letkume Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Eli löytyisikö jostain pakettina uudet piuhat akulle, normikengillä ja tarpeellisilla johdoilla?
Fenix Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 plus, miinus ja maa...mitta lapaseen ja mars lähimpään autotarvike puljuun Biltemasta tai motonetistä ostin itse vermeet akun siirtoa varte takakonttiin...so easy.
letkume Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 plus, miinus ja maa...mitta lapaseen ja mars lähimpään autotarvike puljuun Biltemasta tai motonetistä ostin itse vermeet akun siirtoa varte takakonttiin...so easy. Tiedän, mutta haluan paketin. Nykyään ei saa edes kunnollisia akun kenkiä varaosaputkasta.
-vellu Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Teetin aikoinaan Akkukellarissa Sipoossa. Samalla tekivät päävirtakatkaisimen maajohtoon. Lopputulos oli hemmetin siisti ja samoissa hinnoissa kun olisi ostanut tarvikkeet itse ja koittanut räpeltää..
letkume Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Teetin aikoinaan Akkukellarissa Sipoossa. Samalla tekivät päävirtakatkaisimen maajohtoon. Lopputulos oli hemmetin siisti ja samoissa hinnoissa kun olisi ostanut tarvikkeet itse ja koittanut räpeltää.. Oisko niillä mitat niistä ? Ilman katkaisijaa.
-vellu Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Oisko niillä mitat niistä ? Ilman katkaisijaa. Tuskin. Mulla saattaa olla vanhat alkuperäiset kaapelit kyllä vielä tallessa.
letkume Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Tuskin. Mulla saattaa olla vanhat alkuperäiset kaapelit kyllä vielä tallessa. Joo, tuossa askartelussahan on se ongelma, että sitten on auto ilman johtoja kun ne purkaa irti mitattavaksi. Oikeastaan sais olla kaikki johdot alkuperäisiä reilusti paksumpia.
5.7targa Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Joo, tuossa askartelussahan on se ongelma, että sitten on auto ilman johtoja kun ne purkaa irti mitattavaksi. Oikeastaan sais olla kaikki johdot alkuperäisiä reilusti paksumpia. Hain autosähköliikkeestä hitsauskaapelia, on virransiirtokyky huomattavasti parempi kuin normijohdoilla (säikeitä enemmän), löytyi punaista ja mustaa
letkume Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Hain autosähköliikkeestä hitsauskaapelia, on virransiirtokyky huomattavasti parempi kuin normijohdoilla (säikeitä enemmän), löytyi punaista ja mustaa Löytyy itseltäkin, mutta ei kenkiä eikä pihtejä.
letkume Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2011 Edelleen siis vinkkiä niistä ihka oikeista kaupan tekeleistä
letkume Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2011 Edelleen siis vinkkiä niistä ihka oikeista kaupan tekeleistä Olisko jollakulla mittoja johdoista? Eilen tuli kursittua taas vanhoja. Pistin uudet kengät, mutta jokupäivä pakko laittaa johdotkin kunnolliset.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään