Renny Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Elikkäs auto -93 camaro,ja ongelmana on sumarin polttimon vaihto!kuinkahan mahtaa tapahtua?(kieltämättä HÄVETTÄÄ kysyä) Onkohan mulla Hanskahäiriö kun en lamppua irti etukautta,enkä saa takaa käsinkään polttimoa vaihdettua?
Nupa Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Ilmeisesti etusumuvaloista on kyse? Polttimon kanta kiinnittyy kiertämällä umpioon. Eli sitä pitää kiertää ~neljänneskierros jotta irtoaa. Äh. Alakautta tarvinnee tuo homma hoitaa. Eli irrotat ilmanohjaimen ja tarvittaessa alapanelin. Käsi puskurin sisään ja sitä kautta poltin irti. Hankalaa on. Itse otin etusumarit vex, kun ei ne paljoa edes auttanu.
GTA-57 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 sumuvaloillahan ei oo tarkoitus mitään nähdä vaan tulla nähdyksi
gmc63 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 mun mielestä mulla on tossa 93 mallissa sumarit lampun kanssa yhdessä et pitää vaihtaa koko paketti niinku ajovalotkin
Renny Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Mitenkähän se irtoo kokonaan?
Nupa Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Mitenkähän se irtoo kokonaan? Etupuolelta saa irti. Sivuissa on sellaset painonastat ja ne kun saat jollakin tapaa pois ni koko lamppu lähtee irti. Esim. 2 tasapääruuvaria tai vastaavat. Samanlaiset tapit kun esim. puskurin kiinnitys siinä syylärin kohdalla.
Renny Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Jeps!Oikeilla jäljillä olen ollut!Mutta kun ne muovi "nastat" EI inahdakkaan?
Nupa Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Niissä on keskellä se nastaosuus, samallailla ku puskurin kiinnityksessä.Iteltäki tais mennä molemmista lampuista toiselta puolen poikki kun otin pois. Kyllä ne lähtee, se paikka on vaan sen verta vittumainen ku ei saa suoraan vedettyä...
Renny Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 OK!Täytyy yrittää taas huomenna,ehkä asennus anista pullo(ehkä kaks)auttaa?
Nupa Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Lienee tällaset sumarit kyseessä? Tosta näkee nuo nastat, ne onkii pienemmät ku mitä puskurissa... Mutta irtoo kummiski ku irrottaa
Renny Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Juuri samallaiset!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään