon...

105_0522.JPG}

105_0522.JPG_thumb

Kirjoitettu

High rider... High rider...

Dad, why that Camaro is so high? Son, I really don't know... ;D

Kirjoitettu

Eli siis tällasiako tarkotat?

Mä oon noihin jo tottunu ni olkoon...

Onks noi sellaset et tulee ulos tuolta kyljistä? Mut mikäs teet ku pelleissä on reiät :'(

Laita tollaset suorakaiteen muotoset, näytti ihan siisteiltä...

Kirjoitettu

Eli noi on ne vilkut (kts. hieno PSP presentaatio ::) )

Vilkuttaaks muillakin 3rd gennereillä noi etusivuvilkut? Tuli vaan mieleen kun ne on samanlaiset ku takasivumarkkerit ja mulla nekin on vaihettu oransseiks.

Meinaan että jos noi oiskin oikeesti vaan etusivumarkkerit ja mulla ois viritetty vilkuiks. Tos mun autos ku tuntuu olevan kaikkia spessuviritelmii...

vilkutPSP.jpg}

Kirjoitettu

Luulen et kaikissa 3 geneissä on tollai, mulla ainaki on ja mun mielestä toi sivuvilkku on alunperin tehtaalta lähtiessä palanu "äärivalona" ja toiminu vilkkuna(vilkkunu eritahtiin ku etu- ja takavilkku), mut suomessa muutettu pelkäks vilkuks >:(...

Kirjoitettu

Meillä vilkkuu myös ja toimii markkerina.

Samoin täällä. Ei oo nuo Nokian katsastusmiehet pahaa tykänneet
Kirjoitettu

yks konsti jota olen itse kayttanyt on etta ,ostaa halvat tarvike vilkut jotka on kooltaan sopivat

asentaa naista pelkan lasin, ilman pohjaa pikaliimalla alkuperaisen vilkun lasin paalle kiinni.

sivuttais nakyvyys vaatimus tayttyy, on e-merkit eika autoon tartte tehda mitaan muutoksia

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...