Hartigan Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 En tiedä onko tää jo ollu täällä,mutta tuossa ois: http://netti.nic.fi/~marlin/excoat.htm
Soppa Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 Mun sarjat on pinnoitettu tuolla Black Satinilla, mutta en tiedä tuliko lähmittyä niitä liikaa asentaessa vai mikä oli, mutta ei tunnu pinnoite sarjoissa pysyvän... Lämpöongelmia ei tosin ole ollut.
Guest GeeTA Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 Onkohan noissa mun peltisarjoissa toi "Cermakrome"...? ovat Edelbrockin TES:it ceramic coatingilla. Onkohan se sama???
Jake Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2005 mulla on kans se black satin TESeissä. hyvin ovat pysyneet. Hiekkapuhallutin sarjat ja ruiskutin kynäruutalla pintaan. Hiukan säikähti muuten dynossa kun vasta siellä paikallaan huudatettaessa pinnote palo kunnolla kiinni -->pukkas aikamoiset savut.
Raimo Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2005 mulla on kans se black satin TESeissä. hyvin ovat pysyneet. Hiekkapuhallutin sarjat ja ruiskutin kynäruutalla pintaan. Hiukan säikähti muuten dynossa kun vasta siellä paikallaan huudatettaessa pinnote palo kunnolla kiinni -->pukkas aikamoiset savut. Noinhan se tapahtuu. Tarttuvuus paranee vasta savujen jälkeen. Mulla on ollut pari kesää black satinit ja on hyvin kiinni
selli Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2005 Mullo Tikkurilan termal alumiinimaalia niissä ei sekään kyllä mihkään ole lähtenyt.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään