Guest 050281 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2004 Kesä tulee kovaa vauhtia ja auto pitäisi saada parempaan kuntoonennen sitä... Tuntuu et öljyä vuotaa pihalle joka tiivisteestä ja kannen tiiviste kai ainakin olis vaihdettava, koska vedet menee öljyn kanssa sekaisin. Ja tietysti kun puol moottoria täytyy purkaa niin varmaan kannattaa kaikkea muutakin kuluvaa osaa vaihtaa samalla kerralla. Jos merkkihuoltoon vie niin varmaan pelkkä kaaran sisään ajo on parin sadan arvoinen Eli kysymys kuuluu tietääkö kukaan ketään joka tekisi tommosen homman kutoskoneeseen.... Ite tekisi tietysti mieli tehdä, mutta kun haluaisin siitä vielä ajokuntoisen Tietysti kunnon tekopalkka kuuluu asiaan, eikä tuo homma niin kiireinenkään ole.. kunhan kevään aikana, että kesällä saa naatiskella. Mites onkos kellään tietoa tosta hämeenlinnan american power-korjaamosta? onko hinta-laatusuhde kohdallaan?
Crisis Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2004 Veikkaan että yksikään huoltamo ei tee sitä remppaa halvalla :'( en tiiä tuleeko halvemmaks tässä tapauksessa tiputtaa sisään uus kone. Vanha pitää ottaa jokatapauksessa ulos. Varsinki jos siellä on vettä öljyn seassa saattaa olla laakereita vaihtokunnossa. Ei kannata ajaa sillä ainakaan hirveen pitkää matkaa.
Guest 050281 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2004 tänään soittelin tonne hämeenlinnaan ja homma töineen ja osineen maksais about 900 euroa.... kun nyt tietäis mitä sitten olis järkevintä tehdä
Guest black Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2004 kysele aarnio racingin kustannusarviota ja halukkuutta tehdä homma.044-2916933
gmc63 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Kokeilppa AMERICAN SERVICEÄ tossa konalassa ei ole pahat hinnat ja varmasti löytyy kokemusta
Hartigan Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Sehän tietty riippuu mistäpäin oot? Meinaan että kuinka kauas haluat mottia roudailla...Ite en o ikinä auton mottia kokonaan purkanu/korjannu,muita kylläkin(ja hei,ne jopa toimii!!)mutta kun oma 350TPI menee joskus laittoon niin menee kyl jollekin ammattiäijälle. Ite kerran matkoillani käväsin american powerissa tekemässä jonkun pienen rempan ja totesin ettei tarvi enää viedä.Ei sillä ettei osais korjata mutta mielestäni ihan SIKAhintanen paikka...Ainaki sillo,aikoinaa,kun olin nuori,joskus vähä sotien jälkee..Muuten,eikö tohon hintaan mitä remppa maksaa ni kannattas jo ennemmin ostaa uus kone? esim. SWT:ltä joku käyttäri? En sit tiedä kuinka paljo noita kutosia lojuu nurkissa?Mut eikohän esim Bonnessa ja nois muis etuvedois o sama kutoskone ku Komerossa?
gmc63 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 No mulla tuli viimeisin remontti american servicessä maksamaan n.370€ ja siinä on myös osat ja päästöt mitattu :PMutta oli puolet halvempi kuin metrossa
Crisis Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 No mulla tuli viimeisin remontti american servicessä maksamaan n.370€ ja siinä on myös osat ja päästöt mitattu :PMutta oli puolet halvempi kuin metrossa Mitäs kaikkea tehtiin?
gmc63 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2004 Vaihdettiin tulpat puolan johto tulpat oli kalleimmat n.19€kipale yht 152€ töitä 4tuntia puolan johdosta vissiin ei otettu hintaa :)loppu hinta 378.00€täytyy tutkia toi lasku tarkemmin :-\Tarkoitan sitä että toi on halvin paikka minkä mä tiedän kun on kyse 4gnr rakkineesta ???Tosta kun laskee tuntipalkan niin ei se hirveä oo
Z-mo Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2004 Kaipa Hakkarainen&Co. muutaman tunnin sun autoa tutki jos noinkin paljon verotti tulppien vaihdosta. Mulla aikoinaan vaihdettiin venttiilivarren kumit American Servicessä ja hintaa tuli vajaa 500e. Ja on aika suht isotöinen operaatio verrattuna tulppien vaihtoon, jopa LT1:ssä
Crisis Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2004 Venttilivarren kumien vauhto on kyl helvetinmoinen homma. Trust me Muuta takasin topic:iin Veikkaan että siihen katchyn alkuperäseen hintakyselyyn oli olettu huomioon koko koneen purku yms. Veikkanpa ite että ongelma on kansipahveissa. Pahin skenaario on se että joko kansi tai lohko on halki. Mitä epäilen. Jos tolla vesikoneella ei oo tuhottomasta ajettu niin mun mielstä fiksuinta olis ottaa kannet pois vaihtaa, uudet tiivsteet (noin 100e), juoksuttaa vanhaa öljyy läpi koneesta. Sitten heittää uudet öljyt ja kokeilla että vuotaako viellä. Pieni määrä vettä ei välttämättä tarkota sitä että laakerit on pilalla (mikä olis kallis homma). Hommaan kuluu varmaan liikkeeltä noin 8h. Yli 600e tommosesta olis aika hullua maksaa. Mitäs mieltä muut?
Salkki Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2004 8h töitä kertaa min. 50e = about 400e plus osat eli yläkerran tiiviste satsi pari satkuu ja uudet kansipultit yms. aika tiukka toi 600 mun mielest ja voi olla et ei ihan 8h riitä kun välissä on kaiken maailman pikku buunausta osien pesua yms. :'( voi olla että toi 900e on sieltä realistisemmasta päästä jos joku tekee halvemmalla (siis liike) niin hyvä niin. ja mitä etelämmäs (eli helsinkiin) päin menee niin tuppaa noi tunti taksat kasvamaan
gmc63 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 Olihan siinä mun hommassa sellainen jutska että kun oli tutkittu ja löydetty se tulppa vika :)niin sit auto käyntiin ja kävi hyvin mutta sit kun oli seisonut yön kosteassa ulkona ei enään käynnistynyt ja uus testi se ei kertonut tarkasti mikä on vialla kun johdot näytti ihan ok kokeilemalla käsin niin puolanjohto meni poikki :(kyllä siihen vähän tulee lisää hintaa
Guest 050281 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2004 Mun hintakyselyyn hämeenlinnasta kuulu tiivistesarja n. 100e, kannen oikaisu n.100e ja duunit 700e. Komero loikoilee Riihimäellä, eikä oikein tiedä miten kaus sitä ainakaan ajamalla uskaltaa viedä. Kun nyt osais päättää mitä autolle pitäs tehdä. Toisaalt hyviä kutoskoneita ei taida kovinkaan paljoa olla myytävänä mitä nyt on nettiä selaillut Onnex on vielä talvi, ei jalkamiehenä olo ota päähän vielä, mutta kesä tulee kovaa vauhtia, jos ei hommalle mitään tee.
gmc63 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Mun mielestä tuolla SWT:ssä oli purettu v6 camaro :)Kysy sieltä voin kyllä muistaa väärin Kun tuo vanhuus alkaa painaa päälle :'(Muuten jos sulla on kasko niin siihen kuuluu hinaus vakuutus ei omavastuuta eikä mee bonukset :)Mutta silloin se pitää työntää vaikka kadulle ja sanoa että siihen hajos
z 28 jari Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Yksi paikka mistä kannattais kysyä on lysimox mäntsälässä.
Guest 050281 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Pakkohan se kasko olla autossa, noita ei oikein taida kannatta hinailla
Arska Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2004 Joo, ei automaattia saa kovin pitkälle hinata. Ei öljy kierrä laatikos jos kone ei oo käynnis... gmc tarkoitti varmaan et hinuri nyppää kyytiin.
gmc63 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2004 Kyllä :)mun auto vietiin sillä tavalla että nostettiin hinurin lavalle ja hyvin meni
JAMANT Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2004 Kyllä :)mun auto vietiin sillä tavalla että nostettiin hinurin lavalle ja hyvin meni Joo, noin ne nykyään kuljetetaan. Suurin osa asiakkaista pyytää lavakuljetusta, vaikka soittavatkin "hinaus"-auton. Nimimerkki: Veljen hinurilla joskus viikonloppuja päivystänyt P.S. Jos hinausta tarviitte ja itse joutuu maksaan, pyytäkää tarjous www.erihinaus.fi (linkki myös www.jamant.com kautta), päivystyspuhelin 040-5659297
Guest 050281 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2004 nyt ois tiivistesarjat ja kaikki koossa mutta remppamies puuttuu.. Ette te tietäis ketään hanslankarii joka osais vaihtaa ja laittaa koneen tiivisteet kuntoon? alkaa paniikki kasvaa.... apuuva... en tiiä mitä tekis paskakaarani kaa... ehkä myyn ja ostan opelin taas...
Samppa383 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2004 Älä vaan ooppeliin vaihda.. Heh. Asuisit lähempänä ni ainaki yx remppamies löytyisi
Crisis Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2004 Mä voisin muuten osallistua mut tossa voi mennä pari viikkoa jos tulee jotain (ja varmasti tulee) hankaluuksia.. Ku saan oman valmiiksi ni sit voin kyllä vaihtaa ne. Eli noin kuukauden päästä
gmc63 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2004 EIX sull oo se kaveri eikö se osaa jeesata ÄLÄKÄ osta mitään euro tai japsi rimpulaa >
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään