Jump to content

Trans Amiin muutama polle lisää

Recommended Posts

Kirjoitettu

No niin, nyt voisi alkaa pikku hiljaa suunnittelemaan TA:n hiukkasen lisää tehoa alle. Kyseessä on siis ihan vakio kone.

Varmaan putkiston vaihdolla saisi jonkun hevosen lisää.

Olisiko muuta keinoa saada vaivattomasti ~ 30 hv lisää..? :-[

Kirjoitettu

heh... onkos sulla auto vielä kilvissä?

Mulle ainakin riittää toi vakio 350 ainakin toistaiseksi. Oon enemmän huolissaan siitä bensalaskusta kun tehoista ::)

Kirjoitettu

Ratkeaa tässä 3 viikon sisällä meneekö kilpiin tänä keväänä vai meneekö myöhemmäksi :)

Kirjoitettu

Miun ekat viritykset oli 3" pakoputkisto, peltipakosarjat ja K&N suodatin, jonka sijoitus on seuraavanlainen: http://personal.inet.fi/cool/gta/kone.jpg. Jos uskoo airfoilin tehoon niin se on nykykurssilla alle 100e. Ite en huomannu takapuolidynossa mitään eroa. Kaipa noilla saa ees jonkun verran lisäjerkkua :)

Kirjoitettu

Jossain välissä voisi uusia koko putkiston ja sitten katsoa lisää :)

Kirjoitettu

Mites toi sun kaasari, onko se kytketty tietokoneeseen? Mulla olis -85:een TA:iin sopiva Hypertech:in street/strip lastu. Siitä olis helppo lähteä aloittaa, jos se vaan sopis tohon sun autoon. Imusarjan vaihto on tietysti yksi ensimmäisiä, nokan vaihdon ohella, mitä kannattaa tehdä. Kansien pelkkä siistiminenkin auttaa melko mukavasti, varsinkin jos vielä vaihtaa pakoputkiston sarjoineen. Ja katti kokonaan pois.

Kirjoitettu

Tuleeko siihen kaasariin sähköpiuhoja eli onko siinä sähköistä seoksen säätoä? Alkuperäisessä Quatrajetissa tietokone nostaa tai laskee kahta seosneulaa tarpeen mukaan. Semmoinen oli mun TA:ssa ja sen säätämisestä mulla on jokinverran tietoa, ton lastun kanssa säätörajoja voi muuttaa isommaksi, jolloin ykköskurkkujen kautta menevä bensamäärä kasvaa=>lisää tehoa alakierrosalueelle.

Kirjoitettu

En havaintoa...pitääpäs kipaista talliin katsomaan... ;)

Kirjoitettu

Multa jäi juurikin tuollanen kaasari ylimääräseks kun vaihdoin demonin tilalle kuten yli jäi myös tuo tietokoneen ohjaama jakaja... ihan vaan että jos varaosiksi tai jotain tarvitte.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...