Jump to content

350cid ja sähköflektin käynnistyminen

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli missä lämpötilassa olisi hyvä jos flekti alkaisi pyörimään? Tarvisin tuohon 350:een kaasarikoneeseen lämpötila-anturin, joka maadottaisi ?? asteessa. Olisiko 90 astetta hyvä? Ja mistäs minä löytäisin sellaisen anturin joka maadoittaisi yhden johdon esim. tuossa 90 asteessa?

Kirjoitettu

Koita vaikka UsCenterltä tai UsPartsilta, 90 vois olla aika hyvä, nii tai mikä sitte ittestä tuntuu hyvältä ;D...

Kirjoitettu

flektin anturit toimivat yleensä niin että jos flekti käynnistyy esim 90 asteessa ni se pyörii niin kauan että kone on esim 80 asteinen,eli käynnistys ja sammutus arvot on eri n:10 asteen erolla.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

camaron vakio anturi kaiketi alkaa pyöriin 110c asteessa ja katkee 100 asteessa

itse ostin muistaakseni jonkun 95c asteen anturin. ei ollut camaron oma mutta jonkun blazerin tai vastaavan. Usa autokorjaamo mahlamäki osaa neuvoa.

Ps. kantsii vaihtaa se termarikin matalalla lämpötilalla aukeavaksi.

ei ole mitään järkeä jos flekti pauhaa täysillä ja lämmin vesi on vielä koneessa.

Kirjoitettu

Joo mä löysin silloin auton osien joukosta anturin, joka maadoitti siinä vaihees kun vesi alkoi kuplimaan kattilassa. Siis testasin keittämällä vettä kattilassa anturin toiminnan. Asensin sen sitten Starfireen imusarjan päähän ja auton oma mittari näytti 95 astetta kun flekti alkoi pyörimään. Toimii hyvin, pitää vain vielä rele laittaa flektin ohjaukseen väliin, ettei jää huutamaan ku on kuuma kone ja sammuttaa auton. Vetäsin samalla flektin ohjauksen kojelautaakin kytkimelle. Nyt pysyy lämmöt kurissa.

Camarossahan mulla ei lämmöt nouse ikinä neljäsosaa korkeammalle missään ajossa, kun jäähdytysjärjestelmää on muutettu sen verran,

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...