camaro76 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2005 Tarkoitus olisi turbottaa camaro76 350cid, yhdellä turbolla ja noin 0,6 bar paineilla. Onko kellään kokemuksia vastaavasta pikkulohkon turbottamisesta ja millä palikoilla olet toteuttanut. Olen jostain joskus lukenut testin että ainakin el caminoon sai turbo sarjaa, joten olisi kiva tietää saako valmiita turbo sarjoja jostain ja erityisesti turbon pakosarjoja vai täytyykö tehdä itse. olisi kiva kuulla muiden kokemuksia turbotetuista kaasari kaseista. Kiitos!
kj Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2005 tuolla mallia http://jobyteknik.homeip.net/fredrik/Camaro/
Samppa383 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2005 Iha härskin näköinen laite.. Mutta miksipä tehdä yhellä turbolla? Tuplaturbo olis aikas lailla periaatteessa yksinkertaisempi toteuttaa. Tosin tarvitaan tietty kaksi ahdinta jotka taas maksaa.. Ehkä joskus itelle isolohko 2x solmuilla.. Johonki autoon.
camaro 70 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 kaverille tehtiin bbc:n turbokone. 850 dp läppäakseleiden runkoon porattiin reiät ja kairattiin stefoille paikat. reikiin istutettiin pienet putket joihin ohjattiin ahtopaine. näin ahtopaine ei tule läppäakseleista ulos,kun aletaaan ahtamaan. tais jopa toimia,kun oli 890nm/2800rpm. penkityksessä särky jakaja,niin oli pakko keskeyttää. pakosarjat ym.romppeet on itse tehtyjä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään