Jump to content

Pakosarjojen pinnoitteet

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mun sarjat on pinnoitettu tuolla Black Satinilla, mutta en tiedä tuliko lähmittyä niitä liikaa asentaessa vai mikä oli, mutta ei tunnu pinnoite sarjoissa pysyvän... Lämpöongelmia ei tosin ole ollut.

Kirjoitettu

Onkohan noissa mun peltisarjoissa toi "Cermakrome"...? ovat Edelbrockin TES:it ceramic coatingilla. Onkohan se sama???

Kirjoitettu

mulla on kans se black satin TESeissä. hyvin ovat pysyneet. Hiekkapuhallutin sarjat ja ruiskutin kynäruutalla pintaan.

Hiukan säikähti muuten dynossa kun vasta siellä paikallaan huudatettaessa pinnote palo kunnolla kiinni -->pukkas aikamoiset savut.

Kirjoitettu

mulla on kans se black satin TESeissä. hyvin ovat pysyneet. Hiekkapuhallutin sarjat ja ruiskutin kynäruutalla pintaan.

Hiukan säikähti muuten dynossa kun vasta siellä paikallaan huudatettaessa pinnote palo kunnolla kiinni -->pukkas aikamoiset savut.

Noinhan se tapahtuu. Tarttuvuus paranee vasta savujen jälkeen. Mulla on ollut pari kesää black satinit ja on hyvin kiinni

Kirjoitettu

Mullo Tikkurilan termal alumiinimaalia niissä :) ei sekään kyllä mihkään ole lähtenyt.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...