kjell Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Terve me ollaan kaverin kanssa vähän mietitty jos molemmat hankisivat firebirdit ulkomailta mutta miten on nykyään onko se niin vielä että ennen 1998 niin ei tarvitse vaihtaa lamput e-merkittyihin ja tuulilasi jne.. Ja onko se niin vielä että jos on uudempi kuin 1997 niin täytyy lamput olla e-merkittyjä ja tuulilasi e-merkitty vai onko tullut helpotuksia? Se on pari vuotta kun minä viimeksi toin auton maahan ja se oli Corvette C5 1997 ja silloin oli toi vaatimusmukaisuustodistus ja sumuvalo taakse ja parkit edessä ja oliko viela jotain vilkuista edessä. T:KJELL
TexFinn Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Jos rekisteroity ennen 31.12.1997, niin ei tarvitse E-lamppuja. Vaatimuksenmukaisuustodistukset, takasumari ja sivuvilkut tarvitaan. Joku muu voi jatkaa jos unohdin jotain.
pantera Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2011 Jos rekisteroity ennen 31.12.1997, niin ei tarvitse E-lamppuja. Vaatimuksenmukaisuustodistukset, takasumari ja sivuvilkut tarvitaan. Joku muu voi jatkaa jos unohdin jotain. runkonumero, vetolenkit
zodiack Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2011 jos uudempi niin lamput kyllä, mut lasit menee läpi jo ilman E-leimoja (99 mallisen kilvittänyt) valojen korkeussäätö - > jotku konttorit vaati jotkut ei -> kun oikein pykäliä viilataan niin ei tarvitse niitäkään
kjell Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2011 Kiitos! mutta miten sitten onnistuu ne takavalot saako niille jo e-merkittyjä etu-takavaloja vai täytyykö väsäta joku tilapäisiä valoja katsastuksen?? Onko sitten sama vaikka olisi 2002 vuosimalli näiden lasien kanssa. Vetolenkit? onko ne mitkä ovat edessä ja takana kun halua hinata autoa? Ja onko niin vielä että se Vaatimuksenmukaisuustodistus saa sieltä TUV FINLAND. Autosta kai täytyy löytää se tarra konehuonesta missä lukee CATALYST jos muistaan oikein ja ovesta se tarra missä lukee auton paino ja renkaat.
bathory Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Toi vaatimuksenmukaisuustodistus maksaa muuten 350€ Mutta joo itsellä oli sillee, että päästöluokka pitäisi tietää ja sen näkee ovessa olevasta tarrasta. No tarra oli ylimaalattu. Maali lähti hyvin pois mutta joku tieto siinä samalla myös pyyhkiytyi. Odotan juuri TUV:ilta vastausta asiaan. Siellä oli joku tosia asiallinen heppu ja sanoi, että yrittää saada halvalla sen päästöluokka-systeemin kun en tosiaan koko pumaskaa tarvitse. Mutta joo mun auto onkin -88
Fenix Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 350 egee vaatimuksenmukaisuustodistuksesta tuntuu hieman rahastukselta ja luulisi herrojen itsekin saavan tiedot päästöistä. Ei ole kuitenkaan ihan ensimmäinen -88 trans am suomessa.
pantera Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Toi vaatimuksenmukaisuustodistus maksaa muuten 350€ Mutta joo itsellä oli sillee, että päästöluokka pitäisi tietää ja sen näkee ovessa olevasta tarrasta. No tarra oli ylimaalattu. Maali lähti hyvin pois mutta joku tieto siinä samalla myös pyyhkiytyi. Odotan juuri TUV:ilta vastausta asiaan. Siellä oli joku tosia asiallinen heppu ja sanoi, että yrittää saada halvalla sen päästöluokka-systeemin kun en tosiaan koko pumaskaa tarvitse. Mutta joo mun auto onkin -88 Toi vaatimustenmukaisuus todistus -02 birdiin maksaa muuten liki 800e
bathory Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 350 egee vaatimuksenmukaisuustodistuksesta tuntuu hieman rahastukselta ja luulisi herrojen itsekin saavan tiedot päästöistä. Ei ole kuitenkaan ihan ensimmäinen -88 trans am suomessa. Joo mut se on joku tollanen rahastus-juttu koska kysyin, että eikö tietoja voi ottaa vastaavasta autosta niin ei voi. Sen takia just aattelin et jos joku ottais omasta tarrastaan kuvan niin osaisin verrata. pantera; toi on jo suht paljon
Fenix Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Vilkasen huomena aamulla olisko mulla ovessa tarroja ja laitan kuvan huomen illalla jos löytyy.
TexFinn Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 pantera; toi on jo suht paljon Sitahan ei katsos printata millekaan halvalle paperille. Ja sehan tunnetusti maksaa...
timppa66 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Toi vaatimuksenmukaisuustodistus maksaa muuten 350€ ootko kysyny k1-katsastusasemalta? mulle tuli k1:sen kautta. 93-96 camaroon lapun hinta olis ollu 160e
bathory Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 ootko kysyny k1-katsastusasemalta? mulle tuli k1:sen kautta. 93-96 camaroon lapun hinta olis ollu 160e En mutta kiitos tiedosta!! Katotaa minkä hinnan TUV pistää tohon. Mun mielestä 160€:kin on liikaa jos haluaa vaan ton päästöluokkatiedon.
Mopo305 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Köyhälle on kaikki liikaa,ai mistäkö tiedän.......
bathory Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Köyhälle on kaikki liikaa,ai mistäkö tiedän....... Haha! Ennen ajattelin noin mutta maksoin maanantaina ilmastointi-pömpelin kahdesta suojakorkista 20€ :|
Fenix Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Vilkasen huomena aamulla olisko mulla ovessa tarroja ja laitan kuvan huomen illalla jos löytyy. Pari tarraa löytyi ovesta. Alempi käsitteli turvavarusteita ja ylempi oli liian kulunut että olisi saanut selvää.
bathory Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Pari tarraa löytyi ovesta. Alempi käsitteli turvavarusteita ja ylempi oli liian kulunut että olisi saanut selvää. Saakko kuvaa siitä syylärissä olevassa tarrasta? Kun onkin siis vissiin se.. Sulla ainakin sama kone kun mulla.
Fenix Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Joo huomenna onnistuu. Kone voi olla sama, mutta mulla on hieman uudempi ja vähäpäästöinen. Toivottavasti se ei aiheuta lisää pään vaivaa. Ja sit kun käyt puntarilla niin poista kaikki ylimääräinen roju autosta ja tankki vajaaksi. Saattaa kenties vaikuttaa hieman vuosiveroon who knows.
carita Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Joo huomenna onnistuu. Kone voi olla sama, mutta mulla on hieman uudempi ja vähäpäästöinen. Toivottavasti se ei aiheuta lisää pään vaivaa. Ja sit kun käyt puntarilla niin poista kaikki ylimääräinen roju autosta ja tankki vajaaksi. Saattaa kenties vaikuttaa hieman vuosiveroon who knows. Miten auton omamassa vaikuttaa vuosiveroon?
pantera Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Miten auton omamassa vaikuttaa vuosiveroon? Ei mitenkään Kokonaismassa vaikuttaa
carita Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Ei mitenkään Kokonaismassa vaikuttaa Näin minäkin muistelin, notta kokonaismassaan on sidonnainen tuo "hyi kauhia ko saastuttaa"-maksu
rokzetä Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 kokonaismassa kumminki on omapaino+kantavuus.mitä pienmmäks ne pränttää sen,sitä pienemp vero->jää rahhaa vähän muuhunki.
pantera Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 kokonaismassa kumminki on omapaino+kantavuus.mitä pienmmäks ne pränttää sen,sitä pienemp vero->jää rahhaa vähän muuhunki. Ei ole Kokonaismassa lukee ovenpielessä ja on valmistajan ilmoittama ja siten pyhä jota ei voi jeesuskaan muuttaa ja kantavuus on kokonaismassa - omamassa
rokzetä Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Ei ole Kokonaismassa lukee ovenpielessä ja on valmistajan ilmoittama ja siten pyhä jota ei voi jeesuskaan muuttaa ja kantavuus on kokonaismassa - omamassa ok. m/toi uutta mulle.mites tää kokonaismassa heittelee niin paljon samanlaisis autois.on 1670kg->2000kg ja kaikkee siltä väliltä.?
pantera Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2011 ok. m/toi uutta mulle.mites tää kokonaismassa heittelee niin paljon samanlaisis autois.on 1670kg->2000kg ja kaikkee siltä väliltä.? Katsurit on sössiny noita painoja aikaisemmin vähän kuinka sattuu... asialla kun ei ollut suurtakaan merkitystä. Nyt ovat taas tosi pilkuntarkkoja noista painoista ku se käyttömaksun suuruus tosiaan määräytyy sen mukaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään