Jani Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 eli missä tuo boksi sijaitsee 4th camarossa? anturit yms kyllä helppo löytää mutta tuo boksi on ainoa? ja toinen kysymys että mitenkäs mittaristo irtoaa helposti, voisi katsoa kaikki varoitus valojen polttimot sieltä
Nupa Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Etsitkö kenties tätä? Moottoritilassahan tuo. Täytynee purkaa ilmanottotorvi pois tieltä jotta pääsee kunnolla roplaamaan. Chiltonista löytyy hyvät ohjeet, jos haluat ottaa ja purkaa tuon. Mittaristo ei irtoa helposti. Täytyy purkaa järjestelmällisesti kaikki etuosan panelit alkaen ovilistoista.
Jani Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 enhän mä tiedä onko se tuo riippuen siitä onko tuohön abs yksikköön integroitu tuo niiden äly mukaan, vai onko siinä pelkkä pumppuyksikkö, koska nyt mitä haen on se itse abs äly. voisi tarpeen tullen sen purkin vaihtaa jos antureiden vaihto ei tehoa. ja huomasin että se itse abs valo ei koetaulussa toimi.
Nupa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Hmmm... tässä oon tunnin tavannu tuota ABS-juttua Chiltonista ja menee multa pikkasen yli - sähköteknisesti lahjakas kun olen Mutta, tuo edellinen kuva on siis hydraulimodulaattori/moottoriasetelma. EBCM löytyy kuskin puolelta jalkatilasta. Ei o valitettavasti kuvaa tähän hätään. Vikakoodien tulkitsemiseen tarvii ilmeisesti oman työkalun (TECH 1).
Jani Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 no niin eli se on se laatikko siellä kuskin jalkatilassa aika ylhäällä. onko siinä boksissa ainoastaan abs, ettei ole mitään moottorin ohjausta siinä samassa. no huomenna tutkimaan miltä ne anturit näyttävät, ja jos niistä ei vikaa löydy kokeilemallakaan nii menee tuo boksi vaihtoon
Nupa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Pelkkä abs-ohjaus joo. 1994 Shopmanuaali on ostettu ja toivottavasti postissakin jo. Mutta en tiedä kerkeekö ens viikolla vielä tulemaan. Senhän pitäisi olla se ultimate korjausopas Voipi olla enemmän juttua siinä. Ilmottelen vaikka lisää sitten kun on tullut
Jani Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2005 nyt alkaa varoitusvalot pelata niinkuin pitääkin no se abs valohan siellä nyt loistelee, joten pitää alkaa ilmeisesti noista antureista lähteä liikkeelle, ja tutkia miltä ne näyttää. samalla nyt vaihtui mittaristo 110mph->150mph malliksi Edit: ja abs ongelma on nyt selvillä, ja korjattu. vika oli puuttuva johdon pätkä vasemmassa etupyörässä. joku oli ollut sitä mieltä että enemmin ottaa polttimon pois koetaulusta, kun että laittaisi siihen uuden johdon, mikä lähtee anturilta, ja päättyy siihen runkoaisan kupeeseen.
KimmoT Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2006 Näkyykö tuo abs boksi, kun ottaa ratin alta ne suojat pois? On outo vika abs systeemissä, testeri ilmoitti että vasenetupyörä maadoittaa ja kun nollasi vian, niin heti tuli sama vika, mutta toiseen etupyörään. Mutta kaikki anturit kyllä pelaa, kun niistä tuli ajossa nopeustieto. Ja jarrujen pumppuyksikkö on purettu ja testattu, että siinä kaikki toimii. Täytyis kokeilla onko abs boksissa liittimet kunnossa vai onkohan boksi paskana.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään