Jump to content

Kansipahvi mennyt?

burzi

Recommended Posts

Kirjoitettu

nonniin nyt vuotaa tää vitun LT1 syylarinnestettä moottorin takaa kuskin puolella (tuntuis kun kädellä koittaa märältä lohkon ja kannen välillä)  >:(

mihin kannattaa viedä auton huoltoon? kokemuksia? hinoja?

tää on niin tyypillistä tuuria mulle, tietenkin keskellä kesää pitää mennä paskaks...

ja tavli capricessa on nastarenkaat alla, hirvee ropina vaan kuulu tänään kun ajoin töihin  ;D

• 2 months later...
Kirjoitettu

Missä hinta luokassa mennään kansipahvi hommassa ? nim.merk vesi höyryä pakoputkesta!!!

LT1 95 ponu

Kirjoitettu

Missä hinta luokassa mennään kansipahvi hommassa ? nim.merk vesi höyryä pakoputkesta!!!

LT1 95 ponu

tonni-kax

Kirjoitettu

Osta vaikka chilton-haynes korjaus opas ja tee itse jolloin säästät rahaa.

Eiköhän sen rempan tee päivään tai pariin tiivisteiden hinnalla.

Kirjoitettu

yhden illan homma ottaa kannet veke m/ muistat vaan avata kansien pultit käänteisessä kiristysjärjestyksessä jottei väänny enempää ja käytä kannet plaanissa jossain koneistamolla ennen asennusta ettei koko kansijumppa mene hukkaan m/

Kirjoitettu

Osta vaikka chilton-haynes korjaus opas ja tee itse jolloin säästät rahaa.

Eiköhän sen rempan tee päivään tai pariin tiivisteiden hinnalla.

Riippuu missa asuu, mutta etelassa voi kestaa viikko ku oottaa kansia takasin plaanauksesta  :W

Jos ei oo tallia tai 'vahvaa' teknista osaamista, suosittelisin silti auton viemista 'ammattilaiselle' jos on kiire saada ajoon, tai jos ei ole haluja opiskella moottorin ylakerran kasaamista.

Lasku kuten pantera sano on tonnin tai kaks. Riippuu tyon tuntihinnasta, paikan osaamistasosta yms. 20 tuntia palaa nopeesti korjaamolla a 50e per tunti.

Kirjoitettu

nonniin nyt vuotaa tää vitun LT1 syylarinnestettä moottorin takaa kuskin puolella (tuntuis kun kädellä koittaa märältä lohkon ja kannen välillä)  >:(

mihin kannattaa viedä auton huoltoon? kokemuksia? hinoja?

tää on niin tyypillistä tuuria mulle, tietenkin keskellä kesää pitää mennä paskaks...

ja tavli capricessa on nastarenkaat alla, hirvee ropina vaan kuulu tänään kun ajoin töihin  ;D

Tarkasta kiertoputken tiivisteet.

Eikääkku... EDIT/WANHA

yhden illan homma ottaa kannet veke m/ muistat vaan avata kansien pultit käänteisessä kiristysjärjestyksessä jottei väänny enempää ja käytä kannet plaanissa jossain koneistamolla ennen asennusta ettei koko kansijumppa mene hukkaan m/

Ei muuten ole LT1 jos ei ole ennen moista purkanut, eikä ole kunnon tiloja/vehkeitä.

Kyllä tuohon päivä kannattaa varata, varsinkin pakosarjojen pultit on vittumaisia.

Kirjoitettu

Tarkasta kiertoputken tiivisteet.

Eikääkku... EDIT/WANHA

Oli koko putki ruostunut poikki  :o

Kirjoitettu

Oli koko putki ruostunut poikki  :o

"Trust me, i know what i'm doing"  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...