JR Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 No niin, tilasin SWT:sta uudet ajovaloumpiot(mallia orkkis) vanhojen vesijäähdytteisten tilalle (á 37€) - edessä siis umpioiden vaihto ja säätö. Kukas muistaa miten valot pystyy itse säätämään - pysysuora seinä tietyn matkan päässä .... miten se nyt menikään??!!?
Nupa Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Ja tämä. Tankki puolilleen bensaa ja muuten auto tyhjänä...
JR Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kiitti Nupa Jälleen - eiköhän näistä avuiksi ... Oliskohan toi savoksi jotain sen suuntaista, että etäisyys seinään olisi n. 7.6m. - lähivaloilla valokuvion pysysäätö pitäis laittaa niin, että valokuvion vaakalinjan yläreuna olis noin polttimon keskipisteen tasalla +/-pari tuumaa. - sivuttainen säätö niin, että valokuvion pystylinjan vasenreuna olis suurin piirtein polttimon keskipisteen tietämillä. No joo, eikun teippiä seinään ja tekeen hommaa livenä
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Mielestäni Suomessa pitää säätää niin että on 1% lasku. Eli yks cm metrillä:auto seinästä esim 3m päässä niin valot laskee siitä polttimonkohdalta 3cm alaspäin. Ja jos on korkeuden säätö niin se o asentoon. Mulla lukee Euroversiossa jossa on korkeudensäätö jotta 1,25%.
JR Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2005 Darkki, Toi prossan sääntö kuulostaa jotenkin tutulta kun sen nyt kerroit. Aika lähelle se taitaa mennä sittenkin ton Nupan ohjeen kanssa sillä erotuksella vaan , että valot säädettäisiinkin sivusuuntaisesti osoittamaan suoraan eteenpäin. No mut joo, enköhän näillä eväillä pärjää ainakin katsastukseen saakka - saa sitt katsastusmies mittaamalla kertoa oman mielipiteensä asiasta. PS. Mutta kuka tulis auraan mun pihasta noi lumet et pääsis sinne seinän eteen sääteleen
gmc63 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2005 Mul ei oo ollu mitään ongelmia vaikka oon vaihtanu ite ja en oo säätänyt aina menny katsastuksesta läpi
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2005 Mielestäni Suomessa pitää säätää niin että on 1% lasku. Eli yks cm metrillä:auto seinästä esim 3m päässä niin valot laskee siitä polttimonkohdalta 3cm alaspäin. Ja jos on korkeuden säätö niin se o asentoon. Mulla lukee Euroversiossa jossa on korkeudensäätö jotta 1,25%. Nyt kun räplläsin omaani niin huomasin jotta mulla lukee Euroversiossa jossa on korkeudensäätö jotta 1,25%.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään