Jump to content

Mistä uudet akun johdot 4gen?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli löytyisikö jostain pakettina uudet piuhat akulle, normikengillä ja tarpeellisilla johdoilla?

Kirjoitettu

plus, miinus ja maa...mitta lapaseen ja mars lähimpään autotarvike puljuun m/

Biltemasta tai motonetistä ostin itse vermeet akun siirtoa varte takakonttiin...so easy.

Kirjoitettu

plus, miinus ja maa...mitta lapaseen ja mars lähimpään autotarvike puljuun m/

Biltemasta tai motonetistä ostin itse vermeet akun siirtoa varte takakonttiin...so easy.

Tiedän, mutta haluan paketin. Nykyään ei saa edes kunnollisia akun kenkiä varaosaputkasta.

Kirjoitettu

Teetin aikoinaan Akkukellarissa Sipoossa. Samalla tekivät päävirtakatkaisimen maajohtoon.

Lopputulos oli hemmetin siisti ja samoissa hinnoissa kun olisi ostanut tarvikkeet itse ja koittanut räpeltää..

Kirjoitettu

Teetin aikoinaan Akkukellarissa Sipoossa. Samalla tekivät päävirtakatkaisimen maajohtoon.

Lopputulos oli hemmetin siisti ja samoissa hinnoissa kun olisi ostanut tarvikkeet itse ja koittanut räpeltää..

Oisko niillä mitat niistä ? Ilman katkaisijaa.

Kirjoitettu

Oisko niillä mitat niistä ? Ilman katkaisijaa.

Tuskin. Mulla saattaa olla vanhat alkuperäiset kaapelit kyllä vielä tallessa.

Kirjoitettu

Tuskin. Mulla saattaa olla vanhat alkuperäiset kaapelit kyllä vielä tallessa.

Joo, tuossa askartelussahan on se ongelma, että sitten on auto ilman johtoja kun ne purkaa irti mitattavaksi.

Oikeastaan sais olla kaikki johdot alkuperäisiä reilusti paksumpia.

Kirjoitettu

Joo, tuossa askartelussahan on se ongelma, että sitten on auto ilman johtoja kun ne purkaa irti mitattavaksi.

Oikeastaan sais olla kaikki johdot alkuperäisiä reilusti paksumpia.

Hain autosähköliikkeestä hitsauskaapelia, on virransiirtokyky huomattavasti parempi kuin normijohdoilla (säikeitä enemmän), löytyi punaista ja mustaa  m/
Kirjoitettu

Hain autosähköliikkeestä hitsauskaapelia, on virransiirtokyky huomattavasti parempi kuin normijohdoilla (säikeitä enemmän), löytyi punaista ja mustaa  m/

Löytyy itseltäkin, mutta ei kenkiä eikä pihtejä.

Kirjoitettu

Edelleen siis vinkkiä niistä ihka oikeista kaupan tekeleistä  m/

• 2 months later...
Kirjoitettu

Edelleen siis vinkkiä niistä ihka oikeista kaupan tekeleistä  m/

Olisko jollakulla mittoja johdoista?

Eilen tuli kursittua taas vanhoja. Pistin uudet kengät, mutta jokupäivä pakko laittaa johdotkin kunnolliset.

prkl-gm-akunkenka.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...