Timo Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Mikä yritys asentaa ikkunoihin kalvoja pohjoissuomessa ? Takaikkunaan olis tarkoitus panna. Lienee se kaarevuus aika kinkkinen!? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
GTA-57 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 www.kama-design.com tuolta yleistä rakentelusta paltalta löytyy aiheesta enempi.
T0ni Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Mitenkä muuten käy noiden lämmitys vastusten kaa? mitä ne tykkää jos siinä on kalvo päällä?
GTA-57 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 tuol "yleistä rakentelusta" osastolla oli muistaakseen puhetta siitäkin...oliko sen topicin nimi lasien tummenuksesta tai jotain sinne päin mut siin etusivulla se on....
Mika Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Itse laitatin pari viikkoa siiten farmari focukseen takaovien lasit, perätilan sivulasit ja takalasin tummennukset Lustigilla. Asennus maksoi 240 € ja takuu 7 vuotta. Asensi siis Oulussa Maikkulan Nesteellä ja vajaan tunnin vei aikaa. Tyytyväinen olen tulokseen ja tummuutta tuli lasiin
350formula Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2005 Mikä yritys asentaa ikkunoihin kalvoja pohjoissuomessa ? Takaikkunaan olis tarkoitus panna. Lienee se kaarevuus aika kinkkinen!? Kiitos vastauksista jo etukäteen. A1 Autoväri, Kempele. SunGuard-kalvoilla; laatua ja takuu.
Timo Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Tuleeko tuo kalvo lasin ulkopinnalle. Kuinka kestää naarmuuntumista?
Samppa383 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Itse laitatin pari viikkoa siiten farmari focukseen takaovien lasit, perätilan sivulasit ja takalasin tummennukset Lustigilla. Asennus maksoi 240 € ja takuu 7 vuotta. Asensi siis Oulussa Maikkulan Nesteellä ja vajaan tunnin vei aikaa. Tyytyväinen olen tulokseen ja tummuutta tuli lasiin Tuosta lustigista tuli mieleen, että mitenkä pitkällä "toimitusajalla" heppu tulee kalvoja asentamaan? Olis itelläki pari autoa, jotka tarttis tummennukset
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Onko kenelläkään tummennettu 3-4 genin takalasia yhdellä kalvolla. Eli ei ole tehty 2-4 palasta. Mulle kun laittoi yhdestäpalasta oli kuulemma tosivittumainen 3 ja 4 vielävaikeampi.
Samppa383 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Eikös tuo lustig asenna ns. lämmitettävää kalvoa.? Eli ei siis saippuavedellä lutraamista. Toin lämmitettävän saa kyl vissii aikas helposti yhest osasta
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kyllä se oli mullakin lämmitettävä vaan noitu silti
PKoo Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 viikonloppuna sais ehkä viimein kalvot camaroon. 5% taka ja 35% sivut ja takalasi yhdestä palasta.
Samppa383 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Paskalakit saattaa muistuttaa sitte noista tummennetuista etusivulaseista...
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 sen takia pitääki olla hillityt tummennokset
BlackZ Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Darkki: Mulla on tehty 3M:n kalvolla yhdestä palasesta ja on uskomattoman hyvä Timo: Kyllä se kalvo ihan sisäpuolelle tulee ja eihän sitä kannata naarmutella että pysyy hienona. TOni: Itse revin lämmitysvastukset pois ennen tummennusta. Kun ei kesällä tarvi... Tosin mulla oli jälkiasennus lämmityshärdellit joten en tiedä miten kiinteästi asennettujen kanssa. Ymmärtääkseni vetävät vaan kalvon niiden päälle ja kai se kestää.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 3M:stä laitettiin ja on hyvä. 3genissä teipattiin mustalla teipillä sivut,.Se missä on ne tinamöykyt. Jää noi lasinpinnassa olevat vastukset näkyviin hyvin tai sen vastuslangan molemminpuolin sellainen harmaajuova. Ottaisin pois vastukset jos pystyy ja jos tahtoo niin laittaa kalvonpäälle(tosin en tiedä onnistuuko laittaa kalvonpäälle)?
PKoo Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 sen takia pitääki olla hillityt tummennokset Noo siinähän kuittaileevat paskikset mut edellisessä koslassa oli sivut 50:sellä ja tuskin edes huomasi et ois tummennettu eli ei ollu mitään hyötyä. nyt tulee tummemmat ja silläsiisti ja uus otehan maksaa vain 9 egee jos(ja kun) leimalla tulee mainintaa.
Mika Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Tuo Lustig tulee aika nopealla varoitusajalla paikanpäälle. Itse soitin vajaa viikkoa ennen kuin asennus tapahtui.
Mika Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Tuossa kotisivu www.juhalustig.fi/
yolintu Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 Stadissa ainakin teippi net asentaa camaroon kalvoa.. vaikkakaan ei kundien lempihommaa
GTA-57 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 ja uus otehan maksaa vain 9 egee jos(ja kun) leimalla tulee mainintaa. kaverille lyötiin leima sen jälkeen kun oli konttorin pihalla repinyt kalvot pois ensin..
Guest Valves Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2005 Kesällä jos pitää auto viedä leimalle ja on etulasit tummennettu, on hyvä kikka pitää fönärit alhaalla leiman ajan... yleensä ei ne rupee nostelee laseja ylös.. mulla entisessä autossa oli peilaavat kalvot etulaseissa, ja ei katsari huomannu mitään..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään