Jump to content

Sähköflekti

camu402

Recommended Posts

Kirjoitettu

auttakee epätietoista!aattelin korvata ton hihnavetosen flektin sähkösellä.mikäköhän olis hyvä koko??riittäskö yks 16" ja noin 2000cfm:mää onko kokemuksia??kone on bbc ja heposia n.400

Kirjoitettu

laita niin iso kuin suosiolla mahtuu,ni eipähän tartte jälkeenpäin harmitella.

Kirjoitettu

mulla on iso 4-rivinen syyläri ja siinä 2kpl. sähköflektejä(olisko 12 tuumaisia Be Cool tai Flex-a-lite),anturi alavesiletkun juuressa ja kojelaudassa vielä pakko-ohjaus.Ikinä ei ole ollut ongelmia lämpöjen kanssa,laatikolla oli syylärissä jäähdytin+lisänä vajaa metri linja-auton patteria.

Kirjoitettu

mulla on alkuperäinen systeemi eli uusi vesipummppu,viskokytkin flektissä ja se tärkein osa joka on ehjä syylärin tunneli.

orgis järjestelmä on hyvä jos sitä ei mene sorkkimaan.

se on taas toinen juttu kuinka paljon sähkö flekteillä on vaikutusta tehoon.3 gen isolohkolla voi olla ongelmallisempi koska ilman kierto ei varmaan ole yhtä kuin 2 gen autoissa.

Kirjoitettu

Black puhuu asiaa,mulla oli pari edellistä omistajaa tuskaillu -73 Thunderbirdin lämpöjen kanssa,ja sanoivat että paska on.Pistin orkkis tuulitunnelin ja uuden viskon niin ongelmat poistuivat.

Kirjoitettu

siinähän se ongelman ydin just piileekin ku toi 3genin pannuhuone on sen verran ahdas bb:lle ettei tuulitunnelia saa mahtumaan..ja ilman sitä se vaan vatkaa sitä ilmaa eikä ime kyylärin läpi ainakaan kunnolla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...