Jump to content

Chevrolet Muscle Car Dyno Wars


Recommended Posts

Posted

olikos nuo takapyörätehoja vai laskennallisia konetehoja  ???

Posted

Taulukoissa olevat tehot&väännöt on mitattu takapyöriltä

Posted

Jossain juutuuben syovereista loysin videopatkan jossa ajavat -04 gto.lla vanhaa judge gto.ta vastaan. Juu vanha jai kun tikku paskaan kun uusi vuohi lahti Ls1.n voimin liikkeelle. -05-06 gto.han on selkeesti nopeimmat gto.sta :W ei kai se mikaan suuri salaisuus ollut etta vanhojen teho on enemmankin siella paperilla eika koneessa ;D

Posted

Jossain juutuuben syovereista loysin videopatkan jossa ajavat -04 gto.lla vanhaa judge gto.ta vastaan. Juu vanha jai kun tikku paskaan kun uusi vuohi lahti Ls1.n voimin liikkeelle. -05-06 gto.han on selkeesti nopeimmat gto.sta :W ei kai se mikaan suuri salaisuus ollut etta vanhojen teho on enemmankin siella paperilla eika koneessa ;D

Mun mielest noit ei voi verrata keskenään ku on eri aikakausilta >:( vähän sama juttu ku verrataan II maailman sodan Corsair potkurihävittäjää suihkuversioon jotain 70 luvult sama nimi mut täysin eri laite ::)  eiköhän JUDGE ollut nopea aikanaan  ;)
Posted

Mun mielest noit ei voi verrata keskenään ku on eri aikakausilta >:( vähän sama juttu ku verrataan II maailman sodan Corsair potkurihävittäjää suihkuversioon jotain 70 luvult sama nimi mut täysin eri laite ::)  eiköhän JUDGE ollut nopea aikanaan  ;)

 

Kyyyyllä voi verrata, ja täytyykin verrata. Siten ne totuudet tulee ilmi. Ei nykypäivänä paljoa lämmitä vuoden 70 judgessa, kun uudemmat vessat pyörii kasia ympärillä.

Vaikka vastahan 40 vuotta sitten kuplat ja rättärit oli ihan vastaantulijoita ku lähettiin kokeilee mikä liikkuu ja mikä ei...  ;D

 

Posted

Mun mielest noit ei voi verrata keskenään ku on eri aikakausilta >:( vähän sama juttu ku verrataan II maailman sodan Corsair potkurihävittäjää suihkuversioon jotain 70 luvult sama nimi mut täysin eri laite ::)  eiköhän JUDGE ollut nopea aikanaan  ;)

Ei munkaan mielesta voi verrata, mutta kun naissa vanhoissa on niin prkleesti kuulemma voimaa niin onhan se kiva nahda totuus. Tarkoitus ei ollut arsyttaa ketaan vai lahinna todeta etta nain on, kyllahan noi vanhat saa kulkemaan kun ensin siirretaan ne tehot paperilta sinne koneeseen :)

Posted

Kyyyyllä voi verrata, ja täytyykin verrata. Siten ne totuudet tulee ilmi. Ei nykypäivänä paljoa lämmitä vuoden 70 judgessa, kun uudemmat vessat pyörii kasia ympärillä.

Vaikka vastahan 40 vuotta sitten kuplat ja rättärit oli ihan vastaantulijoita ku lähettiin kokeilee mikä liikkuu ja mikä ei...  ;D

 

montakos nopeempaa vapari vessaa sä pystyt kaupan tiskiltä myymään tänä päivänä.?judge oli n.13,8s vartilla auto ja moparit

ja chevyt vielä nopeempia.ei niitä vessoja tungokseen asti ole.

jottei itku ja parku tulis vanhuksen vierellä viivalla,on 40 vuoden kehityksestä huolimatta syytä ruksata turbo tai kaks. ;D

 

Posted

Sehän on muistettava että sytkää ja pakopuolta preppaamalla vanhus saa kummasti uutta henkeä...

Posted

montakos nopeempaa vapari vessaa sä pystyt kaupan tiskiltä myymään tänä päivänä.?judge oli n.13,8s vartilla auto ja moparit

ja chevyt vielä nopeempia.ei niitä vessoja tungokseen asti ole.

jottei itku ja parku tulis vanhuksen vierellä viivalla,on 40 vuoden kehityksestä huolimatta syytä ruksata turbo tai kaks. ;D

 

Aika helvetin monta, nykyaan monet japsi/korean kusiaisetkin kulkee komeesti ton :W se etta naita autoja ei myyda suomessa ei tarkoita ettei niita ole olemassa ;)

Taitaa muuten nyky jenkki kutoskoneellisetkin pystya tohon ;D mut niin kuin oli puhetta se oli 40 vuotta sitten :W

Posted

ei kai se mikaan suuri salaisuus ollut etta vanhojen teho on enemmankin siella paperilla eika koneessa ;D

 

Osittain kai tuokin, mutta eikos ne hepat myos mitattu vahan eri tavalla 40 vuotta sitten?

 

Mutta sita mina tassa ihmettelen kun kukaan ei ole viela kyseenalaistanut noita artikkelin lukuja.  :o Ne kun taitaa olla viela niita kuuluisia ankkalinnan heppoja...  :W ;D

Posted

Aika helvetin monta, nykyaan monet japsi/korean kusiaisetkin kulkee komeesti ton :W se etta naita autoja ei myyda suomessa ei tarkoita ettei niita ole olemassa ;)

Taitaa muuten nyky jenkki kutoskoneellisetkin pystya tohon ;D mut niin kuin oli puhetta se oli 40 vuotta sitten :W

no korealainen vetää sua vaikka riksalla 13,7 vartin ku tarpeeks maksaa. ;D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...