Jump to content

kokemuksia nettirengas liikkeistä?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kerron omakohtaisen kokemuksen tilatessani renkaita Rengaskontti.fiin sivuilta,mikä ei mennyt ihan putkeen..

Elikkä katselin kyseisen firman kotisivuilta renkaita,ja löysinkin edulliset renkaat,jossa firma lupasi toimittaa kyseiset kotiovelle toimitettuna 7-8 arkipäivän sisällä.

Rahaliikenne meni toisen firman kautta,ja kun rahat näkyvät heillä,he laittavat tiedon rengaskontille,että kyseiset renkaat voi tilata.

Tilasin renkaat 18.4.Odottelin kuriirin soittoa,että olisi tuomassa renkaita.. Vaan sitähän ei alkanut kuulumaan,ja minä tietysti soittamaan rengaskonttille,ja kyselemään asiasta.Naishenkilö pyysi vielä odottamaan pari päivää..Meni pari päivää,ja vieläkään kuulunut mitään.

Soittoa uudestaan ed mainittuun liikkeeseen,josta sama nainen vastasi,ja esittelin asian.Nainen pyysi,jotain miestä puhelimeen,jolle esitin saman asian.Myyjä ei osannut sanoa viivytyksen syytä.Lupasi ottaa selvää,ja soittaa takaisin.

Myyjä soittikin takaisin,ja selitti,että heillä ei ole tullut rahaliikennettä hoitavalta firmalta ilmoitusta,että rahat olisivat tulleet.Rahat olivat,kumminkin lähteneet minun tilitä,ja mennyt kyseiseen raha firmaan.. Myyjä lupasi vielä selvittää asiaa,ja saman päivän puolella soitto tulikin minulle,että rengaskonttin,ja raha firman välillä oli ollut joku tietokone katkos,ym...Pahoitteli,ja vakuutteli olevan ainut tälläinen tapaus.

No eipä muuta,kuin taas uusi tilaus menemään,ja taas odota.

tilauksesta kului se vajaa kaksi viikkoa,eikä vieläkään renkaita kuulunut,eikä näkynyt!!

Minä soitin  liikkeeseen,ja kysyin ,että olisiko heillä myydä talvirenkaita?

Myyjä sanoit,että kyllä heiltä löytyy.Kyselin,että kerkeävätköhän sellaiset talvirenkaat tulevalle talvelle tulemaan

Kirjoitettu

Myyjä kertoi,että tulevat kotiovelle parissa päivässä.. Sanoin,että tilasin kesärenkaat melkein kuukausi sitten,ja eivät vieläkään ole näkynyt.Siksi ajattelin tilata talvirenkaat,josko kesä kerkeää menemään ohi,ja kesärenkailla ei ole käyttöä enää..

Myyjä sanoi ottavansa selville seuranta koodin,ja laittavansa minun sähköpostiini sen,jotta näen missä tilaamani renkaat ovat tulossa...Ilmoitin,etten tarvii,mitään perkeleen koodia,vaan ne renkaat.. Soitin päivän päästä,ettei ole tullut,edes tuota seuranta koodiakaan,saati renkaita.Myyjä ilmoitti saavansa Saksasta kolmeakin eri koodia,mutta hänen mielestä ne kaikki olivat vääriä.

Jollain koodilla,joku olikin jo hakenut Saksasta renkaat,ymm..Ilmoitin myyjälle,että kun tulee tasan kuukausi täyteen,niin renkaiden pitää olla kotiovella,tai perun kaupat.

Koitti päivä,jolloin tuli kuukausi täyteen,ja soitin firmaan,ja kyselin renkaita,että ovatko tietoisia niiden kulusta.Myyjä ei osannut,edes kertoa missä ne ovat tulossa,menossa,ovatko edes lähteneet Saksasta,ym..Alkoi suorastaan Vituttaa tuon firman touhu.

Rupesin siinä sitten kaivelemaan tilinumeroa,ja esittäämään asiaa,että puran kaupan!Mutta myyjä kertoi asian olevan niin,että renkaiden pitää löytyä jostain,ennenkuin voivat palauttaa rahat minun tilille!!!Täytyy tunnustaa,että alkoi verenpaine nousemaan yli sieto rajojen...

Kirjoitettu

Myyjä lupasi antaa ostamani renkaat 100e halvemmalla,siinä puhelun aikana.Sanoin,että jos ne tulevat lähiaikoina"mikä on sitten heidän mielestä lähi aika.. en tiedä",niin voin vielä harkita ottavani nuo renkaat,kyseisen alennuksen ansiosta!

Kääntynyt pitkästi toiselle kuukaudelle tilauspäivästä,ja renkaita/rahoja ei ole näkynyt. 7-8  päivän toimitusaika taitaa olla kuukausissa..Ei päivissä..

Olen ollut asiasta yhteydessä kuluttaja-asiamieheen,ja saanut hyviä vikkejä,ja selvyyttä,kuinka asian kuuluu mennä..

Mielenkiinnolla odotan,mitä tulee tapahtumaan renkaiden suhteen!Ainut asia,mikä loppuu minulta jossain vaiheessa on kärsivällisyys tähän odotukseen.

Ps.Vaikka omistaisivat maailman ainoat renkaat,niin voitte olla varmoja siitä,että ajelen mielummin vanteilla,kuin ostan renkaat heiltä..

• 5 years later...
Kirjoitettu

Vanhan ketjun nosto, ei ole näköjään hetkeen päivitelty. Minkälaisia kokemuksia nettirengasliikkeistä?

Itse olen tilannut rengas-online.com ja hyvin on homma toiminut.

Kirjoitettu

rengaskontti.fi oli halvempi kuin toi rengas-online.com mistä edelliset camaron renkaat tuli...

tässä esim vetten rengashinta

Tuote: ACCELERA ACCELERA PHI 255/40ZR18 99Y XL

Tuotenro: 8997020611953

Määrä: 2

A-hinta: 89,00 EUR

Yhteensä: 178,00 EUR

Tuote: ACCELERA ACCELERA PHI 2 285/35ZR19 103Y XL

Tuotenro: 8997020613407

Määrä: 2

A-hinta: 115,00 EUR

Yhteensä: 230,00 EUR

Summa:

Veroton hinta: 329,03 EUR

ALV 24%: 78,97 EUR

Maksettu: 408,00 EUR

Kirjoitettu

rengas online......pienemmät renkaat

Tuotenro: D-103752

Tilausnro: 23074167

Merkki, malli ja koko: Nankang NS-2 275/35 ZR18 95Y

Kappalemäärä: 2

hinta/kpl: 120,50 EUR

Yhteensä sis. ALV:n: 241.00 EUR

Sis. ALV:n  24 % = 46.65 EUR

Tuotenro: R-107217

Tilausnro: 23074168

Merkki, malli ja koko: Nankang NS-2 255/40 R17 94V vannesuojalla Nankang NS-2 255/40 R17 94V mit Felgenschutz MFS KesärenkaatMFS)

Kappalemäärä: 2

hinta/kpl: 84,40 EUR

Yhteensä sis. ALV:n: 168.80 EUR

Sis. ALV:n  24 % = 32.67 EUR

------------------------------------------

Yhteensä:  409.80 EUR

------------------------------------------

Kirjoitettu

Rengas-online ja Rengaskontti toimittaneet renkaat nopeasti.

Viimeksi tilasin R-O:sta, vaikka hinta olikin ehkä 15€ enemmän, mutta heillä on paljon yhteistyö kumppaneita suomessa, jotka ovat velvotettuja tekemään asennustyön listahintaa halvemmalla.

Nordenrengas tilauksen jouduin joskus perumaan.

Tilatessa kyseistä kokoa sivusto näytti että renkaita olisi hyllyssä, mutta kun tilauksesta ei kuulut mitään viikkoihin, peruin kaupan.

Kirjoitettu

Rengas-online ja Rengaskontti toimittaneet renkaat nopeasti.

Viimeksi tilasin R-O:sta, vaikka hinta olikin ehkä 15€ enemmän, mutta heillä on paljon yhteistyö kumppaneita suomessa, jotka ovat velvotettuja tekemään asennustyön listahintaa halvemmalla.

Nordenrengas tilauksen jouduin joskus perumaan.

Tilatessa kyseistä kokoa sivusto näytti että renkaita olisi hyllyssä, mutta kun tilauksesta ei kuulut mitään viikkoihin, peruin kaupan.

Tämäpä juuri... Usein jää renkaiden osto niin viime hetkeen että pitää saada mahd. nopealla toimituksella!

Kirjoitettu

sama setti Camskill:stä 300 €

Camskillistä tullut useampikin sarja mulle.Ei moittimista.

Kirjoitettu

Itse tilannu 1001rengas, tuli alle viikossa, ei moittimista.

Kirjoitettu

Puntakin vielä halventunut sopivasti m/

minkä suuruisia toimituskuluja ollut?

Kirjoitettu

Puntakin vielä halventunut sopivasti m/

minkä suuruisia toimituskuluja ollut?

Toimituskulut näkee näppärästi kun laittaa halutut renkaat ostoskoriin ,ja valitsee: FI Finland - Auto Renkaat.Laitoin kokeeksi 4x285:sia koriin ja näytti 44£ toimituskuluiksi.

Kirjoitettu

tilaapa mattia ja töppöä tai nittoja, :W :W

Kontissa,toimitusaika hieman pitempi....

Kirjoitettu

Sama juttu, alle viikossa tulleet.
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Viimeksi otin talvipyörylät Vetelykseen ihan kotimaasta... vannetukku.fi Näyttäis suvikumitkin olevan halvempia kuin maailmalla  :o

Kirjoitettu
http://riekko.eu/ kaverin veljen firma 👍. Oon tilannut täältä Ponun takarenkaat ja Mazdaan kierroksen kesärenkaita. Kaikki valikoima ei oo nettisivuilla. Pystyvät käsittääkseni hankkimaan melkeen mitä vaan.
Kirjoitettu

http://riekko.eu/ kaverin veljen firma 👍. Oon tilannut täältä Ponun takarenkaat ja Mazdaan kierroksen kesärenkaita. Kaikki valikoima ei oo nettisivuilla. Pystyvät käsittääkseni hankkimaan melkeen mitä vaan.

vertasin rengas online hintoihin niin ovat ihan hyvät hinnat, m/

• 6 months later...
Kirjoitettu

Onko Tirendo kenellekään tuttu, miten homma pelittää?

niin toihan on rengasonlinen kanssa sama omistaja eli delticom

Kirjoitettu

245/40-18 linglongit  ja 285/35-18 nexenit ("päiväysvanhat") 1001 renkaasta ostin, ja sarjalle tuli hintaa 311e kotiin tuotuna. Ei moitittavaa. Toki kun on eripari renkaat kyseessä, niin kannattaa varautua että voivat tulla eri päivinä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...